Erkek arkadaşımla artık konuşmak istemiyorum mesaj olarak ona ne yazabilîrim?

Erkek arkadaşım gerçi erkek arkadaşım deidm aslında normal arkadaşım arkadaşız ama güzel konuşan bir arkadaş işte bigün öyle gene konuşuoruz aynı sevgili gibi konuşuoruz biz neyiz diye sordu m bigün arkadaş dedi bikaç gün sonrada aşık oldum dedi ve ben hani arkadaştık dedimde sence bir kız ya da bir erkek arkadaş olurmu die tepki verdi onun koz kuzenide benim yakın arkadaşımdı artık onunla konuşmamam gerektiğini söledi bir deidği bidediğini tutmuyor dün arkadaşız dio bıgün aşık oldum dio aşık olduğunu sölemek bu kadar kolaymı dedi ama genede sen bilirsin felan dedi bende konuşmamaya karar verdim hemde zaten takmıo beni gibiydi görünüşte ama sürekli beni görüncede mutlu olan bir insandı aaba benmi yanılıorum yoksa mesaj atmam gereklimi kuzeni bile böle düşünüo atmam gerekli die düşündüm sizce nasıl bir mesaj atmalıyım konuşmayalım demek için napmalıyım
Erkek arkadaşımla artık konuşmak istemiyorum mesaj olarak ona ne yazabilîrim?
Cevapla