Nişanlım hiç kıskanmıyor. Bayan olarak ben kıskanıyorum ama o yok neden sizce?

Arkadaşlar şu an nişanlıyım. Sevgiliykende nişanlıykende hiç kıskanmıyor. Bir sene olucak toplam. Ben daha kıskandığını hatırlamam. Bir yere gidiyorum derim git der. İstediğini giy der. Çok da çirkin olduğumu düşünmüyorum :( Ben 25 yaşındayım. Oda 30 yaşında. Sizce neden kıskanç değildir?
Nişanlım hiç kıskanmıyor. Bayan olarak ben kıskanıyorum ama o yok neden sizce?
Cevapla