Görüldü yapmanın amacı nedir? ben 4 gündür mesaj atmadım diye mi ki?

Birisi vefat etmişti üzüntüden ilgilenemedim k. b yazdım görüldü yaptı
Güncellemeler
+1 yıl
Eniştem vefat etti. Aslında platonik olarak sevdiğim bir kız saçının teline dünyaları değişmem o derece rüyalarıma felan giriyordu etkilenmiştim baya en son cesaretimi toplayım anonım olarak ona karşı hissettiklerimi anlattım Karşına çıkacağım felan dedim bir ara ne zamndan bahsediyorsun dedi 4 gün sonra attım 1 veya 2 yıl sonra şu an özel hayat 0 işten başımı kaldıramıyorum dedim eniştem vefat ettiği için geç yazdım k. b yazdım
Görüldü
Görüldü yapmanın amacı nedir? ben 4 gündür mesaj atmadım diye mi ki?
Cevapla