Bir erkek niye sürekli gönderme yapar? Niye arayıp konuşmaz?

Merhaba ben 26 yaşında bekar bir kadınım. Bundan 6 7 ay önce eski iş yerimdeki iş arkadaşıma aşık oldum. Çok yakın değildik zaten pek konuşmuyoduk. Başlarda evli olduğunu bilmiyodum. Çocuğu da yok bu arada. Bana karşı ilgisi vardı hissediyordum hatta diğer çalışanlarda ima falan etti. Sonra bende ona karşı bir şeyler hissetmeye başladım. Onu görünce heyecanlanmalar falan ama birgün evli olduğunu öğrendim. Dünyam başıma yıkıldı çünkü çoktan aşık olmuştum. Sonrasında uzak durdum hatta tavır aldım. Yani çok konuşmuyoduk öncesinde ama gözlerle anlaşmak diyoruz ya öyle oldu işte. Ben soğuk yaptıkça o çok üzüldü gözleri hep dolu dolu yakalıyodum onu. Suçluluk duyduğunu düşünüyorum. Ama geri adım atmadım sonuçta evli biriyle ilişki yaşayacak kadar vicdansız değilim nihayetinde ben de bir kadınım. Ama onu çok seviyordum. İlk kez aşık olmuştum çünkü. Sonra da birbirimize karşı hislerimiz gitgide artıyordu, sürekli beni kıskanıyordu hareketleriyle belli ediyordu. detaya çok giremeyeceğim ama ben de dayanamadım ansızın istifamı verdim. Ama içim gide gide canım çok yana yana yaptım bunu. Eşyalarımı topluyorum ertesi gün gidecektim zaten iş yerinmde farklı mahallede. Neyse o da duymuş yanıma geldi gidiyor musunuz dedi. Evet dedim. Uzun uzun baktık. Sonra bir daha göremem zaten dedim azımdan birden fırladı. Seni seviyorum. O da şoka uğradı dedim senin hislerin var mı bana karşı. Afalladı sustu bir süre ben de neyse dedim onu orada bırakıp çıktım. Bir daha da oraya uğramadım. Sonrasında durumun farkında olan ortak arkadaşım dedi o da beni seviyormuş ama yapamamış çünkü kaç yıllık eşi var bir tarafta ama o da çok acı çekti falan dedi.( arkadaşımızın benle konuştuğunu da bilmiyor) Sosyal medyadan takipleşmiyoruz ama sürekli göndermeler yapıyor. Karşılık vermiyorum çünkü seni seviyorum dediğimde cevap vermedi. Sonrasında aramadı. Ne yapmalıyım. Beni seviyosa boşanması gerekmez mi? Eee Ne bekliyo benden anlamıyorum. Siz napardınız? Hala onu çok seviyorum bu arada

Bir erkek niye sürekli gönderme yapar? Niye arayıp konuşmaz?
Cevapla