çoğu erkek çıktığı kızla değilde anne babasının istediği kızla evleniyor neden böyle yapıyorsunuz çıktığınız kızları hiç mi sevmiyorsunuz hiçmi düşünmüyorsunuz arkanızda sizi seven kırık bir kalp bırakmak niye bu arada sorunun benle ilgisi yok gördüğüm çoğu erkek böyle yapıyor çıktığı kızla evlenen çok az
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAilenin bulduğu kızlar, genelde evlenmeye müsait istekli ve hevesli kızlar, diğer kızlar hala hayal dünyalarında yaşayan, sırtına bineceği zengin erkek hayallarinin saçma duygularından kurtulamamış hayatın gerçeklerini kavrayamamış, hala üçgen vücutlu, yakışıklı, dizilerde gördükleri erkekleri arayan kızlardır. ailenin getirdiği kızlar ise bu rüyadan uyanmış ve gerçeklerle yüzleşmiş kızlardır. genelde bunlarda aynı yoldan geçiyorlar ama en azından durulmuş oluyorlar. bunun dışındaki kızlarsa hayal dünyalarında yaşadıkları için bizim gibi türk toplumunda yaşayan, işinde gücünde namuslu bir şekilde hayatını yaşamaya çalışan erkekleri bayat sıradan, heyecansız, bulan kızlar :) bu arada ailenin bulduğu kız tecrübesi olsada %95 sıfır km dir. Evlenmek ciddi birşey, birçok kadının erkeğe verdiği heyecan aşk sevgi, 3 yılı geçemez bu durumda (KIZLAR EN GÜZELİSİNİZ OLSANIZ BİLE BU HEPİNİZ İÇİN GEÇERLİ, ÇÜNKÜ HERGÜN ŞEFTALİ YENMEZ, ERKEK ARADA ERİK YEMEK İSTER) çok güzel olsanız dahi. fiziğiniz güzelliğiniz herşeyinizle dört dörtlük olsanız bile erkekler bundanda sıkılır ve sizden çok daha kötü gördüğünüz kızlar o ereğe çekici gelir. çünkü elde edilmemiştir) ee böyle bir hayatın içinde en azından evleneceğin kız namuslu, seni anlayan, sevgisini ilgisini sana gösterebilen bir bayan olmasını istiyorsunuz. kızın çok güzel olmasına gerek yok ki, çok güzel olup yolda yürürken karıma erkeklerin sapıkça bakmasıda iyi olmayacağı için, orta halli bakımlı, bir kızda yeter. Üzgünüm ama iş evlilik noktasına geldiğinde ve zamanında erkeklere bakarken, "ELİMİ SALLASAM ELLİSİ" diye düşüncenizin sizin hayal dünyanızın ürünü olduğunda anlıyorsunuz. o zaman hepinizi biliyorum ve hep aynı sahne "KÜÇÜK EMRAH MODU" :)
55 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılüzgünüm ama durum gayet net, şeftalinize verilen değer size verilmez ama hiçbir erkekte bir kadınla bir ömür boyu yaşamayı istemez. çünkü ,erkekler sizden daha seçiçi, fakat evlenmeden önce sizlerle yatabildiğimiz için bunu umursamayız, taki evlenme noktasına geldiğinde, işte ozaman seçilen siz olursunuz... ama şimdi bunu anlamazsınız
En İyi Cevaplar
çok güzzel bir soru surdugunuz için tebrik ederim.ben herşeye ragmen kendim buldugum cıktıgım sevdıgım kızla evlenmeyi çok isteyen tercih eden biriyim. kesinlikle yanlış anlaşılmasın görücü usulü evliliğe karşıyım anlamsamıyacagıma bir anlık görmeyle kendimi yada nevsimi kandıracagıma inanıyorum buyuzden görücü degil kendim buldugumla sevip aşık olup uzunca birbirimizi tanıma fırsatı sunarak beraber yaşıyarak sonuç pozitif çıkınca okızla hemen evlenirim. doğruluk açısından bu şekilde evliliği daha doğru buluyorum.
10 Yorumla
+1 yılBurda cinsiyet ayrımı yapmamak lazım. Çoğu kız da bunu yapıyor. Mantık temellerine oturmadan sadece hevesler uğruna yapılmış tercihlerdir bana kalırsa. Ailenin istediğiyle evleneceğin belliyse kimsenin günahına girmeyeceksin arkadaş. Nefsini dizginleyeceksin. Yok ben bulurum diyorsan, peşinde gitmeyi de bilmen gerekir. Bunlar kısaca "ne yardan ne serden geçen" insan profili. Gezeyim tozayım, sonra helal süt emmiş, iyi, kariyerli birini bulurum mantığı. Akıllı olsun çıkacak olanlar o halde. Evleneceğin belli olmayan insana neden bu kadar bağlanırsın ki?
00 Yorumla
aynen yaa seven sevdiğiyle evlensin bu onun hayatı sonuçta sanki aileler sevmedimi genç olmadımı sevmediği biriyle sırf ailesi istiyor diye evlenen ve sevdiği kızı ortadan bırakanlara cok kızıyorum mecburum diyenleride var korkuyorum ailemi kaybedemem diyenleride ama bazılarıda var sevdiğini kabul ettiren bende aynen öyle düşünüyrum sevdiğimel olcam başkasıyla değil ucunda bir ömür mutsuz olmak var...
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
62Cevap
Ortadoğu toplumlarında çocuklar kendilerine güvensiz, aile olmadan karar alamaz ve insayatif kullanma becerileri gelişemeyecek şekilde yetiştirilirler, e tabi hiç bir konuda karar veremedikleri için kız da erkek te evleneceği kişiyi yine ailesine sorar...
bir youtube videosunda görmüştüm bunu anlatacak çok güzel bir örnek
Bir tatil köyünde, 5 yaşında Alman turist çocuk, sabah kahvaltısını kendi başına alıyor self-servis olarak alınan yerden (yemekhane tarzı bir yer)
10 yaşında Türk çocuğun kahvaltısını annesi alıyor, babası yediriyor, halası da ağzını siliyor...
e bu çocuk büyüdüğü zaman ailesinin onayı olmayan biriyle evlenebilir mi sence ?20 Yorumlahayatın gerçeği bu
1-ailenin bulduğu kız temiz ahlaklı ve önceden başkalarıyla düşüp kalkmayan biri oluyo dolayısıyla erkek ailesinin bulduğunu tercih ediyo çünkü kendi takıldığı kız ondan öncede sonrada başkalarıyla olacak erkek bunu biliyo ve tercihini ailesinin bulduğundan yana kullanıyo
2- bide klasik evlenilecek kız var eğlenilecek kız var olayı biraz kaba bir tabir ama eğlenmeyi başardığın kızlarla çoğu zaman evlilik olmuyo dolayısıyla gine ailenin bulduğu tercih ediliyo
keşke herzaman sevdiğin bişeler paylaştığın insan için senden önceside sonrasıda sen olsan 2 taraf içinde geçerli ve evlendiğinde mutlu olsan ama işte dedimya bunların olmıyacağını düşünen erkek ve bayanlarda dahil buna ailesinin tanıştırdığıyla evleniyo olay bu03 Yorumla- +1 yıl
nie eğlendiğinle evlenimiyosun pardon da. al eve mahkeme duvarı gibi bi hatun otur izle duvarları hiç eğlenme ciddi bi müessese evlilik çünkü haklısın. hep hayatında agresif mutsuz bi insan olarak yaşayacaksın bunu biliyosun dimi üstadım seni seven kıza eğlenilcek gözüyle baktığın için ciddi hatun sanıp kendini kasvete boğduğun için sen sen ol eğlendiğin mutlu olduğun şeylerle yüzüne tebessüm düşüren iş eş yaşantı seç
- +1 yıl
wala ben ne isem karşımdakide öyle olsun ben bakirsem karşımdakide öyle olsun milletle bişeler yaşadıysam karşımdakide yaşamış olsun kısaca eşitlik onun için eğlendiğim kızla kesin evlenecem diye bi garantimi var belki bi problem çıktı ve evlenmedik o yüzden eğlendiğinle evlen demişsin garantisimi var. eğlenmeninde dozu var bu devirde millet cinsel bütün şeyleri yaşıyolar ondan sonra ayrılıyolar ayıkla pirincin taşını eğlenmenin dozunu ayarla ondan sonra zaten eğlendiğinle evlenirsin evlenmesende
- +1 yıl
eğlenilecek evlenilecek ayrımları yapılmaz beni düşüncem cinselliğin evlilikle başlaması onun dışında ne yapıyosa yapsınlar eğlensinler gezsinler dolayısıyla mahkeme duvarı gibi kadın yerine eğlendiğin kızı almış oluyorsun tek kıstasım cinsel şeyler evlilikle başlasın onun dışında bi problem yok bu konudada en çok kadınlar mağdur malum türkiyede erkek yapınca koçum oluyo kadın yapınca o.. oluyo halbuki ikiside aynı ağırlıkta bi durum benm düşüncem kadınları düşünen bi bakış
insan çıktığı kıza aşık olduğu için ondaki yanlışları göremiyor anne baba bunu görüyor ve oğlunun üzülmesini istemiyor. benim başıma geldi. 2 ay önce biriyle tanıştım aşık oldum 45 gün sonra nişanlandım ve 7 gün nişanlı kalabildim. anca katlanabildim. sonra attım nişanı... evlilik başka bişey dostum..
62 Yorumla
Soran+1 yılanne babanın seçtiği kızda hiçmi yanlış yok
+1 yılNe alakası var erkeğin eli daha güçlü asıl kızlar hemen yan çiziyor ailesi erkeğe izin vermeyince. Sevse de bırakıyor erkek seviyorsa bırakmaz daha kararlı olur daha cesur olur. Bırakıyorsa erkek sevmiyordur sıkılmıştır bahanedir bu. ( Not sevdiğim kızın ailesinden veto yedim agresifsem kusura bakmayın)
04 Yorumla- +1 yıl
yürü be koçum kim tutar seni !
- +1 yıl
malesef kızı ikna etmeye çalıştım ama olmadı zamanında durumlar kötü olduğu için kendimden uzaklaştırmaya çalıştığım başaramadığım kız annesinin sözüyle buz dağı oldu napabilirim ki. Mecbur kabullendim hiç birşey yapamayacağımı anlayınca. Hayırlısı olsun be bu da gelir bu da geçee :)
- +1 yıl
Aynı şeyleri bende yaşadım kardeş biz cinsellik bile yaşamıştık ailesi istemediği için soğuduğunu söyledi ailesi kuzenine vermeye çalışıyor bakalım bakire değil kız izleyip göreceğiz ☺️
Beni de hep anneler beğeniyo. Hatta bir kadın tuttu beni oğlunu zorla facede ekletti çok sevmiş beni arkadaş olun belki ilerde sevgili olursunuz inşallah demişti. Bu tip olay 2-3 kez başıma geldi ama hep o annelerin oğulları beni beğenmedi :D ama iki sevgilim oldu birisi hala sevgilim :) ikisininde annesi sevdi hanım hanım ve şirin ve oturaklıyım :D
00 Yorumlaerkek kendine güvenip her zorluğun üstesinden gelebilecek bir yapıya sahipse bunu takmaz.. tabi annenin babanın tutumu da önemli.. evlilikte 2 kişi evlenmiyor, aileler evleniyor diye bir yargı da vardır.. sen her türlü sıkıntıya göğüs gerebileceksen yapabilirsin.. Ama günümüzde asgari ücretle çalışıp yuva kurmak isteyenler ailesinin olurunu almadan evlenemiyorlar. Çünkü tek başlarına bu yükü kaldıramıyorlar.
01 Yorumla
+1 yılAçık konuşmak gerekirse bu şekilde yapan ne bir arkadaşım ne de bir tanıdığım var. Ayrıca tamamen de karşıyım böyle bir şeye. İnsan anlaşabiliyorsa, bir ömrü birlikte yaşayabilecekse sevdiği kişi ile evlenmeli. Anne baba ne karışır hiç onu da anlamam. Böyle insanlar da demekki birey olamamışlar, aileleri de onlara ve kararlarına saygı duymuyor bence.
00 YorumlaTabi sadece erkek yapıyor bunu sen öyle gormussun evlenecegim kız beni ailesi icin terkettı bu ne? ondan öncesinde ailem istemiyordu kızı yıne ben istedim mucadele ettım terkedıldım tabı bunun gıbı bırcok ornek sayabılırım sana neyse şimdi evlilik gibi bır dusuncem yok calısıp gezecem tozacam vakit gecirecem
00 YorumlaBir anne baba kadar tecrübeli olabilmek için onların geçtikleri yollardan geçmek onların gördükleri, tanıdıkları insan kadar insan tanımak gerek. Çok katı bir şekilde ben annemin babamın istediği kızla evleneceğim diyen biri değilim, buradaki tercih genelde evlenmemi istemediği kızla evlenmem. İkisi kesinlikle aynı şey değiller.
00 Yorumlagenelleme yapmışsın. çevremde 3+ yıl birlikte olan çoğu çift evlendi. bu senin dediğin daha çok sosyo-kültürel bir durum yani bireyin yetişme koşulları çevresi gibi faktörlerle kaynaklı. kendi hayatını kurmuş, erken yaşta hayata atılmış veya kendi ekonomik bağımsızlığını kazanan bireyler birlikte olduğu kişi ile evleneme bilmekte. diğer türlüsünde aileye bir sebeble muhtaç olan kişilerde durum çoğunlukta bu şekilde olmuyor.
00 Yorumlasebebini söyleyim vuruk olmadıklarını düşündükleri için evleniyorlar bu kadar basit hiç bir erkek istemez kızlıgı olmayan kadını isteyende sadık kalmaz benden önce nasılsa yapmış buna hakkım var der ve aldatır hatta sırf öc almak için para ile geneleve gier o derece şahsen ben öyle yaparım bakire olmadını örenirsem kadının
00 Yorumlahiç bir kıza gelecekle ilgili umut vermedim hatta hepsine ciddi düşünmediğimi de açık açık söyledim.. kırık bir kalpleri varsa bu onların sorunu.. evlenme konusunda ise zaten evliliğe uygun birisi değilim o yüzden düşünmeme gerek yok ..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. ailemiz bizim için uygun olana daha iyi karar verir..
aşk evlilikleri pek uzun sürmüyor bende tercihimi bu yönde kullanacagım..
Bir Müslümanın kalbini kırmak, haksız olarak incitmek, Kâbe’yi 70 kere yıkmaktan daha günahtır "hadis-i şerif"12 Yorumla- +1 yıl
haklısınız. yalnız soru başka. tercihiniz böyleyse neden birileriyle çıkıp ümit veriyorsunuz demiş sanırım. dipnot. ben çekiliyorum aradan :)
+1 yılaynisini kizlar da yapiyor, ben asla aylemi bu konuda dinlemedim dinlemem de, sonucta ben yasiyacagim o kisi ilen, o yuzden kimseye bakmam ve kimseyi de dinlemem, ama dinleyenler de cok :(((
00 Yorumla
+1 yılbize kalsa evlenmeyiz dır dır başımızın etini yiolar
kız yok yaw diip geçiştirioz
sonunda al sana kız diolar
eee delikanlı adam sözünden de dönmez :D00 Yorumla
+1 yılHiç oyle bi düşüncem olmadı açıkçası. Seviyosam aileme kabullendirmeye çalışırım yapacak bişe yok. Kabul etmezlerse de kendileri bilir.
12 Yorumla- +1 yıl
aynen oyle. sonuçta hayat benim hayatım. eğer onlar da benim iyiliğimi düşünüyorsa mutlu olmamı istiyorsa buna izin verecekler yapacak bişe yok. sırf 2 kişi yüzünden bi ömür ziyan edilemez.
Muhtemelen bu da rahatlıktan oluyor, çünkü bazıları bir eş istemenin ebeveynleri tarafından empoze edilenden daha zor olduğunu düşünüyor.
00 Yorumlasen ailenden maddi olarak bağımsız olamazsan elinde oynatırlar ben sevdiğim kız için ailemle çok tartıştım kavga ettim o dereceki sevdiğim kadın için aileme sırt dönüp başka ile taşındım ama değmezmiş...
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. Validelerle anlaşmaya başlayacağım artık.
Annesiyle anlaşıp oğluyla evleneceğim...13 Yorumla- +1 yıl
bababa gören de seni otuz beni 21 sanır
- +1 yıl
bana dayı diyebilirsin :DD
- +1 yıl
ruhen 6 yaşlarındaydım halen genelde
- Aile & Toplum konusunda 335 cevap paylaştı.
+1 yılValla benim hiç öyle bir niyetim yok. Bir kaç deneme girişiminde bulundular ama hiç oralı olmadım. Onlarmı evlenecek sanki ben evleneceğim..
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılyok canım yanlışınız var acaba aynı gezegendemiyiz sizin bulunduğunuz gezegenin adı nedir? bizimkinin Dünya...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılLan deli ettiniz beni deliiiii...
Bir kızın isteyecegi herşey varken kız bulamayan ben acaba 3 4 sene bu hale düşersem neden düşmüş olurum acaba bir düşündünüz mü kızlar...02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbekleyen sonunda alır ama ne alacagını da düşünmeniz gerekir.
Çünkü o kişi için her şeyin en iyisini anne ve baba bilir.
00 Yorumla
+1 yılbi kez yaptım ben de o hatayı:( sevdiğim kızdan ailem yüzünden ayrıldım. ama nasıl pişmanım, anlatamam. bi daha asla.
00 Yorumlasonradan pismanlik riski daha düsük oldunu düsündükleri icin
00 YorumlaÇünkü değerler kültüründe değil korku kültüründe yetişmiştir o yüzden.Oğulları yüz yaşınada gelse kendi kararını alamaz onun yerine en iyi ailesi karar verebilir vs vs
00 Yorumla
+1 yılne yapım annemin istemediği kızı hani derler ya aileler evlenmiyor sonuçta bence tam tersi 2 aile arası huzur olmassa olmaz zaten huzur olmayan yerde evlilik olmaz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 698 cevap paylaştı. Aileye karşı çıkarsan her anın huzursuz geçer. Onların kızı gözü tutmamış demek..
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılannelerinin bulduğu kız çok terbiyeli oluyomuş :)::) hahayyytttt ne nane yiyolar acaba en düzgün kızı bile baştan çıkarıp sevişip o* diyen snrada terbiyeli kız isteğen bi toplumda yaşıyoruz ilginççççççççççç
21 Yorumla- +1 yıl
öok dogru
Ben bir kız için ailemi karşıma aldım herşeyimi kısıtladılar ama sonuç ne mi terk etti yaşadığımız şeyleri bir anda unuttu işte bu yüzden
00 YorumlaO dediklerin malın önde gidenidir ama eğer aileyle bariz bir anlaşmazlık varsa o zaman diyecek bir şey yok. Bu dünyada yalnız yaşamıyoruz aile denen bir kavram var. Zor işler bunlar.
00 Yorumla
+1 yılçoğu erkek diye bişey diyemezsin.senin etrafındaki çoğu erkektir.benim etrafımdaki arkadaşlarımın %90 aşık oldukları kızlarla evlendiler son 3 senedir.
00 Yorumlaöle erkekler cok komikler bence..sanki ailesi kizla evlence .ÖLE ERKEKLER NO GOO!
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇok Sevdigim Kızı Annem Babam Bile İstemese Alırım Onlar Yaşıyacak Degil Sonuçta.
12 Yorumla- +1 yıl
Öyle
belge getir inanayım. yok öyle birşey. feministlik yapmanın alemi yok
00 Yorumlabence sen öyle görmek istiyorsun şu devirde anne baba lafıyla evlenen kalmadı...
00 Yorumla
+1 yılyapmacagımdan emin ol dugum tek şey ailemin seçtiği kızla evlenmek
00 Yorumla"bu arada sorunun benle ilgisi yok "
ya bir git allah aşkına! bellki canın yanmış.00 Yorumlabence kızlar kendilerini yalnız hissettiklerinden erkeklerle arkadaş olmak yerine sevgili olma hayali kuruyorlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılçünkü çıktığın kız başkasıyla da çıkabilirdi yada çıkar diye evlilik için en ideali ev hanımı kızlardır yok onla çıkmış yok onu unutamamış yok bunu sevmiş şimdi seni seviyor sonra kimi sevecek meçhul
00 Yorumla
+1 yılbenim ailem hiç karışmaz. evlensin de nasıl olursa olsun moduna girmeye başladılar gibi bu aralar
13 Yorumlabenim olacağım gibi. sevgi diye birşey yok ki bu duyguyu yaşatana sevgili diyeyim. benim kalbim ne olacak peki?
00 Yorumlabu durum damat için de geçerli, kaç yıllık tecrübeleri var. senin aşktan göremediğini onlar görür.
00 YorumlaYok öyle bisey sana öyleleri denk gelmis. Ben seviyorsan gerisi hikaye
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılevet öyleleri var, iradesiz insanlar oldukları için. süt kuzusu oldukları için ailesinin dediği efendi her iş elinden gelen bir insanı alır ve onunlada geçinemez :D
00 Yorumlamahalle baskısı aile baskısı kuşak çatışması ya da adına her ne dersen işte
00 Yorumlabende öyle yapcam annem benım seçtiklerimden daha güzellerini beğeniyor şahsen :D
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılher çıktığım kızı sevme gibi bir ihtimal yok zamanı gelince ailem bana iyi bir kız bulur onunla evlenirim bana kalsa her kızla sevgili olup hiçbiriyle evlenmem ama neyse
00 Yorumlayok oyle birşey anneme babama söyledim evlenecegim kızı ben sececem diye tamam dediler.
00 Yorumlasizin oralarda öyle sanırım.. buralarda genelde erkek seçiyor ailesi dğil..
02 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçünkü çıktığım kızların hepsi ahlaksız terbiyesiz kızlar annemin bulduğu kızlar hayatlarında hiç sevgilisi olmamış hem güzelde oluyorlar
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılahlaksız kızlarla çok güzel eğleniyorum :) evlenmeyi düşünmem onlarla
- +1 yıl
Ahlaksiz kizlarla cikiosan sende temiz sayilmazsin. İnsanlar hep dengini bulurmuş.
Cevap sahibi+1 yılkızların hangisi ahlaklı söyler misin ? daha doğrusu ahlaklı kız var mı bu devirde
Gizli Üye(36-45)+1 yılbn istediğim kızla evlenirim ama kız bni istemedi yaa...aneme araddım yok dedi hacıı :(
00 Yorumlaallah bu erkeklerın bın belasını versın
10 YorumlaYıl olmuş 2013. Genellemelere bak sen.
00 Yorumlaonları namuslu sanıyorlarda ondan..
11 Yorumla
+1 yılÇünkü o değil, anne babası evleniyor sennen.
00 Yorumlaannem bilir dogru olanı
00 Yorumla
+1 yılçok yanlış genelleme.
00 Yorumlasen nasıl bir istatistik tutmuşsun?
00 Yorumlakendi irademizle haraket edemıyoz
00 Yorumla- Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Çoğu erkek çıktığı kızla değil de anne babasının istediği kızla evleniyor. Neden böyle yapıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar