Sizce sevgilimin amacı nedir? Beni deniyormu yoksa, şaka şaka dediği şey gerçek mi?

Erkek arkadaşım bana çok düşkün. İlgi veriyor, seviyor, kolluyor. Sevgilim Kıbrıs'ta (bir iş nedeniyle gitti memleketi Türkiye'de) ve biz gündelik musait zamanımızda görüntülü arama ile sohbet ediyoruz. Fakat dün sesli bir konuşma sohbetimizde bana şöyle bir cümle kurdu: Ben sana çok bağlandım ve biraz mesafe koymak istiyorum aramıza..(Bana çok düşkün, mutlu ettiğim için çok seviyor beni onu üzmüyorum. Evlilik hayalleri, evimiz, bebek arabamız, bana her gün çok güzelsin, çok tatlısın, dört dörtlüksun ne arasam var sende gibi kalıplar kuruyor. Bunlar ilgi vermesine dair kısa bir özetti...) Daha sonra o kullandığı mesafe koymak istiyorum kelimesinden sonra bende cevabımı suratımı ekşiterek ne yapmaya çalışıyosun dedim. Ardından şaka şaka cevabını verdi. Sizce bunun amacı ney?
Güncellemeler
+1 yıl
Tam gençler herkezin görüşü için teşekkürler. Sevgilim bana gerekli açıklamalarda bulundu güvenimde sonsuz bu kadar...
Sizce sevgilimin amacı nedir? Beni deniyormu yoksa, şaka şaka dediği şey gerçek mi?
Cevapla