kendimden biliyorum. anne olarak her zaman dürüst oynayamazsiniz. kiziniz size güvenmeli. ama yilbasi gecesi disari birakmak, ne kadar genis bir anne olsanizda, cok sacma. yilbasi gecesinde ben arkadasimda kalmak istiyorum dedigimde hep arka düsüncelerim planlarim olurdu. gece disari cikmak, alkollü sinif partisi vs. benim annem beni alir arkadasima kadar birakir annesiyle biraz laflardi. cünkü planda her zaman birbirimizde kalacagimizi söyleyerek partiye gezmeye gitmek vardi. bu 13 yasimdan beri böyle 17-18e kadar. ve her zaman annem bunu engelleyebilmisti bir kere haricinde. cocuklar aileleriyle ne kadar iletisim kursalarda yine gizlemek istedikleri izin vermeyeceginizi düsünerek gizli yapmak istedikleri seyler olabilir. bu konuda cok dikkatli olmalisiniz.cünkü güvenini kirarsaniz iletisimi iyice koparir. benim annem mesela hep böyle derdi "kizim benim sana tamamen güvendigimi biliyorsun. ama insanlar cesit cesit kisilerler karsilasirlar. kimsenin niyetini bilemeyiz. kötü niyetli olan kötü niyetini aciga vurmaz hos seylerle yaklasir. sen cok iyi kalpli bir kizsin. bu yüzden endiseleniyorum. benimde merak etmemem icin gel ben seni birakayim arkadasina, hem arkadasinin annesi bana dantel örnegi verecekti onu da almis olurum.sende yorulmazsin.hadi esyalarin hazirsa al arabanin anahtarlarini cikalim." bir cok seyi uydurdugunu düsünüyorum simdi :) dantel örnegi alacagim gibi mecburiyetler yaratirdi.bu sekilde söyledikten sonra güvenini kiramazdim.hayir gelme diyemezdim.sonra arkadasimla anlasir evde film izler patlamis misir yer öteki düsünceleri atardik kafamdan. anneye böyle durumlarda cok ciddi ve hassas is düsüyor.ama her zaman sürekli olarak iletisim kurmak konusmak duygularini sormak cok önemli. cünkü ister istemez annelerimizden saklariz bazi seyleri. bunlari ilgiyle anlayisla onaylayarak ögrenmekse annenin görevi haline gelir. cok israr ettigim ve illa gitmek istiyorum diye direttigim zamanlar annem hep daha güzel bir sey teklif eder. kesinlikle gitmemi uygun bulmuyorsa ve ikna edemiyorsa daha cezbedici bir seyler teklif ederdi."alis verise gideriz biraz sence daha keyifli olmazli. ben yaliz gider ucuzluklara bakarim sonra ben bir sey alamadim diye sikayet etme bak" gibi. ama şu an düsünüyorum da ben anne olsam bu kadar sabirli olamazdim belkide :) hakki ödenmez gecekten
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. arkadaşını tanıyorsanız, çocuğun ailesini tanıyorsanız ve güveniyorsanız; ev adresini ve telefonunu biliyorsanız ve kızınızın da iyi niyetine, bir şeyler ters gittiğinde çekinmeden size sığınabileceğine güveniyorsanız izin verebilirsiniz diye düşünüyorum. endişelisiniz anlıyorum, çocuğum olsa eminim ben de endişeli olurdum çünkü feci derecede pimpirikli bir insanım. ama çocukları kendi korkularımıza hapsetmektense en azından kontrollü bir özgürlük tanımamız gerek diye düşünüyorum.
20 Yorumla
+1 yılsen annesin sanırım
merhaba ben doğma büyüme istanbullu bi çocuğum içeriği çok önemli değil yılbaşı gecesi taksime çıktınmı hiç belki evet belki hayır ben garanti olanı söylim nasıl biliyomusun kız sürüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüsü resmen , kızların çoğunda mini etek kafalar biton falan peki bunların hiçmi ailesi yok ağızlarda seni yetiştiren ailenin ... var . aile kızını arkadaşında biliyor senin yaşının önemi yok benim için ama şu sözümü nolur dikkate al
salma anne kızını o gece dışarı salma nolur salma bi sonraki gece gitsin arkadaşına ama o gece salma bu efendi yanımın haykırışıydı bak bu da piç yanımın yalvarışları
ortalık bekaretini kaybetmiş kızlarla dolu ana sende kızını bunların içine itme
ne seni tanırım ne kızını ama insanlık parayla alınamaz kızının hayatını bi evetinle karartma . iyi geceler .44 Yorumla- +1 yıl
saygı duyuyorum tek bi harf söylemem manasız artık seçim senin .
- +1 yıl
doğarken yanında al buda senin bonusun demiş leylekler anneme :)
+1 yılBu sorunun cevabını doğru şekilde ancak anne ve babalar verebilirdi.Bakarsanız soruya cevap verenlerin genç kız ve erkekler olduğunu görürsünüz.Anne,babalar her zaman evlatlarının iyiliğini düşünürler.
34 Yorumla- +1 yıl
Doğru olan bu.Peki kızınız yılbaşına nasıl girdi.Ayrıca en iyi cevap için teşekkürler.
- +1 yıl
Sizde oldukça anlayışlı bi anne olduğunu gösterdiniz :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
+1 yılneden başka günler değilde yılbaşı izin isteniyor, çünkü bahanesi var bugun yılbaşı izin koparma durumu kolay gibi biraz, yılbaşında kızların çoğu ayşelerde mervelerde kalıyor zaten, bi kısmı erkeklerin koynuna giriyor, diğer kızlarda kendi aralarında kezbancılık oynuyolar işte...
52 Yorumla- +1 yıl
o kadarını bilemicem, benim resmimin altında ok var biri aşağı biri yukarı, eksi verince aşağı ok + vermek istersen yukaru oku tıklıyosun, ama hiçbişi ifade etmiyor eksi artı vermen tamamen yorumun populüterisi için yapılan bi durumdur, facede yorum beğenmek gibi...
Bu birazda sizin evladınızı yetiştirme tarzınız ile alakalı.Sen çocuguna yederi kadar eğitim vermişsen, onunla yeteri kadar samimiysen, ilgiliysen zaten sorun yok.Eğer bir b.k yemeye kalkışacaksa zaten yer, buna sen bugun arkadaşına gitmesine izin versen nolur, vermesen nolur.Asıl sorun şu, gideceği arkadaşını sen tanıyor musun? Eğer o gün tanıştıysan arkadaşıyla, çocuğun ile aranda uçurum var demektir fakat gideceği arkadaşını daha önceden, ailesiyle birlikte tanıyorsan çocuğuna güven! ...
23 YorumlaYa siz uçmuşsunuz . Her insan yalancımı? burdaki yorumları okudumda... Bence siz insanlar kendi söylediginz veya söylettirdiginiz yalanlardan yola çıkarak bunları söylüyorsunuz! yok kız arkadaşmış kalmaz ordaa delimisiniz kesin bir mınzırlıkk vardır.! neden olsun? ve ben dün akşam kız arkadaşımla beraber onlardaydık nedense hiçbir erkek olmadı dışarıda çıkmadık. Evde kendimizce kutladık siz şu önyargılarınızı kaldırında cevap yazın.
20 Yorumlaağzını yuzunu kırarm...ilerde ewde değil dışarda gezmek isticek sonra arkadaşnda kalmak...sonra erkek arkadaşyla ewde odada ders çalışır...yuz wermeeeee...sonra ks yde yazarsn kızım böle böle yaptı napmalıyım die..sonra tawsiye gelir diktir die..yanlş anlama..bazı şeyleri görmk için müneccim olmak şart değill ..önüne geç bazi şeylerin
14 YorumlaAlkollu bir yere gidecekse kat kat olan mekanlar var. Bir katinda bar, bir kati yemek fasil v.s. olan oyle bi yer olursa bende esimi alir giderim. gozumuzun onunde olur. Bunun disinda gondermem. Sevgilisi varsada oda buyursun gelsin. Zaten gizli gizli illa ki gorusurler ogunde hep beraber vakit gecirilsin ne olur ki.
10 Yorumlaİzin verirdim.Eğer kıza baskı yapıp hayır dersen o kız senden uzaklaşıp kaçmaya bile kalkışır.Zaten kızın niyeti kötüyse öyle seyler yaparki ruhun duymaz.Arkadaslarla gezmeye gidicem der,okul bahanesiyle okuldan kaçar gider itle kopukla buluşur.Yeterki çocugun içinde olmasın.Ben dozunu kaçırmadıgı sürece izin veririm.Kaçırırsada düzgün dille uyarırım.Şiddet çözüm değildir...
10 Yorumlakızınıza duyduğunuz güvene bağlı. eğer içiniz rahatsa arkadaşına kalmaya gittiği zaman sorun yok demektir. ama olaya objektif yaklaşırsak ergenlik dönemlerinde dikaat edilmeli bu tarz kalma olaylarına diye düşünüyorum. bireylerin hata yapmaya en müsait oldugu zamanlar ne yazık ki...
10 Yorumlaaile içi güven önemlidir. o arkadaşındayken bir ara arayıp sorsan(yeni yıla girerken mesella) yeterli olur diye düşünüyorum. tabi ben burda cevap veren genç kısmındayım :) bana ailem öyle yapardı ilk dışarı çıkmalar falan başladığında sonra güvenebiliceklerini anladıkları zaman sadece ne zaman dönersin kimlerde kalıcaksın ve fazla tozutmayın demeye başladılar. ve bende bu durumdan memnunum onlarda memnun.
10 Yorumla
+1 yılvermezdım benım annem hıc vermedı ama cogu arkadasımın annesı ızın verırdı ımrenerek bakardım o kızlara keske benım annemde verse derdım su anda unıversıtedeyım annelerı hala ızın verıyor onların . mesela dun aksam bırcogu bara gıttı alkol aldı annelerının haberı yoktu annem bun ca zaman vermedı ızın ıyıkıde vermedı onu cok sevıyorum
10 Yorumlaben geneldee dalgacı yaklasırım her konuya ama annelere saygım sonsuzdur :D yollama ablacım kızının kız arkadasının ne arkadasları vardır kimler kimelr gelir neler neler içilir kırsın bacağının tursun yanınızda yılbası geceleri neler neler oluyorrr anlatsam site kapanır :D
13 Yorumla
+1 yılbüyük ihtimal kız arkadaşında kalmıycak ama yine de endişe edilecek bir şey yok .
ben de mervelerde az kalmadım. benim kızım olsa mervelerde kalmak zorunda bırakmadan bertuğlarda kalmasına izin veririm. onu kötülüklerden ne kadar koruyabilirim ki?94 Yorumla- +1 yıl
Elden geldigi kadar korumak lazım
- +1 yıl
asla yılbaşi kutlatmam hele mervelerde asla, bertuğ mu imkansız! pgjmwtpjdmwu
+1 yılBazen koruyacağım derken i ince çizgi asılır ve evlat sıkıldıkça sıkılır.
Sonra baslar yalanlar... Siz duşunun artık gerisini...70 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bu aileyi, kızı ve arkadaşını tanımakla alakalı. Ve doğrusu çok kişisel. Benim babam hayatta yollamaz. Başkasının babası yollar. Kişiden kişiye değişir.
10 Yorumlaailesini tanıyormuşsunuz . böyle bir durumda olsam ben izin verirdim. neticede onunda bi yaşamı var bazı günleri arkadaşlarıyla geçirmek istiyorsa izin veririm .
10 Yorumla
+1 yılYıl başında kızını izin verilmez yoksa soluğu mervelerde alır
21 YorumlaKızına, arkadaşına ve arkadaşının ailesini tanıyorsan ve güvenirsen izin verebilirsin. Arkadaşının annesiyle irtibatta olmalısın. Arkadaş ortamlarına pek güven olmuyor.
41 YorumlaBen kızıma güvenirim. Tanımadıgım birine göndermem zaten. Güvenme konusu kötü alışkanlıklar ve olur olmadık insanlarla ilişkiye girmeyi kapsıyor. Ama kızım 22-25 yasına gelmiş, erkek arkadasında kaldı diye onu evlatlıktan reddetmem.
10 YorumlaAsla izin vermezdim. Ben, her zaman ailemle geçirdim yılbaşı günlerini belli bir zamana kadar.
Yaşta önemli bir unsur..41 Yorumla- +1 yıl
Aferin len
+1 yıltabi ki hayır çok saçma birşey. sizin kızınız kalacak sanırım. kaç yaşında?
18 Yorumla- +1 yıl
sen cevap verenlere neden eksi puan veriyorsun?!
- +1 yıl
niye hayır? :D
- +1 yıl
al bi eksi daha bu kadında bi ayarsızlık var soru sorularına cevap verenlere eksi veriyo :D sinir oldum. niye hayır çünkü özel birşey yapılacaktır yılbaşı akşamı diye cahillik yaşı daha ergen :)
- +1 yıl
19 yaşında ben üni 2 deydim be ergen mi olunuyor:)
- +1 yıl
soruna cevap verenlere bak bi o zaman herkese eksi puan verilmiş? 2 şer tane
- +1 yıl
ben olayı çözdüm senin kız bu siteye üye :D kalsın diyenlere artı puan kalmasın diyenlere eksi puan vermiş ben hepsini eşitlemeye çalıştım :))
Aşk İlişkileri konusunda 682 cevap paylaştı. Kısıtlamaya karşıyım. Yasaklar yanlışa yönlendirir. İzin verirdim ama kiminle nerde ne yaptığını da en ince ayrıntısına kadar bilirdim. Gizlice takip bile ederdim. Ama yasakla kısıtlamayla olmaz bu işler.
31 Yorumlagiittiği arkadasının ev telefonundan arasın sizin cep telefonunu ozaman gercekten anlarsın anlarsın gidip gitmediğini
bu aksamherkes ayşelere fatmalara kalmaya gidiyo ne hilmetse
birsuru kız hepsi değil tabiki de erkek arkadaşlarıyla bulusuf kafalarına gore takılıyo anladınız siz onu
neyse ki dikkat etmek lazım20 Yorumlaarkadaşına ve ailesine güveniyor olmam gerekir izin verebilmem için..bu devirde de kimseye güven olmuyor ya neyse...en iyisi ailesi ile oturması ne arkadaşı...hele yılbaşında hiç müsade etmem:...
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 981 cevap paylaştı. yalandır o kız yılbaşında kız arkadşyla kalr mı hiç kesin bi fındık kırar:D
52 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen olsam izin vermem tamam kızıma güvenirdim ama kim bilir kimlerle kalacak orda. Yok hiç bulaşmamak lazım geleceklerse bizim eve gelsinler...
40 Yorumlahep endişe ederiz aa alışmak grekk.. yine de en yakın siz biliyorsunuzz şüphe varsa bi kontrol edin
32 YorumlaAileyi tanıyorsam.. Ve kızıma güveniyorsam sorun değil
50 Yorumlakız var kız var şimdi kızına tam olarak güveniyorsan ve arkadaşını az çok tanıyorsan izin vermelisin ama annemin içinde bir şüphe olduğunda hep başıma bir iş geldi şu yaşıma kadar :D
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. kızın biri annesine yılbaşı gecesi arkadaşımla eğlencez onlarda kalabilirmiyim demiş. annesi kesin cevap vermiş hayır, sende bir yılbaşı gecesinin mahsülüsün
22 Yorumlaasla böyle birşey mumkun olamazdı.
Alkol veya baska birşey kullanırlarsa ?
ne diyeyim. yanlıs yaptın
yası kac bilmesem de söyledim17 Yorumlaevinde kalacagı arkadaşı ve ailesıyle tanışırdım önce
ondan sonra izin verırdım ama
kendım göturur
ertesı sabah da almaya kendım gıderdım
yakından ilgilendıgımı etrafındakıler görsun dıye00 Yorumla
+1 yılBen anne olsaydım izin vermezdim. Özellikle yılbaşı gecesi hiç izin vermezdim.
40 Yorumla
+1 yılHMMM guzel bir soru. o arkadasi guvenilir ise lafina neden olmasin? Hatta endise ediyorsan cagir arakdasini sende kalsin endise etmene gerek kalmaz boylece.
14 Yorumla- +1 yıl
Guven veriyormu bu arkadasi size onemli olan o hanim efendi.
- +1 yıl
O zaman izin verin bence guvence var ise arakdasina karsi sizde.
Gizli Üye(30-35)+1 yılben bir karikatür görmüştüm kız babasını arıyor bu gece ayşelerdeyim diyor babası tamam diyor. sonra annesine dönüyor sende tüpçüye git, beni de muslukçu dürtsün bu gece diyor :D gençlerin eğlencesini büyükler kaldıramaz ben bunu bilir bunu söylerim :D
10 Yorumlakızıma güveniyorsam verirdim.ama kız günevmek ona zarar veremezler anlamına gelmez
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSiz anne yada baba olarak ahlakınız nasıl.? eğer siz ahlaklı bir aile iseniz kızınızda bundan alması gereken ahlakı almıştır merak etmeyin. sizde bir kusur yok ise kızınızı erkeklerin içine de atsanız o kendini koruyacaktır. Herkese unuttuğumuz ahlaki değerleri 2013 yılında geri vermesi için yaratıcıya dua ediyorum.
11 Yorumla
+1 yılegr gittigi yerde kızın annesi babası varsa yani sadece kız kıza orda eglence olacaksa ararım öbür kızın ailesini sorarım tamam sıkıntı yok bizdeler derse yollarım onun dışında yollamam
10 Yorumla
+1 yılArkadaşının annesinin telefon numarasını alırdım arayıp konuşurdum gidip kendim bırakırdım ve istedikleri zaman da alırdım.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılAnneme de Babama da bu konuda hiç yalan söylemedim... Merve görünümlü Tolga'yı tanımam bilmem... Merve Merve'dir Tolga da Tolga...
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 752 cevap paylaştı. arkadaşları biraz uçuk kaçık tiplerse izin vermezdim kesinlikle.
12 Yorumlaguvenıosan kalabılır kızı tanıosan ıyıce aılesını tanıosan bıde kızın yasına baglı
32 YorumlaHayır, hayır, hayır. Benim devrim böyle bozukken bundan bi 20-30 sene sonrasını hiç düşünemiyorum o yüzden düşünmeksizin hayır.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkız arkadaşımın yanında kalacağım yalanı yiyecek kadar aptalsam verirdim izin...
20 Yorumla
+1 yılyasina bagli bir durum. ha ailesini taniyorsaniz yollayin.
30 Yorumla
+1 yılHer maço baba dominant anne bir gün yola gelecektir.
61 Yorumla- +1 yıl
jashdadhskasdfj
hayatta en ulvi görevim onları yola getirmek
Gideceği yeri, kalacağı evi isteyin. Her an ziyarete gelebilirim deyin. Tepkisine bakın.
30 Yorumlaeğer evli ve çocuklu biri olsaydım ve kızım bana kızarkadaşımda kalacağım deseydi kesinlikle kıçına şaplağı vururdum )))
10 Yorumla
+1 yılaman abla sakın gönderme ! o evde erkekler de olacaktır ve gecenin sonu iyi gitmeyebilir, aman diyim ! :(
12 Yorumla- +1 yıl
o zaman sorun olmaz ama ailesinin evde olduğunu yine de kontrol et ;)
abla senin kızın daha kücük yaa izin ver gitsin bişey olmaz
21 YorumlaBaba olduğumu varsayarsam kzıımı yılbaşı dışarı çıkarmam pisliği var şerefsizi var ne olur ne olmaz
12 YorumlaBen 19 yaşındayım genç nesil olarak kızınıza asla güvenmeyin derim.
Bakkala diye çıkar hepsi opdspjoadspoja13 Yorumla"Bize gelsinler annem bak ben size ne isterseniz yaparım" derim :D
00 Yorumla
+1 yılNe var bundaki kiZkiza eglenckler yilda bikez izin ver :)
30 Yorumla
+1 yılyalan o kız arkadaşımdayım geyikleri yemezler benim yanında kızlarınız salmayın sokağa :))
21 Yorumlavalla herkes kız aynı değil ama çoğu genç kız ailesine karşı yalancı aşırı yalan söylüyor özellikle erkek arkadaşları için
00 Yorumla
+1 yılkız arkadaş muhabbeti genelde yalan oluyor, ailesini kandıran her kızın söylediği klasik bi yalan
33 Yorumla- +1 yıl
güveniyosan sorun yok
Bu kadar rahat mısınız gerçekten? Kızınız bunu sizden nasıl isteyebiliyor çok merak ediyorum.
14 Yorumlasana az ve öz diyeyim göven cok ama cok önemli artık sen karar ver
20 Yorumlabir arkadaşa bakarım arkadaş mı diye bir de kızıma bakarım mal mı diye. şartlar uygunsa neden olmasın.
10 YorumlaKalsın ne olcakki sen hç genç olmadın mı ?
Sonrada Kızlar neden intihar edio diolar Baskı vs.den dolayı ...10 Yorumlaanne olma şansım yokda :)) baba olsaydım 2 dünya bi araya gelse de izin veermezdim :))
12 Yorumla- Devamını Gör (44)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar