



Yaş farkı çok fazla. Daha aşkın bile ne olduğunu bilmediğin yaştasın Adamın olgunluğu sana cazip gelmiştir. Dikkatli ol kendini kulkandırma. Senin yaşındaki birine o gözle bakabiliyorsa bu adamın karakterinde sorun vardır bunları bir düşün derim.
iyi de yaşı düşünmeden aşık olamaz mı bir insan yani kendinden küçüğüm diye öyle mi düşünmek zorunda? belki o da benim gibi hissediyordur
Olabilir tabi. Ben de öğretmenime aşıktım. Seni anlayabiliyorum. Ama herkes onların yaşında bazı şeyleri yaşamış oluyor ve kendilerine güvenleri oluyor daha kendinden emin ve güçlü gözüküyorlar. Önemli olan beraberken onu tanıdıkça karakterini öğrendikçe ona hala aşık olup olamayacağın. Bana kalırsa ilerde sakıncaları olabilir. Bazı duygular geçici hevestir aşk gibi gelir.
Göğüslerine yazik ya pardon gözlerine
Aklim kaydi bir an 😥😓
:D :D
Kıza bakıyorum bide erkeğe bakıyorum in çık yapıyorum. Sen daha iyilerine layıksın bu adamı gözüm hiç tutmadı. Sana tavsiyem burada sana asılan abazanlardan hayır gelmez. Sanal ortam sonuçta güvenme.
peki
Aşkın yaşı yoktur.
Cevap
33Cevap
Canim cok guzel bir kizssin... ve daha toysun... senden 17 yas buyuk biriyle cikman cok yanlis ayrica olsa bilede yurumez... daha taniyacagin gorecegin cok insan var hayatinda... aceleci davranma ve acilma
teşekkür ederim ama genelde kadınla erkek arasında yaş farkı olupta çok iyi giden ilişkiler de var
Umarim ben yaniliyorumdur ve bir gun ispat edebilme sansin olur bunu bizlere...
iyi bayramlar
oda senle ilgileniyosa sübyancıdır o yaştaki adam seni çok rahat kandırır istediğini alır senden yok falan filan deme sen hayır diyemeden çok geç olur bir sürü örneğine şahit oldum yapmayın etmeyin
ortamlarda 12 yaş farklı mutlu eşler geziyor 17 olunca mı sübyancı oluyor? haklıda olabilirsin ben aşık olduğumundan toz konduramıyorum
peki saol
sen hala duygunu açmadınmı
güvenilir biriyse aç duygunu hemen
ablamla falan tanışık kabul etmez haber verir diye korkuyorum :/
dalga mı geçiyorsn
beni sevip sevmediği belli değil
ablamında pek iyi karşılayacağını sanmıyorum bundan korkuyorum yoksa açılacağım
yarın tatile gidecek gitmeden açılmayı planlıyorum ama çok heyecanlıyım ne desem bilemiyorm
saol
Mutluluklar :)
https://i.imgur.com/4YuLh.gif
teşekkür ederim inş
Bacım mutlu isen Allah c. c. Mesut Etsin demek düşer bıde bayanlar artık şu yaş problemını yense
resmine baktım bende göğüslere baktım çok güzeller sanırım
bence acil açıl
bu yaştaki adam dalga geçmesi imkansız
teşekkür ederim
sana çok özel bişey söylemem lazım
evet
Çocuğu senin göğüslerine bakarken mi yakalayıp remini çektin... Birden Nuri Alço geldi aklıma😜😜😜😜
hayır ya :D
Seni arzuluyor. ateşin çıktı ise söndürür. Bence daha iyi aday bulursun. sen daha güzelsin
amacım cinsel bir ilişki değil yalnız
teşekkür ederim cevap için :(
nasıl yani nasıl bir kız
18 yaşım
kalbimi muayene edersin :) olabilir
yakınım
neden ki
merak yani
Meme yaşın adamdan da büyük.
cevaba bak :D
@Apollon61 Eyvallah hocam.
hoşuma gitmedi de komik geldi :D kollarım saol :D
yas sorun degıl bır brınızı gerçekten sevıyosanız srun olmaz
Herifin tipinde Meymenet yokki kalleş gibi bakiyor birde sırıtıyor bir daha düşün derim.
sana göre
Memeler diyorum iyiymiş :) Bence yaş farkını ortadan kaldırır.
diyosun
Gercektrn bu sen misin eger resimler gercekse sen daha iyilerije layiksin
benim ve saol.. ama benim gözüm öyle görmüyor işte :/
18 ve 3 senedir aşığım..
evlenip ayrılmış
gelde bana sor onu
Bu bahsettiğin masum aşka bu dekolte olmamış sonuç olarak aşkın yaşı yoktur..
gfadsgafsghafdha ciddi konusacak olan yazsın hsadgjasgcjsgcmsaj
Ben bu herifi tanıyorum, yardımcı olabilirim sana onunla iligili?
Daha kaşlarını almamışn yavrum sen
doğal kalmasından hoşlanıyor olamam mı?
18 yaşındayım
sevgilim değil ki evlenmeyi düşünelim
bilmiyorum işte haberi yok
senin memeleri gören adam sana bakmaz bile.
anlamadım?
şaka maka bir yanada güzel kızmışsın nefes alıyosun demi :D neyse aşık olan kızla uğraşılmaz aşk acısı çekme felan zor
Zamani var diye dusunuyorum
3 senedir bekliyorum ama :/
17 yasinda bir erkek yeni dogmus birine asik olmazsa 17 yas kucuk birinede asik olmaz bence sende saplanti olmus durumda
Şahsi fikrim kimse bu siteye fotogeaf
bana kalırsa yaşını göstermiyor yani aramızda 17 yaş fark var gibi durmuyor asıl sorum bu ve o amaçla koydumm
Yakışma ayrı mevzu..
bence sen çocukken ona platonik aşıktın. Şimdi de onun davasındasın. Bence ondan adım bekle..
yoksa olacak olan sahneyi sana yazayım;
Farzedelim gittin söyledin, önce bir gülecek, sonra yanağından makas alacak., sonrada aman da aman bizim tatlı kızımız da büyümüşte aşık mı olurmuş aman da aman deyip dalga geçer.
ya da günlerdir bende sana nasıl açılsam bilemedim. Abin yaşındayım, terslersin diye konuşamadım... vs vs diyebilir.
aslında evet platonik aşıktım ve artık sıkıldım tersleyecekse bile merak ediyorum tepkisini terslerse terslesin ama başka birine söylemesin en azından onun da aynı şekilde olma gibi ufak bir olasılığı var denemeye değmez mi?
Bisey yapma ilgisi varsa o soyler zaten
o memelerle elde edersin merak etme
öyle bir amaçla elde etmek istemem
:( :( :(
ah kızlar ah siz akıllanmayacaksınız
merhaba ilişkinz noldu, gelişme varmı?
Bilemedim
bebeğimmmmmmmm :D çok tatlısın asdsadasdsad
Bence cok az daha bekle onun demesini bekle
Yav yapma etme
ne için
amcan gibiymiş...
memeler baş kaldırmış arasında git gel yapılırrrr
deden gibi
Senin amaç belli
neymiş?
Hormonlu :/
17 yaş çok ya
kısmet
Memen yasi kapatiyor
olabilir mutlu isen
ver gitsin.
Ver ona etkile ;)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar