Kız arkadasım benı kaybetmekten korkmuyor napmalıym?

13 aydır beraberız onun istedigi herseye yaptım 8 defa ayrıldı agladım barısması ıcın ama hergunumuzde benı kaybetmek korkmadıgı ıcın kendı ıstedıgı herseyı yapıyor ızın alma mevzularını takmıyor sıkıldım gıtmesınıde ıstemıyorum ama eskısı gıbı olmak erkek oldugumu hıssetmek suna yapma dedımı yapmamasını ıstıyorum bıde onunde unıverste var sımdıden böyle yaparsa unıverste ortamlarını bılırsınız benı siler atar dıye dusunuyorum napmam gerek ustunlugu almazsam bu ılıskıyı hep bıtırıcek gecen ufak bı tartısmada senınle konusmak ıstemıyorum dedı her tartısmada ayrılıga getıyor mevzuyu cok agladım bunu cok duydu gördu bu rahatlıgı nasıl alabılırım elımden onun karakterı aramazsam aramaz tartıstıgımız zaman bı defa 4 gun aramadı yıne ben aradım haklı oldugum halde carsıya gıtme dıyorum benım kafama yatan seyse yaparım dıo cok sevıyorum onu gelecek ıstedıgım ınsan ama benı cok uzuyor farkında bunun ama hala aynı ayrılamıcagımı bılıyo lutfen napmalıyım bayanlar beyler bı önerınız var mı. s
Kız arkadasım benı kaybetmekten korkmuyor napmalıym?
Cevapla