Sevgilim benle sarilmaktan opmekten utaniyor daha dogrusu çevreden?

Sevgilimle mesajda konusuyoruz cok ozledim sarilsam keske opsem felan diye cok seviyoruz birbirimizi. Ama parkta gorusuyoruz genelde ve sarilmaya utaniyor. Cevreden rahatsiz oluyorum diyor yanaktan tek tuk opuyoruz ama bu tio seylere utaniyorum diyor istemedigimden degil diyor. Napim ben bu cocugu nasil sarilacaz biz :( ben tepki gosterdim sinirlendi bu sefer de. Ev de olmaz ki ileriye gitmekten korkuyoruz. Nasil sarilacaz biz nasil... utanmak normal mi bu kadari ya
Sevgilim benle sarilmaktan opmekten utaniyor daha dogrusu çevreden?
Cevapla