Ağzının içine düşen o kadar insan varken; sen gidip ağzına s*çanı seçersin?

Cümledeki argodan dolayı özür dileyerek, bu sözü sizlerle paylaşmak istedim :)
Çok doğru bir söz değil mi sizcede..
Ağzının içine düşen o kadar insan varken; sen gidip ağzına s*çanı seçersin?
Cevapla