İlk geceden sonra aile ziyareti şartmış. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bazı sebeblerden dolayi balayı evlendikten bir ay sonraya ertelendi. Nişanlım evlendikten bir gece sonra aile ziyareti olacak diyor. Ben istemiyorum ne kendi aileme ne onun ailesine gitmek. Biraz zaman geçmeli bence.. Siz ne düşünüyorsunuz?
İlk geceden sonra aile ziyareti şartmış. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla