Siz anne olsaydınız yılbaşı gecesi, kızınızın kız arkadaşında kalmasına izin verir miydiniz?

Siz anne olsaydınız yılbaşı gecesi, kızınızın kız arkadaşında kalmasına izin verirmiydiniz ...ben endişe ediyorum daa
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar kusura bakmayın ben bilemedim eksi puan nasıl oluyor
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar kızımı arkadaşına yolladım. gelince bize teşekkür etti. bende memnun oldum. gece 12 de aradım evdeydiler aileyle birlikte. yorumlarınıza teşekkür ederim
Siz anne olsaydınız yılbaşı gecesi, kızınızın kız arkadaşında kalmasına izin verir miydiniz?
Cevapla