Niye bu hayatta herşey bana geç gelir, geç olur ya da olmaz : (?

çok çabalıyorum emek veriyorum artık nasip ten mi çıkıyor anlamıyorum ünv sınavını geç kazandık, okul zorlkla bitti, dgs müh okucam kazanıyorum okuyamıyorum para yok çalışmam lazım durum düzelince okucam, yaş 28 hala evlenemedik, evlilik de geç oluyor, çocuk da geç olur bu gidişle bir de erken ölüyormuşuz galiba sanırım bu erken olacak hayatımda :((((
Niye bu hayatta herşey bana geç gelir, geç olur ya da olmaz : (?
Cevapla