Lütfen kimse nasıl güveniyorsun diye sormasın, alışık olduğum bir soru bu, fakat güveniyorum. Bu yaz gelecekti, gelemedi. Oyalanıyor muyum bilmiyorum. Son 3-4 aydır sürekli tartışıyoruz. Sinirlerime hakim olamıyorum beni tahrik edince de ağzıma geleni sayıyorum son zamanlarda.Önceden çok sakindim fakat artık kafayı yemeye başladım. Kendimi, derdimi anlatsam da bana inanmıyor. En ufak bir şeyde bana iftira atıyor ben de kanıtlayamıyorum. Beni kuzenimden bile kıskanıp bir pislikmişim gibi davrandığı zamanlar da oldu.Önceden görüşeceğiz diye bana hep umut verirdi, son iki üç haftadır nasıl olacak bu iş,çok zor, zor bir yoldayız, olduramayacağız sanki vs diyor. Kendisi sürekli benden şikayetçi, fakat ben şikayet edince, sen sürekli şikayet ediyorsun yeter ben artık saygı istiyorum vs diyor. Sinirlerime hakim olamıyorum artık çünkü fena halde damarıma basıyor.. Ve daha birçok şey.. Ne yapmam lazım?
Güncellemeler
+1 yıl
AYRILDIK..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar