Gözümün önünde beni aldattı siz olsanız napardınız?

benim 1 bucuk yıllık bır ılıskım vardı sevgilime deli gibi aşıktım evine vs gidiyordum ama hiç bir zaman hiç bir sey yasanmadı. bir gün yine evine gittim biraz oturduk daha sonra bana duş alıp acil iş görüşmesine gitmem lazım falan dedi bende tamam sen duşunu al ben saçımı falan düzeltip cıkarım 5 dkya dedim korkutmak icin şaka amaçlı kapıyı yalandan cektım onun dolabına saklandımki birden banyodan cıktı tlfnla birini aradı cabuk gel vs diye konustu 15 dk sonra eve sarısın uzunboylu çok güzel bir kız geldi bu kızı uzun uzun öptü ben dolaptan çıkacaktımki ayrılmayı onu kaybetmeyi göze alamadım. sonra kızla birlikte oldular onlar duşa girince ben ağlaya ağlaya eve gittim ve sonrasında hiçbirşey görmemiş gibi davrandım. siz birine çok aşık olsaydınız onu kaybetmek istemeseydiniz napardınız?
Gözümün önünde beni aldattı siz olsanız napardınız?
Cevapla