Sizce ilişkide bir insanın karakteri ne zaman belli olur? Başta mı sonda mı?

Ben bir insanın karakterinin aslında ayrılırken belli olduğunu savunuyorum, siz ne düşünüyosunuz? Ya da en başta ve ayrılıkta yaşanan tartışılan seyler, söylenen sözler birbiriyle celişkiliyse sizce hangisine inanmalı, güvenmeli?
Sizce ilişkide bir insanın karakteri ne zaman belli olur? Başta mı sonda mı?
Cevapla