Bir kız biraz zaman verelim birbirimize diyorsa ne demek istiyordur?

Şimdi bir kız vardı, kendisinden az çok hoşlanıyordum,çok iyi dosttuk, kavgalarımız nadir olurdu. Sonra bir konuda atıştık ve bizim arkadaşlığımız arkadaşlığın ötesine geçiyor ve ben bundan rahatsızım, bir süre görüşmeyelim dedi. Şimdi biz birbirimize küstük ve birbirimizle hiç konuşmayacak mıyız yoksa bir süre sonra yine konuşur muyuz? Hiç aramıyorum şimdi kendisini, doğru değil mi bu da?
Bir kız biraz zaman verelim birbirimize diyorsa ne demek istiyordur?
Cevapla