Sevgilimin bana yazdığı uzun yazılar internetten alıntıymış?

Birbirimize sürekli uzun yazılar yazıyorduk. Bugün önceki yazdığı bir uzun yazıyı tekrar yazmıştı, ben de şüphelenip internetten arattım. Tahmin ettiğim gibi internetten alınmıştı. Sadece o olsa yine iyi, önceki tüm yazdıkları da internetten alınmıştı. Neyse cevap olarak "Çok mutlu oldum ama yarısını internetten almasan daha iyi olurdu. Yine de sen yazmışsın gibi düşünürüm sorun değil :D" dedim. Mahcup oldu haliyle. Böyle demekle hata mı ettim? Kızmalı mıydım? Beni sevdiğini düşünüyorum ama neden kendisi yazmak yerine internetten aldı ki? Seven insanın yazacak bir sürü kelimesi olmaz mı zaten? Mutlu olmamı istediği için mi yaptı? Yoksa beni sevdiğini söylerken yalan mı söylüyor? Arkadaşlar aklım çok karışık. Bir akıl verin.
Sevgilimin bana yazdığı uzun yazılar internetten alıntıymış?
Cevapla