SEVGİLİMİ ÇOK SEVİYORUM AMA BAZEN HİÇ KONUŞASIM GELMİYOR SIKILIYORUM?

Sevgilimi çok seviyorum baya aşığım yani ama bazen hiç konuşasım gelmiyor mesela bugün onunda arkadaşı olan iki erkek arkadaşımla buluştum falan güldük eğlendik sonrasında sevgilime yazasım gelmedi hiç seviyorum ama bazen bir değişik oluyorum konuşasım gelmiyor falan çok sıkılıyorum sanki soğur gibi oluyorum sizce neden? bu arada diğer insanlarla konuşmaya devam ediyorum mesela bugün buluştuğum çocuklardan biriyle konuşuyorum hala whatsapptan başka insanlarla da ama sevgilimle hiç konuşasım yok ya
SEVGİLİMİ ÇOK SEVİYORUM AMA BAZEN HİÇ KONUŞASIM GELMİYOR SIKILIYORUM?
Cevapla