Tartışınca erkek neden aramaz? Ne kadar süre aramaması normaldir?

Sevgilimle tartıştık haksız olan o. O da bunu kabul etmiş zaten (Arkadaşımla konuşmuşlar ben saçmaladım haklıydı kız demiş.). Ama 2 gündür de hiç aramıyor bile. Neden olabilir? Normalde tartışınca insanın siniri geçer geçmez sevgilisini araması gerekmez mi?
Tartışınca erkek neden aramaz? Ne kadar süre aramaması normaldir?
Cevapla