Anlamadım gitti bir türlü. Kısmet mi desem yoksa sürekli ben mi hata yapıyorum resmen sıkıntidayim?

Arkadaşlar. Aklımda oncelerden beri hep evlenme fikri var. Ama bir türlü dikiş tutturamiyorum. 27 yaşındayım güzel bir mesleğim sözü dinlenen bir kisiligim var. Güzel de olduğumu söylerler. Araba m var maddi acidan iyi durumdayim güzel giyinirim. Açıgim ama muhafazakâr giyinmeye çalışırım. Teklifler geliyor ama aradığım kriterlere uymuyor diye geri çeviriyorum. Bazen de evet artık olsun diyorum hiç görüşmeyi istemediğim biri ile görüşmeye gittim ve ona aşık oldum. Aynı is yerindeydik ve ona ne kadar sinirlenirsem sinirleneyim sarilinca bütün kizginligim geciyordu. Tıp olarak çok gosterisliydi fakat kişiliğini sonradan çözdüm tabi aramızda birseyler geçti ben onunla evlenirim diye dusunuyordum olmadı ondan ayrilamayacagimi sandı ama gözü dışarıda yalan söyleyen biri ile aşık bile olsam hayat gecmezdi. ondan ayrildiktan sonra tekrar biri ile tanıştım yipranmistim dini değerlere önem veren biriim tip olarak beğenmedgim halde dedim ki gözü dışarıda çapkın olmasın dinine değer versin bana değer versin o tümden yalancı ve Allah in ayetlerini kendi oyunlarina alet eden biri çıktı daha da yıkıldım. Neyse bunu üzerinden atmak biraz zor oldu attım şükür. Yakın zamanda tekrar değer verdiğim biri oldu hayatımda. Sevdim ve belki hayatımda 3. ye bu kadar sevdiğimi hissettim. Ateist olduğunu öğrendim yıkıldım. Dedim belki gelisme olur sabredeyim sonuçta birbirimizi seviyorduk ama goruslerini her sorduğumda ateist olarak kalacağını ve böyle öleceğini söyledi. 2 sene de yaşadığım olaylar beni paramparça etti. Acaba evlenme fikri beni yanlışa mi sürükledi. 😣😣😢😢😢😢
Anlamadım gitti bir türlü. Kısmet mi desem yoksa sürekli ben mi hata yapıyorum resmen sıkıntidayim?
Cevapla