Sevgiliniz beni neden seviyorsun diye sorsa cevabınız ne olurdu?

Sevmek, sevilmek güzel şey. Ama bir sebebi olmalı. Ben erkek arkadaşıma bu soruyu sorduğumda bana çünkü sen çok özelsin demişti. Bu tatmin edici bir cevap değildi benim için açıkcası. Benim görüşüm bir insanı sevmenin mutlaka bir sebebi vardır. Zeka, özel yetenek, güzellik vs... Peki siz neden seviyorsunuz?😉
Sevgiliniz beni neden seviyorsun diye sorsa cevabınız ne olurdu?
Cevapla