Erkekler neden bir ilişkinin bittiğini kabul etmez ve aramaya mesaj atmaya devam eder?

Bir ilişkinin bittiğini kabul etmek bu kadar mı zor anlamadım hem kendisi hata yapıp uzuyo yoruyor bittiğini kabul etmeyip arayıp rahatsız etmeye saçma sapan bahanelerle dönmeye çalışmak mantıklı mı sizce?
Erkekler neden bir ilişkinin bittiğini kabul etmez ve aramaya mesaj atmaya devam eder?
Cevapla