Erkek arkadaşım ilgisiz, konuşmak istemediğimi belirtmek istiyorum. Basit görünmeden bunu nasıl belirtebilirim?

Bn ondan gerçekten hoşlanıyorum o da ilk zamanlar iyiydi, hoşlanıyor gibiydi son zamanlarda değişti ilgisi azaldı mesela dün ona günaydın yazdım cevap vermedi gece aradım açmadı böyle oldu işte ama bsit de görünmek istemiyorum ona karşı nasıl bir konuşma yapıp bitirmeliyim ilişkiyi. İlişkimiz de daha yeni 2 ay oldu Siz şimdi söyle nedenini ilgisizsin bn konuşmak istemiyorum diye ama geçen onun için tartıştık kızdı öyle bir şey olsa seni istemesem sana sölerim ne saçmalıyorsun diye kızdı
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
Tttt
Erkek arkadaşım ilgisiz, konuşmak istemediğimi belirtmek istiyorum. Basit görünmeden bunu nasıl belirtebilirim?
Cevapla