AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
251Cevap
Bana benzeyen biri tabiki çünkü tam olarak zıttım olan biriyse sinir krizlerine girerim.
Bana benzemesi ilgimi çeker kolay ısınırım ona zıt olunca çoğu zaman anlaşamam
kendime benzeyen hatta görünüş olarak bile andıran kişileri beğendiğimi anladım
Bana benzemesin ayriliriz direk ya da daha fazla baglaniriz ama iki umursamazda nasıl olacak bu iş
benzemeyen biri sana cazip gelir ama ilerde çok sıkıntı çekersin o yüzden bana benzserliği olan biri
bana kendim gibi biri lazım fakat böyle biriyle birlikte olma ihtimalimiz oldukça düşük olacaktır...
@ginkgoluyesil , bence aynı kafada olmak hoş olabilirdi fakat zıtlık şart, sence?
kendime benzeyen birini istesem kendimle evlenirim sen buralarda takıl trip
whatsapp'tan cevap ver sende o zaman trip x2
Kendime zıt biri daha çok ilgimi çeker. Çünkü bir tane daha bana bende dahil kimse katlanamaz :D
Birbirleriyle uyumluluk içeren çiftlerin uzun süreli ilişki yaşadığı pek görülmüyor
Benzeyeen ruhu ruhumla bir gözlerimiz denk gelince aynı şeyleri düşünmeliyiz
çünkü ben asabi sinirli biriyim karşımdaki kişininde öyle olmasını istemem
Bazı yönleri bana benzemeli, eksik olduğum tarafları da tamamlamalı.
Kendime benzeyen tabiki zıttım olan insanla katiyen anlaşamıyorhm
bana benzemeli
zıt birinden hiç hoşlanmadım şimdiye kadar
Biraz zit biraz benzemeli.. benzemeli çünkü beni anlamali :) zit olalimki sıkılmayalım :) :)
Karşında ki kişide hep bir fark yenilik ararsın sana benzerse bıkkınlık gelir darlanırsınız
kendime benzeyen biri. gözleri benim gibi yeşil olan erkekler çok ilgimi çeker mesela
Yani bana benzeyen birisi zor her halde ama isterdim ya :D
Paralel iletisim olmali yani bana benzeyen birisi ^^
Benzeyen biri çünkü ortak yönlerimiz çıktıkça duygusal bir yakınlaşma olur bence. Evlilerin yarısı zıtlıktan boşanıyorlar.
çelişkili bir soru. ben bu soruyu suna benzettım seven varken agzına s. canın pesınden kosma hesabı
Kendime zıt biri daha çok ilgimi çeker kesinlikle birlikte olduğumuz takdirde birbirimizi tamamlarız :)
Bana Benzememeli Ki Bir Birimizi Doldurmaliyiz Aciklarimizi Kapatmaliyiz Birbirimizin Farkliliklarini Sevmeliyiz
benim de zıt bir insan ilgimi çekiyor ya sonuçta benden farklı. Gerçi zıt bir ilişki evlilik yürür mu onu bilemem:)))
Bu zıttı isteyenler neden zıttı istiyor? Sonrasında anlaşamıyoruz diyorlar. Zıt olduğunuz için olabilirmi acaba?
Aynı düşüncede olduğum kişiyle vakit geçirmek çok zevkli olur evet ama farklı düşüncelerde ilgi çekici olabilir 😊
Bu gönül sineğinin nereye konacağı belli olmaz ama kendinine benzemeyen bir birliktelik ilerideki yalnızlığının nedenidir bunu unutma
Klasik giyinip klasik düşünen biriyim. Ama kolları vücudu dövmeli viski içip striptiz yapan birini sevgili isterdim
kendimden zıt olmasını yeğlerim.
çünkü ben maymun iştahlıyım sıkılırım
bence bana benzeyen biri olması gerek çünkü daha uyumlu olunursa iyi olur : aynı ruh ikizi gibi benim ruh ikizim bir dostum VAR , çok tatlıyız, iyiyiz, kıskancız, aynı huylarımız var..
erkekler annesinin tipine, kadınlar ise babasının tipine muvafık kişileri seçiyor diye biliyorum. küçükken ilk cinsel arzular gelişirken erkek anneye kız ise babaya aşıktır. hatta kıskanırlar bile :)
Zıt fikirler aklı meşgul eder ve akılda kalan kalbe saplanır. zaten aynı fikirlere sahip biri arkadaş dost oluyor mühim olan karşı cinste fikirlere hoşgörü
Kendime benzeyen biri daha çok ilgimi çeker, çünkü o benim nelere sinirlendiğimi veya neyi daha çok sevdiğimi bilir, beni anlar, ortak paylaşımlarımız olur, eğlenceli saatler geçirebiliriz
ya yerine gore aslinda ilk bakistan benden farkli olmasi ilgimi ceker ama zamanla hareketlerini kendiminkine benzettikce de daha cok hoslanirim
Çünkü; zevkler ve beklentiler yakın oldukça o anı yaşamak daha kolay oluyo, aksi halde AN ı yaşamak yerine o an ın ne olacağını düşünme, tartışma vb konular ile zaman kaybı yaşanıyor.
Zıt biri ilgimi çeker, birbirimizin eksiklerini tamamlar senken benken biz oluruz işte :)
Kendime benzeyen biriyle. Az çok fikir ve görüşlerimiz aynı olmalı.
Kendime benzeyen biriyle daha iyi anlaşıcamı düşünüyrm ondan
çünkü benim gibi manyak biriyle takılmak çok eğlenceli olur :D
zıt daha iyidir tatlı kavgalar ooo yirim :D dsadsa as ads :D
ilk anda zıt olan ilgi çeker ama zamanla ortak yönler aranır , bulunması zordur. benzer olana bak
Kendim gibi sessiz sakin hanım kişileri beğeniyorum
Karşıma hep zıt kız çıktığı için bıraktım millet'de zıt demiş. Anlayamadım gerçekten tuhaf.
Ya benim kendime tahammülüm yok bir tane benden daha olsa çekilmez
Benzeyen. Çünkü ortak yönlerimiz olursa beraber daha iyi anlaşırız.
Kendime benzeyen birinden hoşlanırım, zıt olan kişi ile anlaşamam kesinlikle.
Benim dünyamda olmadıkça sokayım öyle dünyaya diyorum ve Byi işaretliyorum
çünkü bana zıt olan biri yanlışlarımı ve hatalarımı çekinmeden söyleyebilir.
Sentez her zaman daha iyi sonuç verir. Tabiki de zıtların birlikteliği!! ;-)
bana benzemeliki anlaşalım ama zıt biri olsada kendime benzetirdim. dd
Kendime zıt birinden niye hoşlanıyım:) Aynı yöne bakmamız gerekir...
Aslinda ikside ama genelde zit olanlar birbirini cekiyorlar
Bana benzeyen biri olmalı ki dikkatimi çeksin on yargili davranmayayim
Kendine benzeyen biriyle anlasmak daha kolay yoksa kedi kopek gibi olur insanlar
Bana %88 benzemeli fazla zıt olmayacak çünkü sıkıntıya gelemem.
Kendime benzeyen biri daha çok ilgimi çeker . Seni iyi tanır daha iyi anlar
bir yerde insan beyninin kendine benzeyenlerden hoslandığını okumuştum
zıt kutuplar birbirini çeker diye klasik bir laf var
Kendime zıt biri daha çok ilgimi çeker.
Birbirimizi keşfederiz. Tamamlarız
bana benzerse cok sıkılırım zıt olursa anlasamam dengesizim sanırım