Sevgilim sürekli tokat atıyor (şakayla karışık gibi) çok alınıyorum?

Yaa Allah aşkına sürekli tokat atıyor elide ağır mübarek. ama tokat dediysem öyle semsert kızgınlıkla atılan tokat değil şakayla karışık olanlardan. çok alınıyorum kalbim kırılıyor ama belli etmemeye çalışıyorum. peki siz erkekler sevgilinize vurur musunuz şakasına da olsa. peki yapıyorsanız neden? zevk mi alırsınız bundan? ona göre bileyim de.. :/ :( ha bu arada elini tam olarak kullanmıyor yani parmak uçlarıyla yani elinin yarısıyla tokat atıyor) bu arada kızlar sevgiliniz de size yapıyor mu? ne hissediyorsunuz? rahatsız olunca ne diyorsunuz onlara?
Sevgilim sürekli tokat atıyor (şakayla karışık gibi) çok alınıyorum?
Cevapla