Sevgilimle başka şehirdeyiz, fakat artık kavgalarımız bini aştı lütfen detaya gelin?

Lütfen kimse nasıl güveniyorsun diye sormasın, alışık olduğum bir soru bu, fakat güveniyorum. Bu yaz gelecekti, gelemedi. Oyalanıyor muyum bilmiyorum. Son 3-4 aydır sürekli tartışıyoruz. Sinirlerime hakim olamıyorum beni tahrik edince de ağzıma geleni sayıyorum son zamanlarda.Önceden çok sakindim fakat artık kafayı yemeye başladım. Kendimi, derdimi anlatsam da bana inanmıyor. En ufak bir şeyde bana iftira atıyor ben de kanıtlayamıyorum. Beni kuzenimden bile kıskanıp bir pislikmişim gibi davrandığı zamanlar da oldu.Önceden görüşeceğiz diye bana hep umut verirdi, son iki üç haftadır nasıl olacak bu iş,çok zor, zor bir yoldayız, olduramayacağız sanki vs diyor. Kendisi sürekli benden şikayetçi, fakat ben şikayet edince, sen sürekli şikayet ediyorsun yeter ben artık saygı istiyorum vs diyor. Sinirlerime hakim olamıyorum artık çünkü fena halde damarıma basıyor.. Ve daha birçok şey.. Ne yapmam lazım?
Güncellemeler
+1 yıl
AYRILDIK..
Sevgilimle başka şehirdeyiz, fakat artık kavgalarımız bini aştı lütfen detaya gelin?
Cevapla