Unutamadığım şeyler var ve çıkış yolu bulmam lazım. Lütfen yardım edin?

Arkadaşlar merhaba. 5 yıllık 1 ilişkiden sonra evlendik. İlişkinin en başlarında geçmişimle alakalı herşeyi anlattım ama eşim bu konuda sessiz kalmayı tercih etti. Geçmişimde birşey yok deyip durdu. Daha sonra beni tanıdıkça bana haksızlık ettiğini düşünerek birkaç birşey anlattı. Bunlar yaşadığı ilişkilerle alakalıydı. Ağır hakaretler ederek ayrıldım. Ama ne yaptıysam gönlüme söz geçiremedim. Herkes hata yapar bende yapmıştım diye düşündüm ve beni sevdiğinden emin olduğum için de oturup tekrar konuştuk. Ona bunun ezikliğini yaşatmayacağıma dair söz verdim. Herşey güzel gidiyordu ama evlenince olaylar değişmeye başladı. Kendi kendime paranoya yapmaya başladım. Sürekli o konuları açıp içimde kalan şeyleri söylemek geliyor. Daha sonra da evliliği bitirip yoluma devam etmek istiyorum. Aslında birşey yaptığı yok. Beni sevmekten başka hiçbirşey yapmıyor. Bunu yapmamak için ne yapmam lazım ve geçmişte duyduğum şeyleri unutmak için ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz. Lütfen yardım edin :(
Unutamadığım şeyler var ve çıkış yolu bulmam lazım. Lütfen yardım edin?
Cevapla