Cümledeki argodan dolayı özür dileyerek, bu sözü sizlerle paylaşmak istedim :)
Çok doğru bir söz değil mi sizcede..
Çok doğru bir söz değil mi sizcede..
Ağzının içine düşen o kadar insan varken; sen gidip en vicdansızı seçersin. Dedin diye kabul ediyorum. Evet haklı mutlu olmak varken mutsuz olacağın kişiyi özenle seçersin. Sonra bir de utanmadan karşı tarafı suçlarsın :) Aslında suç senindir kimse başına silah dayamaz onu sev diye ama ondan daha etkili seçer seversin :) Yanlış kişinin o olduğunun bilincinde olarak acını çekersin...
Peki vicdansız dyelm o kelimenin yerine :)
Ben cümlenin orijinalini bozmk istemedm :D
O tarz kelimeler kullanan birisi olsan kullandığın için özür dilemezdin sanırım :)
Dilerdm
O zaman bu tarz kelimeleri kullanıyorsun?
Tarzım değil pek
Stilini beğendim :P
İnsanın ağzına da sıçılması gerekir; yanlışları görmemiz, tecrübe edinmemiz için.
2. kere mağlup düşmeye niyetim yok dikkatliyim bu sefer tecrübeli savaşıcam :D
bir insan bir kuyuya bir kere düşer... Gibi bir söz vardı :D
İnsan oglu ulastiginin nankoru elinde olmayanin kopegi olurmus😞 buna benzer bir soz vardi cuk oturur
Köpeği değildi başka biseydi
Bnde unuttm
herkes layik oldugunu secer kimi seveni kimi sicani sever 😄
Seni hic, sana layık olmayan bulmadı mi
Bana da ogret
Cevap
32Cevap
insan doğası zoru sever
kolay asla cazip gelmez
ama hatayı fark ettiğinde her zaman geç olur
her insanın yaşadığı klasik bir durum olmuştur bu
Herkes bunu tecrübe etmiş anlaşılan
Yaşasınnn yalniz degilim :D
Yihhuuuu
Çünkü gönül imkansızı ve haketmeyeni seçer bunun önüne geçilemez.
Ne rezil bir durum bu boyle :(
Ne yazıkki :( ben gerçekten beni seveni sevebilmeyi isterdim ama ne yazıkki gönül kimi seçerse aşk onda güzeldir başkasına yakıştıramaz insan ne yaparsa yapsın :(
Eveeeet çok haklısın ama insan sevdimi bazen yapacak bir şeyi olmuyor...
😔😔😔😔
Ama şu da bir gerçektir ki seni öldürmeyen şey daha çok güçlendirir. hiç somurtma öyle gülmeye başla artık ve yaşadıklarından ders çıkarmaya başla mantıklı düşün akılcı ol ve kendine güzel bir yol çiz şahsen zor oldu hala zorluk çekiyorum fakat ben bunu yapmaya başladım ve gerçekten çok daha güzel oluyor. :)
Kızların çoğu oyle malesef..7 yıl çıktığım birisi vardı hicbir kotu niyet beslemedim tek elini tuttum sevdim dürust samimi oldum aldatildim baska seyler teklif etdeydim durum farklı olurdu heralde...
Yok bee sana kötüsü denk gelmis valla biri bana senin dawrandigin gibi davranacak kiiii ooohooo :)
Özelden yazar misin birkac soru soracağım sorun olmazsa tabi.
sonra erkekler niye öküz... hindu gibi davranırsan olacağı o.
Demi yaa :D
Cünkü insanlar gerizekalı bir varlık oldukları için genelleme yapmak istemiyorum ama coğu öyle s*ken yaranır.
Düzgün konuş!
Gayet düzgün konuşuyorum merak etme sen ;)
Gülün dikeni, insanın s**eni diye bir laf var. Duymuşsundur.
Kizlar icin gecerli evet nerde g*vat var sizi yataga atmak isteyen var duygularinizla oynayan aldatan birisi varsa gider o pice asik olursunuz
Aaaa nerden bildin yaa
Hepiniz oylesiniz
Teşekkür ederiz :D
Onemli degil nasilsa sonunda üzülen siz oluyorsunuz
Konuya ciddiyetsiz yaklaştgn için bnde öyle yptm şu an
Kesinlikle çok doğru ama hayat böyle yapcak bir şey yok ki
Öyle galiba
bence kasmaya gerek yok. rahat olun duzelicek insanlar. nah duzelir yavşaklar. ,
cook doğru özellkle bizim güzeller güzeli kılzarımız nedense bu tabire cok uygun
Ayy ewet ya :) dert buyuk
Her insan mazoşisttir bence kabul etmesede acı cekmeyi sever
Çok ayıp, yakışmaz bir kıza bu sözü söylemek düşünmek bile, çok ayıp.
Boşver simdi ayıbı, doğru mu değil mi onu soyle sen
Haklısın boşver ayıbı
geberdi gitti ayıb.
Ben sorunun başında özrümü dinlemiştim🙏
Hıc de oyle biri değilim en sevdigim ozelliğim
Doğru yoldasin o zaman
Tam isabet
sorun harika o kadar yani
Ne kadar olmalıydı
neden
Üzücü bir durum aslinda
Gonul bu ota da konar b.. a da.
Kesinlikle çok doğru.
evt çoğumuzun g*tü kaşınıyor rahat batıyor
:D :D
Doğru söz 👍👏👏👏👏haklısın
;) ;)
o zaman ne ıkınmaya devam ediyorum
😐😐😐
Seçmeyin canım zorlamı yani silah mı dayıyorlar
O işler öyle olmuyo adamım
Tarzım bu, zoru seviyorum
Zoru değil boş olanı seviyrz seçyrz
dolu mu boş mu bilemem kovalamayı seviyorum sonunda hüsran da olabiliyor tabi
Kovalama bitince, ilişki siradanlaşiyor sanki dmi
işte ben de bunu anlamıyorum, zor olan diyorum kovalayıp şekilden şekile giriyorum ama benim olunca herşey bitiyor :))
Cok kotu bir durum beee
sağlık olsun tatlım, önümüzdeki maçlara bakıcaz
E bakalım. barii
Eeee öyle oluyor genelde zaten
Belediyeye tuvalet olsan daha iyiydi.
bazen oluyor...
Bazenler çoğalıyor bazeeen
poh yemek güzeldir..
😬😬😬😬
valla öyle niye öyle oluyo acaba :D
evett
👍🏼👍🏼👍🏼
Aynen 😄
😄😄😄
evet doğru
Kaçan kovalanır
Siz de aynısısınız.
Genel konuştum
Malsak demek kı
farklı olanı arayış
O heo oledir zaten
Malesef
evet :)
😞😞aynn
:/ :/
evet çok doru :)
Oda secenin malligi
Çok sıktınız artık ya bu ne basitlik nesin sen
Kes yaa :D
Kadınsın biraz kibar ol bırak mahalle ağızlarını
Herkese ayni üslupla konuşmuyorm. Bu, sana özel !
Canım nesi bana özel tüm siteye sormuşsun güldürüyosun ya
Ne dediğimi de anlamiyor yaa :)
Sana diyecek bir şey bulamıyorum o kadar cahilsinki...
Hıhı ok. By.
Seviye bu kadar işte...
Eehh uzattin be..
Hoşuna gitmeyen başlığın altına yorum yazma bir daha
Hoşuna gitmeyen görüşün altına bir daha yazma be
Haklisin
Hakliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar