Eski sevgiliye baş sağlığı mesajı attım. Cevap gelmedi. Sizce yazar mı?

8 ay önce ayrıldık. Benden sonra hemen sözlendi bir başkasıyla. Ama bizim onunla yasadiklarimiz cok ozel ve güzel gunlerdi. Gectigimiz hafta kaza yapmis. bir yakini vefat etmis. Kendininde boynu kirilmis. Ben haberi alinca cok agladim. Ya onada bisey olsaydi diye. Ve en son konusmamizda hakkimi helal etmemistim ona. Az once şu msji attim.
başınız saolsun çok üzüldüm duyduğumda. Allah sabır versin. Neyseki sizlere birsey olmamış Allah korumuş. Hakkım HELAL olsun. Kin yok icimde sana karşı. Bil istedim. Allaha emanet ol. cevap gelmedi. Sizce yazar mi? Cok icimden geldi yazmak:( arabayi suren oymus.
Eski sevgiliye baş sağlığı mesajı attım. Cevap gelmedi. Sizce yazar mı?
Cevapla