+1 yılEee yani şey 🙄😂
Olabilir tabiiki ama tanıştırsın bir bakayım, kimmiş nesiymiş öyle kızımı zırtapozların eline bırakamam 😒😂34 Yorumla- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Eig için teşekkür ederim ☺️
En İyi Cevaplar
Bacaklarını kırarımmm aslaaaa biizim olduda ne oldu 😄
16 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılçocuğun anasını beceririm
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıladamsjn
Aşk İlişkileri konusunda 454 cevap paylaştı. İzin vermem hih...
13 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
+1 yılBiz erkek olarak her haltı yapalım 20 li yaşımızda, oğlumuz olunca sevgili yapmasına izin verelim, ama kızımız olunca hayır asla olmaz. Parçalarım diyelim, arkadaşlar arkadaşlar, o kadar çok yanlış düşünüyoruz ki, TÜRK MİLLETİ olarak toplum olarak. Sen izin vermezsen sevgili yapmıyacakmı o çocuk tabiki de gizli gizli yapacak yine yapacağını yapacak. En önemli konuta değinmek istiyorum. Sizin oğlunuza kızınıza sevgili yapmasına izin vermediğiniz konu varya, bugün yarın kız kıza dolaşıyor hiç bir şey olmaz diye düşünüyorsunuz, işin aslı çok daha tehlikeli boyutlara kadar gidebiliyor, sen kızına bir erkekle dolaşmasını istemiyorsun, diğer bir aile de istemiyor tıpkı senin gibi, bu sefer okulda kuz arkadaşlar ile gezmeye başlıyor, ya sonra kız kızın elini tutuyor, sen diyorsun ki, aferin kızıma ama o el tutma daha sonra öpüşmeye kadar gidiyor daha sevişmeye başlıyor iki kız. Ve sitede bir paylaşımda bulunuyor ya ben kız arkadaşımla böyle bir ilişki yaşadım çok hoşuma gitti aceba ben LEZBİYEN miyim. Bakın arkadaşlar benim kızım yok ama kızım olsa onunla bir arkadaş gibi olurdum. Ona öğütler verirdim. Doğruyu ve yanlışı ona anlatırdım. Ona hötttttt bağırıp çağırmazdım. Ve herşeyini bilmek isterim. Manevi olarak her zaman onun yanında ona destek olurdum. Ve tabiki de sevgili yapmasına izin verirdim. Ama yaptığı sevgiliyi tanıma şartı koyardım. İti var kopuğu var. Hırlısı var hırsızı var. Her zaman ileriyi düşünmek zorundayım. Ya kötü bir çocukla sevgili olduysa, bunun teorisini telefisini hiç kimse ödeyemez.
42 Yorumla- +1 yıl
Hah işte helal olsun.
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Ama öyle değilmi.
+1 yılEvet, yapabilir. Benden gizli saklı yapmasından çok daha iyidir. Hangi devirde yaşıyoruz? Ebeveynler, çocuklarına kısıtlama getirerek ne elde ediyorlar? Ben söyleyeyim; mutsuz bir çocuk. Eğer istedikleri gerçekten buysa bir şey demiyorum. Çünkü ne desem boş...
80 Yorumla
+1 yılŞimdi, "asla" "katiyen" asıp kesmeye gerek yok. Bir insana güven yerine korku, kısıtlama, tehdit vererek aksine yanlışa sürükleriz. Babasına güven duymalı sevgi beslemeli ki. Kiminle hayatını birleştirecek kiminle gelecek düşünecek haberim olsun. Benim kontrolümde tabi ki olur.
100 Yorumla
+1 yılBu işin izinle mi oluyor? Ya da kız gelip ailesinden sevgili yapabilir miyim diye izin mi alıyor? Hepimizin sevgilisi olmadı mı? İzin vermem diye nara atan erkekler, sizin sevgiliniz de bir ailenin kızı değil miydi? Neden ilişki yaşadınız? İzin vermesek ne olacak ki, yaşamayacak mı? Sevgiye, aşka kim engel olabilir?
54 Yorumla- +1 yıl
Hey Allahım, engel ol sonra kız evde kalsın :)
- +1 yıl
Kızın sevgili yapmadan nasıl tanıyacak, sevecek, ölçecek, biçecek ya da kendisi için doğru kişi mi nasıl anlayacak? Kızın da hayatına alacağı kişi de aklı başında kendini bilen ve kendilerini taşıyabilen kişiler ise zaten hiçbir konuda korku yaşanmasına gerek yok ki. Demek istediğim senin engellemen işleri daha da zora sokar. Unutma ki yasaklar her zaman insanlara daha çekici gelir.
Bence mesele izin verip verme meselesi değil aileden habersiz insanlar neler yapıyor önemli olan bunun önüne geçmek kız olsun erkek olsun fark etmez. En önemlisi kendi başına doğru karar alabilmesini düşünce yapısının kişinin benliğinin farkında olması önemi çok büyük o yüzden daha küçük yaşta iyi bir ahlak ve edep kurallarını göstererek uygulayarak anlatmaktır çünkü çocuk söyleleni değil gördüğünü yapar aileden nasıl gördüyse eylemini olumlu ve ya olumsuz şekilde gösterir eğer bu dengeyi daha küçükken kurarsak ileride kendi kararlarını kendi çok rahat verebilir iletişim aile çocuk arasında max. seviyeye çıkar
10 Yorumla
+1 yılTam medeni olacağım diyorum bir gülme geliyor vazgeçiyorum😅 Bir de kendi elimizde teşvik mi edeceğiz yok artık
71 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. çoğu erkek hayır demiş peki aynı soruyu oğlunuzun sevgilisi olmasına izin verirmisiniz diye olsaydı merak ediyorum cevaplar ne olurdu :) böyle ikili oynamaya gerek yok diye düşünüyorum.
Sevgili olayı bana da ters olduğu için ne oğluma ne kızımı ikisinede izin vermezdim ha ciddi birşey düşünüyorsalar full destek onun dışında bu gibi şeylerden uzak durmalarını isterim40 YorumlaSiz çocuk istemiyorsunuz köle istiyorsunuz. Evlenmeyin ve topluma daha da zarar vermeyin lütfen.
Hep "kadın farklı, kadını otekilestir, kadın onu yapmaz, kadın bunu yapmaz" bırakın şu kızları, kadınları allah aşkına. İnsan onlar yahu.
Bizim yüzümüzden rahatça yaşayamıyor çoğu hayatını. Yazık günah ya. Nasıl bir vicdan anlamıyorum ki.40 YorumlaNiye sen annesiyle evlenirken babasının ilk baştaki fikrini önemsedin mi?
Bu işlere ne kadar katı yaklaşırsan çocuğun o kadar uzaklaşır senden, kapanır ve daha kötüsü gizler herşeyi.
Ben evet diyorum yani özellikle sevgilisi olsun vs demiyorum ama olursa da bilmek isterim yol yakınken belki yanlıştan döndürebilirim onu..30 YorumlaYa ben her ne kadar onaylamasam da illa ki olucak bunu benden gizli saklı yapmasını istemem o yüzden güzelce konuşurum çocuğu ya da kızı tanırım gidecekleri yerlerden haberim olur eğer yaşları küçükse belirli bir yaşa kadar gözetimim altında olur tabi ki 18-19 yaşından sonrasında da fazla müdahale etmem ama yine de bilmek isterim
20 YorumlaBiz her boku yiyelim iş kıza gelince yok öyle yok böyle. hiç kendimizi kandırmayalım. Eğer izin vermeyeceksek bizde sevgili yapmayacaz. Sonucta sevgilimiz de bir ananın babanın kızı. Bizim başımıza bir dert gelmediği sürece malesef karşı insansın derdini anlayamıyoruz
20 Yorumla
+1 yılBu açık uçlu bir soru. Büyük bir sehirde yaşadığımız öngörülürse kime güvenmeli de çocuğuna bunun iznini vermeli devir de kötü. Öte yandan böyle bişey olacaksa bana gelip danışmalı. Benimle hiç konuşan olmadı bunun eksikliğini çok yaşadım. Gizli saklı yaşayıp başına bişey gelmesini istemem. Ki iki cinsiyet için konuşuyorum. Kız erkek diye ayrım yapmadan.
10 Yorumla
+1 yılBen elbette izin veririm ama kendi yaşıtı olmasını isterim annesi olarak bana sevgilisini anlatabilir anlayıs gosteririm ama o da benim güvenimi kırmamalı yanlis bisey yapmamali her zaman arkasında dururum kızımın anlayısli anne candır benim canım annem çok anlayisli ve ben her zaman arkamda birinin oldugunu biliyorum çok guzel bisey bu.
10 Yorumla
+1 yılNikahsız haram olan bir ilişki için ogluna ve kızına evet diyen biri, Müslüman olamaz. anne ve babası hsyır dedigi halde , oglu ve kızı böyle bir haramı yaparsa, Mahşer gününde bundan anne ve baba sorumlu olmaz.
Bu işler kafirlere bile aramdır. Ama kafirler artık ilahi emirlere itaat etmedikleri için böyle işler onlar için birer gelenek haline geldi.20 Yorumla
+1 yılBenim babam izin veriyor çünkü ben bazi hemcinslerim gibi her gordugune mavi boncuk dagitan, sanalda bilmemkactane reelde bilmemkactane oglanla gezen biri degilim bu konularda ketum oldugum için sevgilim olursa yıldan yila anca olur babam guvenir yani
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. İzin veririm; ama saçma sapan tiplerle (tuhaf saç şekilleri, küpeli, alkol almış, arabasıyla deli gibi drift atan, motorla tehlikeli hareketler yapan birileri) asla izin veremem! İşi (en düşük sınıf işçi, çöpçü olabilir. memur, polis, mimar, itfaiyeci, uzman çavuş vs. sınıfı.), evi, arabası olacak.
11 Yorumla- +1 yıl
yahu istemeye gelmiyorlar flörtleşecek :D evi arabası nedir kimin genç yaşlarda evi arabası oluyor :D
+1 yılO yetistirmeyle alakali bir sey nekadar iyi davranirsan iyi bakarsan sevgi verirsen
ailesini uzecek basini one ogecek davranislaryapicagini sanmiyorum herkesin sevgilisi olabiliyor onemli olan sadakatli olmasi ailemi uzermiyim yanlis bir sey yaparsam demeli buda ailenin kizina nasil davrandihiyla alakali birseydir 😉10 Yorumla
+1 yılBelli bir yaşa geldikten sonra izin bile istemeyecek
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu hayır diyenler mal mı? Siz ne kadar izin vermesenizde olacak yani en azından haberiniz olur kızınızın içi rahat olur sevgilisi kötü şeyler yapmak isterse sizi hemen haberdar edebilir eğer izin vermezseniz sizle hiçbirşeyi paylaşamaz sevgilisi tehdit vs ederse size anlatamaz çünkü kızacağınızı bilir vs vs vs uzar gider bu , o yüzden cevabım evet
311 Yorumla- +1 yıl
bir sen akıllısın ya
- +1 yıl
Çok doğru söylüyorsunuz babamda bana bu şekilde anlayışla karşıladı tabiki sevdiğinle evleneceksin ancak benim haberim olsun dedi bu anlayışından dolayı bende ona herseyimi anlatip paylaşabiliyorum ancak bir arkadaşım var annesi babası bu konuda aşırı katıydı ve buna rağmen kızın yemediği halt kalmıyordu ve başına kötü birsey geldiğinde herhangi bir sıkıntı yaşadığında ailesi anlayışlı olmadığı için onlarada paylasamiyordu
- +1 yıl
Sevdiğinle evlen demek farklı bişi seviyorum ayağına her haltı yiyorlar
- +1 yıl
Bu hayır diyenler ne kadar asarim keserim desede bir insan kafasına koydugu herseyi yapıyor kızları yine sevgili yapar ama ana babalarının haberi olmaz
- +1 yıl
Oda onun kaşarlığı 😂😂😂
- +1 yıl
Ama senin kızına senin sevgilin olamaz söyle böyle demen gerçekten boş insan zaten kafasına koyduğunu yapiyor karşına alıp anlayışla yaklaş kızım elbette sevdiğinle evleneceksin ama benim haberim olsun baskasindan duymuyim erkek arkadaşını felan taniyim demen daha doğru en azından kizinin herşeyini bilirsin Allah esirgesin ama kızının başına birşey geldiğinde tehdit edildiğinde hemen korkmadan sana paylasabilmeli sen kızının elinden tutmazsan disaridakiler hiç tutmaz sana tavsiyem herzaman anlayışlı yaklaş güzel konuşarak yaklasirsan hic sorun yasamazsin
- +1 yıl
Orası öyle ama çokta serbest bırakmamak lazım artı haram olduğunu iyice güzel bir şekilde anlatmalı sevgili GBi saçma şeylere ihtiyacının olmadığını anlamalı
- +1 yıl
Benim babam bana baba sevgisini hep aşıladı ilk aşkım babam bu yüzden şu yaşıma kadar kimseyi hayatıma alma gereği duymadım ilk olsun son olsun yeter belkide babamin sevgisi hep üzerindeydi bu yüzden hiç başka erkeklerin kollarında sevgiyi aramadım
- +1 yıl
En güzelini yapmışsın Şahsen benimde hiç olmadı ilk olsun tek olsun
- +1 yıl
Ama işte bu babamdan kaynaklı baba sevgisini görmeyen kizlar başka erkeklerde sevgiyi arıyor benim sana tavsiyem biraz ileri görüşlü ol kimse evladının kötü yola düşmesini istemez ben şu hayatta belki çoğu erkekten bile daha serbestimdir kısıtlanma ne demek hiç bilmem bile ama hiçte babamın başını öne eğdirecek birşey yapmadım insanin içinde olacak kızının nasıl biri olduğu tamamıyla size bağli anlayışlı demokratik bir baba olursaniz her zman kazanirisniz
- +1 yıl
Haklısın sonuna kadar
Nedense hep kızlara izin verilmiyor. Geri kafalılar oğlunuz olsa onunda kız sevgilisi olcak o da bir kız evladı hay Allah'ım ya harbi çok salak insanlar var. Neyse ben kızıma izin veririm.
19 Yorumla
+1 yılSenin hayır diyor olman onun hayatını etkilemeyecek büyük ihtimalle ve hayır dediğin için herşeyi senden gizli yapacak. Bunu tekrar düşünmelisin😊
29 Yorumla- +1 yıl
Şimdi küçücük çocuklar bile sevgilim var diye geziyor evlilik düşünmek biraz onlar için zor olmalı😊 Hayatta ne olacağını bilemezsin bu kadar katı bir baba olmamalısın
- +1 yıl
Hahah o zaman ruhun bile duymayacak😂
- +1 yıl
Ah ah siz erkekler, sanıyorsunuz ki herşeyi takip edebilirsiniz😅 Allah kolaylık versin ne diyim, tabi kızına-kızlarına da sabır😄
- +1 yıl
Hayırlısı😄
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer izin verirsem hem kızıma hem oğluma izin veririm ama olmazsa ikisinede izin vermem öyle ayrımcılık yapmam. Cinsiyet eşitliğini öğretmek lazım küçükken yoksa ilerde oğlum kadınlara saygı duymaz. Eğer çok asi çocuklar değillerse izin veririm beni tanıştırmalarını söylerim gözetimim altında olur yoksa benim gibi yalan söylerler😁 Ben şanslıydım ama iyi birine denk geldim ya onlar benim kadar şanslı olmazsa? Bilmek lazım
20 Yorumla
+1 yılSorsanız her erkek hayır diyor ama o kadar sevgili yapan kızlar kimin kızı merak ediyorum.
Bana gelince ne oğluma ne kızıma izin vermem.21 Yorumla
+1 yılBenim kızım kimseyle sevgili olamaz. Benim kızım kimseyle arkadaş olamaz. Kimseyle samimi olamaz. Onun arkadaşı da sevgilisi de babası da her şeyi benim (!)
30 Yorumla
+1 yılEvet derim çünkü insanların her zaman yasak olan şeylere ilgi duyduğunu biliyorum. Beni kısıtlayan olmadı bu güne kadar sevgilim de yok. Ama sen izin vermezsen o kız pek de iyi yetişmez benden size soylemesi
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı. Bizim anne babamız yok mu? Onların anne babası izin vermeseydi biz olmazdık değil mi? 😂 Bu doğanın kanunudur. Her kuş bir gün yuvadan uçacak. Ama burada dikkat edilmesi gereken şey çocuğumuza doğru yolu bulması için yardım etmemiz gerekiyor. Dangozun birini bulup da hayatını karartmasını istemem sonuçta.
10 Yorumlasevgili olucak yaşa gelsin bir bakarız derdim :D bnim bile yokken kız çocuğu hayali bile kurmak zor..
11 Yorumla
+1 yılToplumu anlatırım. Ailemizin kurallarını ve sevgilisinin olmasinin getireceği sorumlulukları ve bunlari kendisinin ustlenecegini. Benden izin almasingereken bir durum değil. Kendi kararı sadece benimle tanistirmasini isterim ve ne olursa olsun arkasinda olduğumu. Yaşı 15 i gecmeden önce engel olmaya çalışırım durust olmak gerekirse. İslamda 15 yasinda artik herkes kendinden sorumlu. Modern dunyada ise 15 yasindan itibaren ergen sorunlu diye tanimlaniyor.
10 Yorumla
+1 yılBilemiyorum ama gizli saklı olmasından ise haberim olsun her şeyi bilmem daha iyi.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı.
+1 yılAllah herkese sevme sevilme his yeteneği vermiş buna ben karışamam engel olamam ki aksine bilgilendirir eğriyi doğruyu konuşurum çünkü erkek sevince hakda kadın veya kız sevince neden kötü olsun ki sonuçta bizde sevince bir kadını seveceğiz oda elbette bir erkeğin kızı bacısı oyüzden ben asla kötü duruma ilerlemesine müsade etmem
00 Yorumla
+1 yılÇetrefilli bir konu. Zaman oyle kötü ki kimseye kolay güvenemiyorsun. Bir yandan da hayat devam ediyor. Sen istediğin kadar karşı çık yine de yapar o yapacağını zaten. Tahminim oyle bisey olsa tanımak isterim. Getir tanıştır derim, cocuk gelmezse niyeti ciddi değil demektir o zaman da bundan bişey olmaz derim herhalde 😅😅 bilemedim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 807 cevap paylaştı. Sevgilisini benimle tanıştırması lazım gözüm tutarsa olabilir. 😊
21 Yorumla
+1 yılAilesi olarak 20 yaşından önce böyle bir şeyin yanlış olduğunu babası da bende empoze ederek yetiştirmeyi düşünüyorum kısacası aileye bağlı sevgilisi olup olmaması
318 Yorumla- +1 yıl
Oha 20 yaş nedir karta cikarttiniz resmen. Yazık çocuğa
- +1 yıl
@HeilKönigstiger napsin 20 yaşına kadar onun bunun çocuğuyla sarmaş dolaş mı hiç değilse 20 yaş biraz daha aklı selim bir yaş dönemi evlenecegi eşini seçmiş olur
- +1 yıl
Vay anasını
- +1 yıl
@Aliço-06 hadi ordan sübyancı seni
- +1 yıl
@HeilKönigstiger senin gibi abazalardan koruyorum evladımı
- +1 yıl
@Fesleğeeenn Senin gibi eğitimsiz bilinçsiz anneden kim koruyacak çocuğu? Benden zarar görmeyecek ama senden nefret edecek
- +1 yıl
@HeilKönigstiger ben elhamdülillah Müslümanım iyi bir din eğitimi aldım müslüman yaşayiş tarzına göre evlat yetiştirmek istiyorum kafir isen sen de kafir yaşayış tarzına göre yetiştir sanane
- +1 yıl
@HeilKönigstiger işte işte senin eğitiminde bu küfretmek acizsin aciz neden bir Hristiyan kendi dininin adetlerine göre evlat yetistirince ileri müslüman bir kişi müslüman yaşantısına göre yetistirince yobaz oluyor sokaklar 20 yaşından küçük kızligi bozulmuş küçük kadınlar dolu bu mu Müslümanlık neyse vakit kaybisin hoscakal
- +1 yıl
@HeilKönigstiger Hadi yürü kendi dinini savun daha peygamber efendimizi kabul etmiyorsun
- +1 yıl
@HeilKönigstiger anlatsam anlamazsin Ebu cehil torunu
- +1 yıl
@Aliço-06 kendini ifade edemiyor anca hakaret edip dine peygamberime saldırıyor ahlaksız
- +1 yıl
@HeilKönigstiger önce bir sakin mi olsan, "Benden zarar görmeyecek demişsiniz" ama siz daha nasıl konuşulması gerektiğini bilmiyorsunuz, en büyük zararı bu üslupla vermiş olucaksınız zaten. "20 yaş nedir karta çıkarttınız resmen" diyipte, 9 yaşında ki ayşeye atladı demekten ne farkın kaldı? Sende öyle birinin izinden gidiyormuşsun gibi geldi.. Sen öyle olma o zaman..
- +1 yıl
Elizabeth bnim özgün yorumum var burda. 16 yaşından sonra müsade ederim demişim. Orayı görürseniz sağlıklı dusunebildigim belli olur. Burda muhabbet başka
+1 yıldirek hayır yapamazsın diyince sanki çok mu iyi olacak. Biz de o yollardan geçtik illa ki olacak sevgilisi. Eğer baskı kurarsan bu sefer gizli saklı yapar. Gizli olması mı daha iyi yoksa benim haberimin olması mı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabam bana izin vermedi 22 yaşında birmsevgilim olmadı
Artık izin veriyor konustuğun biri yok mu diyorda tüm kısmetler gtti artık ben evlenememde... babamda izin vermedi oda bana bakar artık ömrü boyunca p212 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHiç sanmıyorum
Yalnız öleceğim babamdan önce ölsem bari
Cevap sahibi+1 yıl22 yasında hiç sevgilim olmadıysa artık zor
Cevap sahibi+1 yılSevglm olsaydida ayrılmış olsaydım
Cevap sahibi+1 yılYani 😂
Cevap sahibi+1 yılBilemezsin tabi 😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Tabi veririm hatta tanistirmaya da gelsin bizde kimle ciktigini bilelim 18 den sonra ztn illa ki cikicak onu cikmamasi icin zorlamak olmaz ki bizle tanistirdiktan sonra sorun yok ben anlarim nasi biri oldugunu ztn
11 Yorumla- +1 yıl
Simdi ailelerin bir seylere zorlamasina karsiyim ben cocugu hem yapip hemde kolem gibi iradesini neden kisitliyim ki cocugum bana guvensin isterim cunku zorlarsaniz ilerde sizden gizli isler yapar ailem bilirse izin vermez der gizli de olsa yapar toplum olarak artik bir bilinclenseler keske zorla guzellik olmaz anlayin artik sunu eee cocugu yap sonra istedigin gibi yonetmeye calis onunda bir ieradesi istekleri var onlara hic bakma oh ne guzel hayat
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgili yaomak ne demek. 3 ay icinde evlenmek isterse sevgili olur. 3 ay icinde evlenmicekse arkadas kalir tanisir tanimaya devam eder. 3 yıl bekar sevgililik diye bisey yok. Kendimizden biliyoruz yaomadigimiz bok kalmiyor uzun iliskide
11 YorumlaHayır desem ne demesem ne. Hayatı insanları fikirleri doğruları eğrileri elimden geldiğince öğretmek için uğraşıcam. O da bir insan olarak içine işleyen değerler ile doğrusunu yapıcak İnşallah
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılHer halükarda olacak zaten izin vereyim ki bilgim olsun kim olduğunu bilirim. En azından
51 Yorumla- +1 yıl
Benim görüşüm arkadaş beğenmiyorsanız da eksilemeyin 😂
Yorumlara hayret ettim doğrusu. Kızlar şiddetle karşı erkekler çok daha ılımlı yaklaşmış. Oysa tersi olmalıydı sanki. Bu işte bir terslik var ama😅
11 Yorumla
+1 yılHiç kimse kızının sevgilisi olmasını istemez ama başkasının kızını kendisine sevgili yapar. Neden acaba?
30 Yorumla
+1 yılBenim gözlemim altından geçecek öyle olabilir. Çünkü kız çocuğu sahibi olmak büyük sorumluluk gerektirir. Yine herkes boş yapmış her zaman ki gibi.
33 Yorumla- +1 yıl
Sonra diyorlar neden kadınlar eziliyor? yorumlardan belli. yine lafı oturtmuşsun. 👌
- +1 yıl
Kadınları ezenler yine kendini belli etmiş.
Evlenmeden önce her boku yiyip burada masum baba oynamasınlar parkta oynasınlar 😃 - +1 yıl
Aynen öyle. eşitliği savunan yiğitler şimdi savunsun bakalım.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılCiddi olacaksa, edepli düzgün biriyse yaşı geldiğinde evlensinler diye birbirini tanımaları için belki olabilir
30 Yorumla
+1 yılayyyy:/ Benim minik ponçik bir kızim olacak ve elin adamlarına sevgili mi olucak😭😭😭
hayır ya annesine çeksin, çok girmesin o mevzulara😂✌36 Yorumla- +1 yıl
Çok tatlı cevap yaa ☺☺☺ aynı kafadayız
- +1 yıl
@gokyuzundekiball sağoL tatlim😂🍃💕🦋
- +1 yıl
ne demek efeniim
- +1 yıl
@decided simülasyonum😂
İstediğiniz kadar izin vermeyin kisitlayin ondan sonra hamile çıkıyorlar ak. Onu yapacağınıza güzel terbiye verin sadece kızınıza değil oglunuza da, yani verelim.
10 YorumlaLiseye başladığı yıldan itibaren elbette veririm ama haberim olmazsa ve sonra başkasından öğrenirsem bu olmaz. Ona da bunu söylerim zaten liseye başlayacağı zaman
10 Yorumla
+1 yılher şeyin bir zamanı var zamanı geldiğinde neden olmasın ama çocuğu benim tanımam şartı ile ve fazla ileriye gitmeyecekse çocuğun amacı eğlenmek değilse neden olmasın izin veririm
10 Yorumla
+1 yılVermem ilk olsun sonsuz olsun sonu evlilik olsun derim
23 Yorumla- +1 yıl
Uzaktan da sevebilir insan dokunmadan ve açıldığında kızın fikrini öğrenir olumluysa ailesiyle ister
Erkek olan böyle yapmalı bence
+1 yılİzinle olacak şey değil bu. Seviyor ve seviliyorsa yasayacak tabiki ben onu uyarırım ve verdiğim terbiye ile yaşına uygun bir ilişki yaşamasını beklerim. Ne kadar olur bilmem
10 YorumlaHer şeyin bir zamanı var. Doğru zamanda doğru kişiyle olabilir. Zaten kimse gelipte sevgili yapabilir miyim diye izin almaz ama doğruyu yanlışı öğreterek ona göre davranmasını sağlayabiliriz en azından.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılAçıkçası gelir.
Bu çocukla niyetimiz ciddi der. Çocuğu görürüm karakteri , ahlakı, edebi, ailesi iyiyse işi gücü varsa olur.
Rabbim yazdıysa.
Ama gezip tozmalık olursa alırım paçasını aşağıya.16 Yorumla- +1 yıl
daha sevgili olmadan förtleşmeden biriyle nasıl ciddi olabilir? :s
- +1 yıl
@cheekystaff
İlla tanımak için aylarca gezmek tozmak mı gerek?
Öyle olanların da tanıdığı söylenemez.🤔 - +1 yıl
e tabiki bir süre beraber zaman geçirmek gerek. bak sen diyorsun öyle bile tanıyabildiği söylenemez diye. bide bide sadece görüp merhaba diyerekmi tanıyacak. adamın düşünceleri karakteri siyasi görüşü huyları alışkanlıkları vsvs onlarca etken sayılabilir
- +1 yıl
@cheekystaff
Bunlar çevreden de araştırılabilir.
Ne kadar tanımak için sevgili olmak lazım denilse de tanınmaz.
Bu yüzden tedbir bizden takdir Rabbim'den.
Bizler elimizden geleni yaparız
Takdir Rabbim'in - +1 yıl
Bunun Allah ın taktiri ile ne alakası var. iyi ozman taktir ordan diye piyango şeklinde yaşayalım.. süper valla.. milyonlarca insan zaten salak ya da sapık. nyse ya.. kusura bakma ama şu düşünce tarzindan nefret ediyorum. o beyin zaten sadece Allah ın varlığını birliğini kabul edin diye kondu vucudunuza.. başarılar.
- +1 yıl
@cheekystaff
Bu da senin düşüncen.
İyi günler.
Aşk İlişkileri konusunda 407 cevap paylaştı. Her şeyin yeri zamanı var büyük konuşmamak gerekir ama sevgili vs gibi konuları düşüneceğine gelecegini düşünsün sonra elin oğlu şutlar ayaklarının üstünde duramazlar...
10 YorumlaHani biz turkler icin kafasi karisik bir millet diyorlar ya arab ve bati arasinda kaldigimiz icin alin size en iyi ornek bu kadar ve evet veririm izin benim cocugum olmus olsa kendi hür iradesini kazandigi zaman sadece bana ve gelecekte ki esime sadece onu destelemek duser
00 Yorumla
+1 yılKızım var , günü geldiğinde olacak tabii ki, doganın kanunu bu. Sanki izin vermesek olmayacakmış gibi düşünenler var galiba 😁
20 YorumlaSonunda genelde olduğu gibi bir erkek yüzünden üzülmesine izin veremem sevgilisi olmasını da istemem.
20 Yorumla
+1 yılİzin verip vermeme olayı değil. Kızımı sevgili işlerinden uzak duracak düşünce yapısı aşılayarak yetiştiririm. O kendisi yapmaz zaten. Baskı kurmam. Yalan söyleyip gizli saklı iş çevirmesini istemem çünkü.
20 Yorumla
+1 yılSanki hangimiz ailemizden izin aldık birini seveceğimiz zaman? Tabii ki görüşsün. Ama karşılaşabileceği durumlar konusunda ona rehberlik ederim. Kendini koruması ve elin oğluna eyvallah etmemesi gerektiğini söylerim.
10 Yorumla
+1 yılsevgililiğin nasıl birşey olduğunu bildiğim için gerek yok :)
12 Yorumla- +1 yıl
Sen nasıl yaptıysan kendisi de yapar.
+1 yılVerirdim ama kızım güven verirse. Kendi aklı başında olduktan sonra kararlarını pek sorgulamam.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 648 cevap paylaştı. Sen ister izin veeeer ister verme bak bakalım nasıl yapıyor.. bizim görevimiz onların yanında olmak hayata güzel hazırlamak mantıklı olmasını sağlamak o aklı verirsen merak etme hocam sorun olmaz, senin sözünden çıkmaz sevgili yapsa bile..
20 Yorumla- Devamını Gör (204)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar