Eski sevgilim evlendi mesaj atmak istiyorum detaya gelin lütfen arkadaşlar?

6 senelik ilişkimiz vardı ve ben onu sebepsiz terkettim. Bittikten bir sene sonra o evlendi. Benim yapabilecek hiçbişeyim yok biliyorum hala bana aşık oldugunu ve unutmak için evlendiğini de ekleyim. Bende unutamadım onu zaten. Mesaj atsam doğru olur mu sizce evli biri nihayetinde ama... En azından mutluluklar dilemek çok mu yanlış olurdu.
Eski sevgilim evlendi mesaj atmak istiyorum detaya gelin lütfen arkadaşlar?
Cevapla