Benden 17 yaş büyük aşık olduğum kişi ve ben ama hiç göstermiyor bence sizce durum nedir?

Benden 17 yaş büyük aşık olduğum kişi ve ben ama hiç göstermiyor bence sizce durum nedir?
Uzun suredir aşık olduğum adam
Benden 17 yaş büyük aşık olduğum kişi ve ben ama hiç göstermiyor bence sizce durum nedir?
. ablamın çocukluk arkadaşı ve bizim komşumuz.. dışarıda sürekli göslerimin içine bakıyor gülümsüyor bakkalda bir kez konuşmaya çalıştı facebooktan eklediğim saniye kabul etti bana ilgisi var gibi ama bana öyle geliyor olmasından kokuyorum açılmak istiyorum artık ama kabul etmez ve dalga geçerse çok kötü olur acil tavsiye istiyorum şimdiden saolun ve de iyi bayramlar
Benden 17 yaş büyük aşık olduğum kişi ve ben ama hiç göstermiyor bence sizce durum nedir?
Cevapla