AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Kızıl saçlı kızlar daha çekici olur...Hatta sexi olduğu söylenir... Açık kızıllar benim terchimdir :)
çok güzel bende çok istiyorm kızıl yapmayı ama cesaret edemiyorum
resmin photoshop olabılırmı acaba? çünkü sağ saçının yanlarında sankı spyrey boyası kalmış
photoshop yapmayı bilmiyorum ki bile :D
Benmi dedim de yaptın,
Kız açmışsın başını,
Kıskandım kızıl rengi,
Yakacam saçlarını :))))))))
Beyaz tenlilere siyah saç çok güzel olur diyorum birde siyah saçı dene istersen
ya yakışmaz peruk gibi olursa? bi de apayrı bi fikir aklıma getirdi bu yoksa saçımı siyaha boyayıp çok esmer bi fondoten mi kullansam? o hiç olmaz demi?
O zaman ne yap biliyor musun git bi perukçuya siyah bi peruk dene bakalım nasıl oluyor ama eminimki beğenirsin her beyaz tenliye siyah saçı yakıştırıyorum
hmm :)) iyi fikirr çok sağol
Ya çok önemli bişi dicem ama sen spam şikayet wb şey yapmıcana söz wer..çok içten gelen bişi sölicem ama söleyim şimdiden işine gelecek yani hoşuna gidecek bişi değil
Gerçekten yakışıyormuş kızıl hiç bozma bence aynen devam..
sen en iyisi böyle devam et kızıl renkle fakat ben esmer bayanlardan hoşlanırım :)
resimdeki sensen gitmemiş çok yapay olduğun belli bence bir tek kibirli cevize yakışıyor
açık ve net fikrimi söyleyeyim güzel bacaklı kızlar daha etkili olur
Kızıl yakışan kıza siyah daha iyi yakışır diye düşünüyorum.
yakışana yakışır yakışmayana yakışmaz. ne bilek foto koyaydın
Doğal sarışın ve renkli gözlü kız her zaman öndedir kızıl ise eger dogalsa güzel durabilir boyalı saç iyi değildir diye düşünüyorum
Belki farklı yorum yaptığım için hoşuna gitmeyecek ancak ; doğal halin , kendi rengin daha çok yakışır diye düşünüyorum .
kırmızı saç bana seksi çağırıştıryor ondan pek sevmiyorum kırmızı saç , sende hoşta durmamış sarı saç daha iyi gider bence
kusura bakma ama zombi gibisin :D ayrıca yaşlı görünüosun
Her kızıl kafa bir numara değildir. Yakışmıyor ise en geridedir hatta. Bir adım önde olmak için yakışması lazım..
kızıl saç özellikle bembeyaz tenlilerde çok güzel oluyor kaşların sarıysa sarıya boyatabilirsin değişiklik istiyorsan ama kızıl bi tane :)
yorumu yaptıktan sonra fotoya baktım şok oldum affedersin ama ohaaa dedim bu ne güzellik ya :) bence hiç değiştirme :) çok sıkılırsan siyah da çok güzel olur güneş çarpınca mavi tonunda gözüken bi sayah vardı ondan da yapabilirsin
mavi siyah onu ben de çok seviyorum ama biraz daha esmer olmak lazım o renk için diye düşünüyorum
bence tam uyar sana ya sonuçta beyaz tenlilere her şey uyuyor kötü durmaz merak etme o kadar güzelsin ki her baktığımda kalbim yerinden çıkıyor :)
Böyle kalsın oynama daha :) .Bide ne diycem hiç saçlarımı hiç boyatmadım sence boyatmalımıyım boya saçı mahvediyormu gerçekten?
ben saçımı boyamaı hiç istemiyodum ama çok ince telli ve zayıftı.. boyadıktan sonra güçlendi cidden.. tabi kırmızı gibi sürekli akan bi renk olunca 3 haftada bi falan boyamak gerekiyo o da saçı yıpratıyo çok..
kızıl saçlılar yapılan araştırmaya göre dengesiz ruhsal sorunları olan itici insanlarmış. ben de istemem yapma
a bu tam beni anlattı ama doğal saçım kızıl değil boyuyorum olsun
kendi adımaa kesinliklee öndedir ;) ayrıca sakın deiştirme !
Kızıl saç bir numaradır bence beyaz tene çok güzel gidiyo gerçekten
Kızıl saça bir şey demem de kızıl saçı olanların teni de kızılımsı oluyor. Şahsen sevmem öyle..
bir adım değil 21394123 adım öndedir. daima uzak dursunlar benden.
kızıl saçların yakıştığı bir tek kişi tanıyorum oda ultraviolet filminde oynayan milla jovovich :) böylemi güzel olur
yüzün aynı hortlak gibi saç felan hikaye tatlım yaa önemli olan doğal güzellik
yakışıyo yakışıyo :) ama beyaaz tenlisin siyah da yakışır belki :)
asıl beyaz tenliye siyah yakışmaz bence
ben öyle seviyorum :)
çakma kızıl olmasın ama yada beyaz tenli kızıl saçlı olabilirt ama orjinali her yeri kızıl olan makbuldür ;)
kızıl saçlı kızlar 12335456874 adım öndedir benim için ama sevgilim sarı kahverengi değişik bi renk saçları
bu kadar övdün kendini bari caps falan yolla diyorum ben.
övdüm valla ya hoşuma gidiyorum :D:D
link
şu rengin adı tam olarak ne biliyor musun?
bilmiyorum bunu hiç
bu saçla dikkat çekiyorsun sadece
siyah yap daha hoş durur.
Dikkat cekmede oncelik. Ama bazen gotume ne kadar benziyor lan diye baktığım oluyor.
evet özellikle esmer kızların saçını kızıla boyaması tam bi intihar sebebi.. buna katılıyorum
yuh acaip yakışıyor sana..çok beğendim bırak kalsın hep böyle
kızıl saç beyaz tenli kızlara çok yakışıyor ama sana yakışmamış
bir istisnasın
bence küllü sarı gayet hoş olabilir ten renginede uyacağını düşünüyorum
Orjinal kızıl saçlı kadınların yatakta daha istekli olduğu bilinmektedir.
bence bu halinizle çok güzelsiniz böyle kalın bence ;)
vucudu güzel, yüzü güzel, iyi giyimli ve temiz kızlar 1000 adım öndedir.
çok tatlısındır muhtemelen .. :) takma adında havuçiye falanmı yoksa :D
İğrenç bir şekilde yazılıyorsun hafız kıza
amatörce bile değil yani
:( çok sağol ya ... gidiyom ben
bnjvandjnshjdhjgb
ahahahah over ajsdghjk
dsfghjklkl
fgdhffjkg
yarıldımmmmm vay amk :D
valla tercih meselesi bende siyah saçlı kızlar çok çekici geliyor daha çok hoşuma gidiyor çevrenden aldığın tepki daha çok önemli
sana kzııl saçın her zaman bir adım önde olduğunu kim söyledi
:)))
ben kızıl saçlı kızları çok beğenirim kendi fikrim
saygı duydum ... :)
kızıl saclı kızlar baya dikkat cekio ya bide uzunlar beline kadar falan dikkat cekio yanii :D
aynen ben de bundan bahsediyorum
Çok yakışmış sana hiç bozma. Siyah boğar seni. Kırmızı seni göstermiş. Güzel bir bayan olarak bu fikri unut. Siz kızlar ne çok ikilem yaşıyosunuz. Biraz erkekler gibi rahat olun.
Her erkeğin kalbinde, o yüzlerce kızların içinde illaki birkaç kızıl vardır :SSDf
Bronz tenliyse kusarım,çilek gibi açık parlak daha güzel :)
kesssssiiiiiiiinnnnnnlikkklleeee :::)))) örnek örümcek adam filmindeki mary ceyn watson:)
cok berbat bir cevap bu arkadas bence yorum falan yapmasin:DD
yorum yapmıyımda napıyım peki violet napalım beğendik m.ceyn i söyledik içimizde mi patlasın yani:))
bence sakın bozma böyle acaip avrupai bi havan var ayrıca bu renk sana çok yakışmış çok doğal duruyo
sana gitmişte güzel shop olmasın hani kırmızılık taşmışya biraz dha çalış olurr
yakışana gore değişir.öyle olsaydı butun kadınlar kızıl olurdu cağnım
Aynen öyle çok hoş duruyor.. :) Pembe daha iyi gibi ama... :)
Ciddi söylüyorum mor dene
Doğal kizildan bahsediyorlar. Boyadan değil. Kızıla boyadın diye kızıl oluyorsan, ülke sarışın kaynıyor o zaman
Beyaz tenlilere yakışıyor ben de yapmak istedim ama vazgeçtim sonra..
bir simone simons'a bir de sana yakışıyo kızıl saç :p
kızıl nedir hemşire ya oyuncak bebek gibi.. siyah saç daha hoşşş.
ruj ve allık rengni değştrmşsn elma şekeri gbisn .s
allık kullanmıyorum ruj genelde kırmızı veya mor severim
yanklrn kırmzlğı snrmozmn kırmzı ruj sürme
evet ne renk önerirsin peki?
bordo yada böyle koyu renkler
peki teşekkürler :)
nedemk :)
kızılı ben çok severim ama piyasada çok kalmadı nedense...
evet çünkü herkese yakışmıyor
Herzaman doğalliktan yanayim boyamis gelmişsin benim saçlarm dogal kizil ve kivircik catlada patlada hihh..
Benimle evlenir misin ;))
Çillerin de varsa
Ben beğenmedim ama sana en iyi kızıl gider heralde. Siyah falan... I ıh.
Göz rengini değiştirebilirsen daha güzel olur. Yoksa, sağlık olsun.
Kızıl saçlı kızlar her zaman yerli yerindedir.
saçmasapan soruna ancak bu şekilde cevap verilebilirdi :) eski bir geyiktir bu arada