Zamanla herşey unutulur mu buna inanıyor musunuz ?

benim yaşadığım durum ne peki?neden geçmiyor..hiç çıkmadığım bir adam var geçmişimde..ve artık bir araya gelmemiz imkansız.karşılıklı atışmalarla arkadaşlığımız bitti.belkide herşey güzel olacakken.ve 8 a geçmesine rağmen hergün bi umutla bekledim.neyi beklediğimi bilmeden.olmayacağını bile bile.ve bugünlerde artık idrak ettim.olmıycak dedim.her gece dualar edip onu unutmak için uykuya dalıyorum.sabahları aklımda oluyor.onun beni sevmemesi sorun değil bu yüzden onu istiyor değilim..hırs yok içimde yani..ama olmuyor ne unutabiliyorum,ne de yollarımız keşisiyor .. kesişmese daha iyi.zaten ne olabilir ki.s yorumlarınız bekliyorum.
Zamanla herşey unutulur mu buna inanıyor musunuz ?
Cevapla