Yanında rahat olduğunuz bir sevgili mi yoksa güzelliği/yakışıklılığı karşında kasılıp kaldığınız bir sevgili mi?

Kısacası güzel/yakışıklı kasıntı mı? Yoksa sevimli rahat mı? Bakalım dış görünüş ne kadar önemli..
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplara göre demek ki kızlar daha az dış görünüşe önem veriyor.. Hiç boşuna adama bak yanındaki kıza bak demeyin bundan sonra 😊
Yanında rahat olduğunuz bir sevgili mi yoksa güzelliği/yakışıklılığı karşında kasılıp kaldığınız bir sevgili mi?
Cevapla