8 ay önce ayrıldık. Benden sonra hemen sözlendi bir başkasıyla. Ama bizim onunla yasadiklarimiz cok ozel ve güzel gunlerdi. Gectigimiz hafta kaza yapmis. bir yakini vefat etmis. Kendininde boynu kirilmis. Ben haberi alinca cok agladim. Ya onada bisey olsaydi diye. Ve en son konusmamizda hakkimi helal etmemistim ona. Az once şu msji attim.
başınız saolsun çok üzüldüm duyduğumda. Allah sabır versin. Neyseki sizlere birsey olmamış Allah korumuş. Hakkım HELAL olsun. Kin yok icimde sana karşı. Bil istedim. Allaha emanet ol. cevap gelmedi. Sizce yazar mi? Cok icimden geldi yazmak:( arabayi suren oymus.
başınız saolsun çok üzüldüm duyduğumda. Allah sabır versin. Neyseki sizlere birsey olmamış Allah korumuş. Hakkım HELAL olsun. Kin yok icimde sana karşı. Bil istedim. Allaha emanet ol. cevap gelmedi. Sizce yazar mi? Cok icimden geldi yazmak:( arabayi suren oymus.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar