Arkadaşlar eski sevgilimle barışmak için her şeyi yapmıştım. aha önce onca mesaj ve mail attım bana birinde döndü artık beni unut. SENİ SEVMİYORUM. Beni ilgilendirmiyorsun dedi. Ama ben ondan sonra hala atıyorum. Engellenmediğime ve mesajları okuduğuna eminim. Ama ne bana dönüyor yani beni arıyor ne de bana cevap vreip kızıyor. Beni arama demiyor yani. Sizce bu durumda ne yapmalıyım. Dediğim gbii tüm mesajları sabırla okuyor. Ama ne bana dönüyor ne de kızıyor beni arama diye. Hatta kendisiyle aynı şehirde değiliz yanına gelicem güller sunacağım barışmak özür dilemek için dedim. Eskiden olsa eski kavglaarımız gibi olsa çıldırırdı gelme sakın, kötü olur falan derdi vs derdi. Ona da bişey demedi. Yani bence tüm beni defterden mi sildi yoksa düşüne pozisyonunda mı bilemedim. Tüm mesajlarımı tüm maillerimi okuyuor tek bildiğim bu... Tavsiyeniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var:(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar