Kız arkadaşımın geçmişi beni çok rahatsız ediyor sizce ne yapmalıyım?

6 aylık bir ilişkim var ve ilk başlarda hiç ciddi düşünmedim benim için cinsel bir birliktelikten öte değildi (22 yaşındayım kız arkadaşım 20 yaşında) yine ilk başlarda kız arkadaşımın birileriyle mesajlaştığını yakaladım ve bunlardan ötürü beni kaybetmemek için hattını değiştirdi bütün sosyal hesaplarını kapattı benim için büyük fedakarlıklar yaptı bunlardan sonra benim ilişkiye bakış açım yavaş yavaş değişmeye başladı sevmeye değer vermeye başladım kaybetmekten korkar oldum ama kötü bir geçmişi olduğunu biliyordum geçmişi sorguladığımda anı kurtarmak için sürekli yalan cevaplar alıyordum ve daha fazla yalan duymamak için artık sorgulamadım. Hattını 2. ayımızda değiştirmişti ve aradan 4 ay geçtikten sonra eski hattı bendeyken evde duran bir telefona onun numarasıyla whatsappı yükledim belki bu süre içinde yazanlar olmuştur ve mesajlar gelir diye düşünmüştüm ama whatsappın kapalı olduğu döneme ait eski mesajlar gelmiyormuş fakat 4 ay sonra wahtsappı açmama rağmen gün içersinde 5 6 erkek yazdı ve 4 5 günde hiç tanımadığım 20 30 kişi yazdı ve bunların hepsi ya daha önce birşeyler yaşadığı biri ya da sevgili boyutuna yakın konuştuğu kişiler. 4 ay sonra 4 5 gün içinde bukadar kişi yazdıysa varın gerisini siz hesap edin. Bunlar benden öncesi olduğu için kız arkadaşımın en azından bana karşı bir yanlışı yok ama bu yazanları, yazdıklarını sindiremiyorum belki her şey çok yeni diye kabullenemiyorum ama artık yanımda dolaştırmaya çekiniyorum bu kadar insan ve daha nice bilmediklerim sevgilim dediğim canımdan bir parça olarak gördüğüm insan ve geçmişinde benim bilmediğim onlarca kişi bizim hakkımızda konuşucaklar diye kötü gözle bakacaklar diye paronayak oldum. şimdi onu kaybetmekten korkuyorum, seviyorum birgün bitecek olduğunu biliyorum ama şimdi bırakıp gitmekte istemiyorum bunlarıda sindiremiyorum kafam çok karışık sizce ne yapmalıyım?
Kız arkadaşımın geçmişi beni çok rahatsız ediyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla