AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
251Cevap
Biz tamamıyla zıttız ve ortak şeyleri sevdiğimiz kişilerden daha iyi anlaşıyoruz.
Farklı görüş düşünce olduğu zaman anlaşmazlık olur sürekli sıkıntı zaten elbet düşünce farklılığı olucak
Ortak yanlarimizda cok ve o esmer ben kumralim mesela zit yanlar da ceker birbirini :)
kendime benzeyen ortak zevklerim olan ve hayattan keyif alan biri daha çok ilgimi çeker
Biriyle arkadaş ya da sevgili olmak için aynı kafadan olmak ilgi alanlarının benzer olması şarttır. Zıt olanla bir süre sonra anlaşamazsın muht
Çünkü farklı kişiliklerher zaman daha fazla ilgi çeker ;)
bana en uygun olan zıt karakterle daha iyi anlaşıyorum
Aşık olduktan sonra bunların pek bir önemi kalmıyo, ikiniz siyah olsanız da seviyosun sen siyah o beyaz olsa da..
Bana benzeyen birini tercih ederim çünkü düşünceler fikirler uyuşmazsa tartışmalar başlar sonra da ilişki sona erer. Biteceğini bildiğim bir ilişkiye başlamayı da ben istemem.
Karşı cinste genellikle bana zıt biri ilgimi çekiyor
Tıpa tıp olmasa da benzer olmamız bir artı olur tabii ki.
Hayata bakış açısı aynı olmalı, diğer herşey zıt olabilir, olsun da, güzel olur :D
Zıt kutup iyi oluyorda o zıtlık bir süre sonra yıpratmaya başlıyor. Ve eninde sonunda bitiyor.
Çünkü, biraz kontrolcü birisiyim bana fazla benzeyen birisi olursa anlaşamayız gibi :D
bana benzeyen biri çünkü sessiz, yalnızlığı seviyor olması daha iyi anlaşmamızı sağlayacaktır
Bazı ortak noktalarımız olsun tabi ama oyle kopya gibi de olmayalım
Zıt olmasın bence. Ben bir şeye baktığımda aynı şeyi gördüğüm kişiye ilgi duyarım
bence insan kendine zıt olanı sever, kendi yapamadıklarını o yaptığı - yapabildiği için.
Bana benzesin biraz ama biraz da zıt olsun öyle aynı karakter olmaz :)
Zıttım daha çok ilgimi çeker çünkü mesela ben iyi bir kızım o bir katilse öyle işte devamını getiremiycem
Bana zıt olmalı ki eksikliklerimi kapatmalı. Somurtkansam gülünsememem, üzgünsemde mutluluğum olmalı.
Kendime benzeyen biri daha çok ilgimi çeker hayatımdaki insanla farklı dünyaların insanları olmak istemeyiz
Mümkünse bana benzesin ama zaten rabbim eşleri birbirine benzer yaratıyo bir aekilde huyları bir sekilde yüzleri benziyo dikkat edin göreceksiniz
Bazen kendime benzeyen kişiyle anlasamiyorum bazen de bana zıt olan biriyle anlasamiyorum değişiyor yani ama gene de B.
kendine zıt bir insanla bir yere kadar anlaşabilirsin bence ama aynı frekanslı insanla ömür boyu (tabi kişilikte tamsa)
Zıt olsun kı ben ondan o benden bır seyler öğrenebılsın
Beni benden almalı sadece bana değil kalbimede söz geçirebilmeli ben olmalı
İlgi alanları olarak benzer ama eksikliklerimi tamamlayacak şekilde farklı birinden hoşlanırım.
valla uğraşamıyorum artk karşıt görüşlü insanlarla ya ben ona uyarım ya o ben gibi olsun. benzeyelim birbirimize aynı tende olup ta ayrı karakterlerde bir yaşamı ınsan anatomısı uzun sure kaldırmaz.
her ikisinide deneyimledim. kendimle zıt olan ilişkim bitti, benzeriyle halen devam 2 yıl da oluyor.
kendime benzeyen biri ; erkek arkadaşım. anlaşabiliyoruz.
zıtlık beni pek çeken birşey degil.
Tam ters karakterim olsun.. ve sadece ve sadece Fenerbahceme laf soylemesin yeter...
Zıt ilgimi çekerdi zıt olduğu için anlaşamazdım 😆artık kafadengi ilgimi çekiyor😂😂👯👍
Herkes karsisindakinin kendine benzemesini ister cunku her insan kendine asiktir
Kendıme benzeyen biri cok tatlı olur hof baş edemem
Çunkü zıt olunca insan birbirine daha cok baglanir ama ayni olsa sıkılır
bazı yönlerimiz benzesin bazısı zıt olsun yoksa sıkıcı olur
İğrenç bir insanim ben benim gibi biriyle bir hafta yasayamayiz
Herkesin bir iğrenç tarafı vardır
Zıt olmalı. Birbirimizden kesfedicek birşeyler olmalı..
Kendime zıt biri daha çok ilgimi çekiyor her zaman öyle oldu.
Ben Tavuğun G. ötünü sevmem mesela
Sen beni sevmesen de olur
Benim gibi Fransız murebbiyeler tarafından yetistirilmemis ise ilgimi çekmiyor :)
of offf havaları kes
Adamin dibi o kadarrr
Yanında kendisinin bir kopyasıyla gezmek kim ister ki? Aşırı zıt olmadığımız sürece zıt olan taraf daha çok çeker kendine bence.
çünkü her şeyde beraber yaparız birbirimizi kıracak bir sorunumuz olmaz daha mutu oluruz bence
bana benzemeli, benim gibi çok konuşmalı, çenemden sıkılmamalı.
Kendime benzeyen biri, aynı şeylerden hoşlanmak tabi ki ilgimi çeker.
Şimdiye kadar hep zıtlar çekti ama şu an ki benzeyen biri her bakımdan ^^
kendime zıt olan kişi daha çok ilgimi çeker ancak kendime benezeyeni tercih ederim önce yani ikiside farketmez gibi bir şey oldu :D
ne demisti Hegerl tez-anti tez-sentez
o zaman zit olmak daha mantikli en azindan yeni seyler yasayabiliriz
Aslında ikiside mesela
Aynı ben fenerliyim.
O başka takım tutsa...
Ya da o da fenerli olsa beraber gülüp beraber ağlarız 😀
Kendime zıt biri daha çok ilgimi çeker ÇÜNKÜ; Kendime zıt biriyle tartışabilirim onla sorunlarımı daha iyi çözebilirim. benimle aynı görüşteki biriyle hiç heyecan olmaz koyun gibi yaşarım
Bana çok benzeyen biriyle çıkıyordum. İnanın insanı çok yoruyor. Zıt olduğunuzda yapacak daha fazla şey oluyor ve birbirinizi tanırken çok daha güzel vakit geciriyorsunuz
Tipa tip ayni olmamali insan kendine tahammul edemezken ikinci aynisindan istemez
Zit karakter birbirini daha iyi tamamlar daha kesfedici olur kanimca
Bana benzesin deli dolu yasayalim hayati.. Zıttı beni sıkar
kendime zıt ama abartılcak derecede değil yoksa bunalırım.
Kendime zıt ama kendimi ona anlattigimda anlayacak ve tartisabilecek kapasitede olgun biri olmalı.
Bana benzemesi iyi olur. Hatta yüzü de bana benzemesini isterim hani ikizim gibi :)
Bana benzemeyeni daha cok merak ederim farkli olan daha cok ilgimi ceker
Zaten hatunları anlaması, ayak uydurması zor; bari benzesinde fikir yürüyebilelim
kendime zıt birinden çok, bende olmayanlara sahip olan biri daha çok ilgimi çeker.
Bu zamana kadar kimi sevdiysem zaten 5 kişi filan hep bana zıttı herhalde zıt olanlar ilgimi cekiyo