Teklif etti, kabul etmedim. Ama hala konuşuyoruz. Sizce ne dusunur? Resimli?

Teklifini kabul etmedim fakat hala sohbet ediyoruz ne arkadaş gibi ne sevgili gibi nede dost gibi..
Velhasıl telefonda sesli bir görüşme yaptık, konu fena yerlere kaydı. Gündüz ise bana bunu yazdı. Sizce hakkımda kötü düşünür mu?

Ha sunu da söyliyim, 2 aydır konuşuyoruz. Erotik sohbeti sadece 2 defa yaptik. Yaptiktan kasıt konuşmak. Normalde elini tutmuslugum bile yoktur.

Sizce ne düşünür? Sevgili değiliz ama o konuları konuşuyoruz ne bilim sohbet bittikten sonra pismanlik geliyor bana.
Teklif etti, kabul etmedim. Ama hala konuşuyoruz. Sizce ne dusunur? Resimli?


Teklif etti, kabul etmedim. Ama hala konuşuyoruz. Sizce ne dusunur? Resimli?
Cevapla