18 yaşında sevmediğim bir adamla evlendim 5 yıl oldu ve şu an ki gibi hep mutsuzum. Belki okumayacaksınız ama ben tamda şimdi hislerimi dökmek istedim. Kocam uyuyo ben saçma salak şarkılar dinliyorum. Anlatacak o kadar çok şeyim var ki ama vakit yok. Siz siz olun sakın evlenmeyin. Evet evlilik iyi bir halt zannediliyo ama evlenipte mutlu olan kimse yok. Hepsi yalan hepsi sahte hepsi aynı b*k ...
Cevabın nedir?
Cevapla
Sebebibi bilmeden yaptiginiz yorumlar cok sacma..
Canim sevmedigin bir insanla evlendigiin icin evlulik sana mutsuz geliyo belki sevsigin kisi o yatakta uyuyo olsaydi arkasini dondugu gibi sarilir uyurdun. Istemedigin bir evliligi sana ailenmi zorla yaptirdi yoksa kendi rizanlami bilemem ama eger tehtit etmiyorsa cocugun yoksa bosanmayi dene ama coxugun varsa babasiz koyma gunahtir05 Yorumla
Soran+1 yılYok ama oda kolay değil
Soran+1 yılGerek yok yine de sağol
- +1 yıl
Aslında ben de aynı durumdayım ailem tarafından zorla evlendirildm daha 1 ay oldu okadr mutsuzum ki ailem bana çok baskı kuruyr beni sürekli tehtit ediyrlr ne yapmm gerktgini bilmyrm okdar iğrenç bir toplum ki
En İyi Cevaplar
Sevmedigim bir adamla evlnirsen yabikide mutsuz olursun. Hepsi ayni degil canim benim sevdgn bir adamla birlikte olsan solediklerinin cok yanlis oldugunu anlayacaksin. Ne yasadigini bilemem ama sevmedgn bir insala hc bir zaman mutlu olamazsin. Tek cozumu devmeyi denemeliydi. Ama o kadar zaman gecmis seemediysen bu saatten sonrada hic sevemezsin. S
01 Yorumla
Soran+1 yılSeverek evlenen de çok var çevremde dışardan aşık içerden düşman olan
+1 yılaslında İnsanı en çok üzen şey; Ummadıkları kişiler adam olurken, adam sandıklarının insan bile olamamş olmasıdır. Aynı yolu beraber yürüdüğümüzü sandığımız insanlar, aslında bize sadece gidecekleri yere kadar eşlik ediyor. Seni seviyorum cümlesi anonim olmuş bu zamanda ne söyleyeni belli ne söyleneni...
01 Yorumla
Soran+1 yıl:-( :-(
Aşk İlişkileri konusunda 582 cevap paylaştı. sevmediğin birisi ile evlenmiş olabilirsin buna belki de ailen karar verdi ama geçen beş yıl içerisinde sevgini en azından saygını kazanamamışsa o evlilikte yolunda gitmeyen şeyler var umarım zaman içerisinde bir ortaya bulursunuz ve iyi anlaşmaya başlarsınız
03 Yorumla
Soran+1 yılSağol iyi dileklerin için
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
80Cevap
+1 yılNeden bu yasta evlendiniz parasi var diyemi yakisikli diyemi onu sevdiginizi mi dusundunuz ve sonra sevmediginizi mi far ettiniz. Neden pismansiniz eğer evlilikte flört gibi sanıyorsaniz yanilirsiniz evlilik ciddi bir durumdur yeri gelir sikintida cekersin sizi bu duruma ne getirdi onuda anlatirsaniz en azindan verdiginiz tavsiyeye dikkat ederiz. Ustu kapali evlenmeyin demek kolay
03 Yorumla
Soran+1 yılBen üstü açık görüp üstü kapalı evlenmeyin diyorum açmayın kapalı kalsın
- +1 yıl
Ben sorunun sizde oldugunu düşünüyorum etrafimda bir cok evli var evet onlarinda sikintilari var ama mutlu olduklari anlrda var. Yani 18 yasinda o karari alan sizsiniz bir lafa cok inanirim herkes yaptiginin bedelini öder. Adami siz sectiniz huylarini bile bile ama evlenince pisman buda sizin mutsuz olmanizla odediginiz bedel. Suanda evlenmeyin diyorsunuz etrafimda hayatini dolu yasayan cok insan var onlarda evlilik cok guzel diyor. Çünkü dgru zamanda dogru insanla dogru ve objektif bakarak taniyip evlendiler. O yuzden kendi yaptiginiz hatayi baska insanlarada örneklemeyin bence bu ülkede düzgün evlilikler, düzgün insanlarda var sizde yaşadiginiz sıkıntınin bir an önce gitmesi için Allahtan şifa diliyorum.
Soran+1 yılEyvallah
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik güzel birşey ama güzellikle olursa güzeldir😔. Sıkıntılarını anlayabiliyorum istemediğin bir tene katlanmak... İstemediğin bir hayatı yaşamak... Eminimki kurtulmak istiyorsun ama çaresizsin yanında arkanda duracak kimsen yok. Umarım çözüm yolu bulursun👍
01 Yorumla
Soran+1 yılSağol
Aciyorum bölelerinin halinade ya sevmedigi bir adamla evlenmek istedigin zaman bile yaklaşamiyor insan bide nefret etmişse hayati zindan olabiliyor baksana hatuna cani neler istedigi belli ama müzikle idare ediyor sevmedigi adamda kıcını dönmüş uyuyor canı isteyince uyanik kalşyor üzücü...
06 Yorumla
Soran+1 yılSus ya zaten şu an kötüyüm iyice üzme beni
Soran+1 yılPfffffff
Soran+1 yılNeden
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Mutsuzsan ayrıLL gülüm niye böyLe oldu konusmak istermisin zoraki bir evlilik galiba uoksa kacıs amaclami evlendin 18 yasinda evlilik acelen neydi :(( merak ettim seni evlilige iten neoldu.
allaha sığın DUA et...03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapmam gerekti kimse zorlamadı iyi ve destekçi bir ailem var ama o an bazı şeylerden kurtulmam için gerekti
Soran+1 yılÖyle bir düşüncem yok
Hayatta kotu evlilik mutsuz ilişki kadar zor birşey yok. Ama evliliklerde boşanmalarda bizler için değil mi bilemeyiz ki evlendiğimiz kişinin nasıl olacağını daha çok gençsin hiç dusunmedin mi ayrılmayı.
05 Yorumla
Soran+1 yılİlk zamanlar düşündüm ama yapamadım
- +1 yıl
Her kadının hazin sonu cesaret edemiyorlar ya da çocupum var baba evinemi doneyim dıyorlar. Yani bilmiyorum bekara karı boşamak kolay derler ama bak şu an yanında kocan yatıyor aynı yatağı aynı evi aynı hayatı paylaşmak zorundasın bir omur o insana katlanmaya değer mi sevmeyince herşey zoruna gider mutsuz bıkmış bir ilişki bir yılda 5 yılın gitmiş gibi çökersin. Daha 5 yıl olmuş evleneli şimdi kafanı cevir ve bak kocana daha bir 20 yıl 30 yıl onunla aynı yatağa paylaşmaya cesaretin var mı.
Soran+1 yıl:-( :-(
Soran+1 yılAmin Allah razı olsun
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Mutlu çiftler de çok. Bu tamamen kişilere bağlı. Sen şanssızmışsın, mutsuz bir evliliği sürdürmektense boşanmak daha iyi değil mi? Neden kendine eziyet ediyorsun
13 Yorumla
Soran+1 yılMutlu çiftler dediğin hep dışa sahte mutluluklar
Soran+1 yılYanılıyosun başkalarının mutluluklarıyla teselli bulan ve daim olması için dua eden biriyim ama bunu tartışmıcam ne istiyosan öyle anla
- Aşk İlişkileri konusunda 992 cevap paylaştı.
+1 yılTanımadan yapılan evlilikler sevmeden yapılan bu eylemler bu duruma geliyor senın ıcın uzulmekten baska yapacagım bırsey yok eşin keşke senınle arkadasta olsa.. Suçlu ararsak ilgisiz eş olmalı cevabı..
05 Yorumla
Soran+1 yılÜzülme aklını başına bir al ve evlenme
- +1 yıl
3 yıllık bır ilişkim bitti benımde ceyız almaya baslamıstı kendısı tartıstık ve evlılık dusunurken bır anda bıttı hersey nasıp kısmet.. eskıden olsa kendımı bıtırırdım sımdı cok sevsemde mantıklı olanı yapıyorum. evlılık tabıkı kafamda var artık beklıcez..
Soran+1 yılBekle bekle
- +1 yıl
sen neden bukadar karamsar oldun..
Soran+1 yılHayat
+1 yılAnlamaya çalışsamda binde birini belki. anlarım oda belki ama elindekiyle mutlu olmayı. denemek gerek bazen..
11 Yorumla
Soran+1 yılDenesende olmuyo bazen
Bende anneme beni evlendir diyorum vay arkadaş evlilikten soğutuyorsunuz annemde mutsuz o yüzde bebi evlendirmiyor bende zina yapuyorum sorarlarsa annem evlendirmedi diyecem ben yancağıma o yansın
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlenme sakın ya evlenip napcan
- +1 yıl
Hayır arkadaşım evlilik güzel birşey yeterki anlasacagin birini bul acale etme
Sen olgunlasmadan (karakteri, yasanmislogin verdigi tecrubeyi kastediyorum) daldan koparilmissin buda seni haliyle çürütmüş. Ama sadece bunu baz alip cikti almak yanlis
05 Yorumla
Soran+1 yılNapmak doğru
Soran+1 yılDenedim
Soran+1 yılYıprandık bile
+1 yılkonusalım vaktın varsa sorun olmaz dınlerım anlatmak ıstedıklerımde var ama gızlıden gelmıssın yazamıyorum sana
04 Yorumla
Soran+1 yılKimseyle konuşmak istemiyorum
- +1 yıl
konusmadan cozume varamazsın ama ıkıdakıka sms atarmısın bana böle dusunme ok bunlar bellı donemlerde olan gergınlıkler gel ıkıdakıka smsten konsalm
Soran+1 yılGerek yok
- +1 yıl
ok konusmak ıstersen buralardayım canın saolsun ok kıb uzme kendını
Evlilik iyi ama sevdiğin insan ile zorla değil kendi rızan ile erken yaşta evlilik çok kötü olur gençliğini yaşayamasın.
03 Yorumla
Soran+1 yılYaşayamadım
Soran+1 yılKolay sanki
- Aşk İlişkileri konusunda 926 cevap paylaştı.
+1 yılYavvvv arkadaş böyle örnekler insanı evlilikten sogutuyor
Sonra erkekler niye evlenmek istemez diye soru açarlar21 Yorumla
Soran+1 yılSoğuttuysam ne mutlu bana
Yaşamadan kimseyi anlayamazsın, anladıgını zanneder millet ama senin işin çok zor, ALLAH Yardımcın olsun , gerçekten çok üzüldüm.
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun
+1 yılNeden mutsuzsun onu da yazsaydin iyiydi. Hani gelecek nesiller icin :))
13 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmesin o nesil yeter
- +1 yıl
Ya birgun evlenmeyecek miyiz sanki gerci belli de olmaz muzmin bekar da olabiliriz :d
Soran+1 yılBekar kal
+1 yıldeme öyle :( erken evlendiğin içindir belki bu düşüncelerin
01 Yorumla
Soran+1 yılGeç evlenen de aynı
+1 yılKocana acıyorum görüşlere attığın cevapların hepsini okudum o kadar kendini beğenmiş ve Ukala sin ki inşallah o seni bırakır da rahatlar biraz
21 Yorumla
Soran+1 yılKendini beğenmiş ve Ukala olduğum doğru bıraksın diyede çok uğraştım bide sen inşallah dedin şu saatten sonra kesin bırakmaz
+1 yıl1 tane düzgün çift görmedim zaten evlenipte mutlu olan
03 Yorumla
Soran+1 yılBendee
- +1 yıl
bekarlık sultanlık diye boşuna dememişler =D
Soran+1 yılAynen
+1 yılsitelere girip böyle kocasını eleştirerek küfürler savuran bir bayan için normal bir durum olsa gerek
13 Yorumla
Soran+1 yılBilmeden konuşma
- +1 yıl
ben bilmiyorum kendin anlatıyorsun
Soran+1 yılKimseye küfür savurmadım ben
Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı. evlenmeseydin o zaman ama buradan nasıl bir teselli bekliyorsun oda ilginç
13 Yorumla
Soran+1 yılTeselli beklediğim falan yok
Soran+1 yılHiçbişey tamam mı hiçbişey
sen sevmedigin adam la neden evlendin bu genc yasında?
13 Yorumla
Soran+1 yılÖyle gerekti
Soran+1 yılPeki
Kim mutlu ki olduğu yerden.. Boşan dicem ama o kadar basit bir kelime ki şu an sana tahminim.
01 Yorumla
Soran+1 yılBencede
Bn cck severek evlendim allaha bin sükür kocam cok iyi herkesi yargılama evlilik cok güzel bişey cok mutluyum sükür
121 Yorumla
Soran+1 yılDaha yenisin anlaşılan ve evlilik gerçek yüzünü göstermemiş ama umarım yanılırım ve hep mutlu olursunuz
Soran+1 yılBu siteyi kullanmana ne diyo ya da biliyo mu?
Soran+1 yılburada millete mutluluk umutları veren bir kadın mutlu olduğunu iddia ediyo ve kocasından gizli böyle bir site kullanıyo görünen köy klavuz istemez
Soran+1 yılBütün görüşleri yorum yapmışsın ama okumamışsın sanırım aramızda hiçbi iletişim yokken siteyi kullandığımı nasıl bilebilir evli ve mutlu olanın burada eşinden saklı işi yok ne kendini nede burdakileri kandırma
Soran+1 yılkocanda nasıl geniş bir mezhep varsa ilginç neyse takılın kafanıza göre
Soran+1 yılDurup durup yazıyon hayırdır?
Soran+1 yılHava mı atıyon ya güldürdün beni :-D
+1 yılseni anlıyorum ama bu kendi suçun yapacak bişey yok evde dursan yemezlerdi seni veya beğendiğin biriyle evlenseydin.
01 Yorumla
Soran+1 yılAklıma s. çıyım işte
+1 yılnasıl yani neden mutsuzsun ki suan? sevdiğin adam değil miydi o senin? :/
01 Yorumla
Soran+1 yılHiç olmadı
sevmediğinle evlenerek bir kumar oynamışsın ve kaybetmişsin umarım kocanla aranda bir uyum yakalarsınız diyeceğim ama 5 yıl olmuş
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef oldu
+1 yılHayırlısı. Evlenıpte mutlu olanda cok. Sanızırm siz ne istediğinzi bilmeden evlendiniz ve eşinizle uyumlu degılsınız
05 Yorumla
Soran+1 yılO mutlu zannettiklerinizin içine girinde bakın
- +1 yıl
zaman zaman gırıyorum
Soran+1 yılYanlış yerden girdin demek
- +1 yıl
hadi sana kolay gelsin ben nerden girdiğimi iyi biliyorum
Soran+1 yılSağol
Daha çok gençsin, neden bırakmıyorsun? Boşan ve hayatını eline almayı dene. Evet zor ama istenmeyen bir hayattan daha zor olamaz inan bana ! Hayatını eline al
13 Yorumla
Soran+1 yıl:-( bu kadar kolay olsa keşke
- +1 yıl
Tatlım, kolay değil evet ama yıllar sonra harcadığın her bir ana pişman olmak da var işin ucunda. Ben boşanmış bir ailenin boşanmış kızıyım. Hayat herkes için zor , asıl düşünmen gereken bence neden hala bu evliliği sürdürdüğün olmalı. Sürdürmek için bir sebep bulabiliyorsan ve bu sebep tutunulacak bir sebepse o zaman kalıp devam edeceksin. Belki sadece tatmin olmuyorsun, ait hissetmiyorsun ya da kocanı sevmiyorsun. Kim bilir seçenek çok fazla. EKsi artı değerlendirip yola devam etmek lazım. Zaman geçiyor ve kırklarına geldin mi yeni bir hayat kurmak çok daha zor ve dayanılmaz olacaktır.
Soran+1 yılÖyle bir düşüncem yok ki
+1 yılHaklılık payın var. Ama neden sevmediğin adamla evlendin ki
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle gerekti
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz daha sabretseydin b. k mu vardı 18 yaşında evlendin
08 Yorumla- +1 yıl
Ben 25 yaşında evlendim ne oldu 32 yaşında bosadim
Soran+1 yılNeden boşandın
- +1 yıl
Geçimsizlik diyelim sürekli kavga
- +1 yıl
Peki sana özel bir soru sorabilirmiyim
Soran+1 yılSor bakalım
- +1 yıl
Burdaki kisiler elinden geldiği kadar sana yardımcı olmaya senin sorununa ellerimizden geldiği kadar yardımcı olmaya calisiyoruz kimseye akıl vermek haddimiz değil fikrimizi söyleriz gerisi sana kalmış ister dinlersin ister dinlemez buradaki insanlar sana yardımcı olduklarında onları terslemen yanlış o zaman burada böyle sorunlarını paylaşma ne için evlendim ne gibi sorunların var büyük ihtimalle cinsel hayatında yoktur mümkünse bos an böyle hayat gecmez
- +1 yıl
Ben aladigimi soyliyim ailen biraz maddi sıkıntı içinde eşinin durumu ailemden iyi sen evlenmeden önce cinsel anlamda birşeyler yaşadın birazda maddi olarak durumu iyi evlendim beklediğin gibi olmadı pişman oldun şimdi ayrilamiyorsun çünkü maddi anlamda kendine guvenmiyorsun senin yapacakların şunlar ya bosanicaksin ne olursa olsun ya kaderine razı gelip cekicen çok zor ya da hayatına seni anlayacak seninle dertlesecek birbirini alicaksin yanlış anlama cinsellik alakalı soylemiyorum konuşup sohbet edeceğim bir arkadaş bunların. 2 si seni mutlu eder biri aynı devam eder hayatında değişen olmaz
Soran+1 yılKimseyi terslediğimi sanmıyorum bu bir ikincisi de ailemin durumu eşimden daha iyi ve ben evlenmeden önce kimseyle birlikte olmadım tahminlerinin hepsi yanlış
Gizli Üye(25-29)+1 yılEşin kaç yaşında?
çocugunuz var mı? (varsa kaç tane)
Eşin sana şiddet uyguladı ya da uyguluyor mu?
Eşinin kötü alışkanlıkları (alkol, sigara, kumar vs) var?03 Yorumla
Soran+1 yıl29 hepsi hayır
Cevap sahibi+1 yılCanım belki çocuk yapsan sevebilirsin onu
iyi bir baba olursa katlanırsın ona hem kötü alışkanlıgı yokmuş
Soran+1 yılDiğer çocuklara bakış açısına bakıyorum çok malı kıymetli ve çok pimpirikli diorum ki yok olmaz diyorum
+1 yılÇok yazık. Sırf evlenmiş olmak için insaların günahına girmek ve hayatını zehir etmek. Büyük günah
010 Yorumla
Soran+1 yılÇok biliyon
- +1 yıl
O lafım sana değil eşineydi keşke ters yapacağına önce bir sorsaydın.
Soran+1 yılşu an kimseye bişey sorcak halde değilim k. b
- +1 yıl
Rica ederim. Seni çok iyi anladığım için bende seni terslemedim kolay bir . durum değil
Soran+1 yılBiliyorum
- +1 yıl
yok mu hiç çözümü yani bir çıkar yolu yok mu ssence
Soran+1 yılYok sanırım
- +1 yıl
sıkıntını paylaştığın eşin dostun arkadaşın kardeşin yok mu kimse
Soran+1 yılVar tabi ki
- +1 yıl
akıl al onlarla daha çok vakit geçir evden soyutla kendini daha fazla kafaya takma ne kadar takarsan okadar bbüyür
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. peki kocan onu sevmedın halde senle evlenecek kadar yokluktamıydı
11 Yorumla
Soran+1 yılKarışık
+1 yılSaçmalama ya karşılıklı güven sadakat Dürüstlük insanlık olursa sen ona o da sana inanırsa evlilik güzel
03 Yorumla
Soran+1 yılHayal bunlar
- +1 yıl
He he hayal
Soran+1 yılHıııı
- Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı.
+1 yılAslında evlilik güzel bir şey ama dogru zamanda dogru erkrlle sen pek sanslı degilmişsin anlasılan üzgünüm
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen
+1 yılCanım Allahtan hayırlısını iste hep, belki bunda da bir hayır vardır canını sıkma dua et birşeylerin yoluna girmesi için
21 Yorumla
Soran+1 yılSağol Allah razı olsun
+1 yılevlenipde mutlu olan kişiler çok sen madiiyata evlenmişisn bence paraya sexe yakışıklılığa onun için maneviyata ihtiyacın var :D
04 Yorumla
Soran+1 yılYanlış
- +1 yıl
o zaman sende herkes mutsuz diyemezsin anladınmı çok üzülüyorsan boşan namaz kıl allah a tevekkül et
Soran+1 yılHerkes mutsuz tabi ne sanıyonuz siz aklını kendine sakla çok istiyosan git sen namaz kıl burada boş boş konuşma
- +1 yıl
kılıyorum zaten allah affetsin seni :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnlatmak istersen dinlerim, dertleşiriz. Ben de çok doluyum be dostum. :(
012 Yorumla
Soran+1 yılSende mi evlisin
Cevap sahibi+1 yılMaalesef.
Soran+1 yılAllah yardımcın olsun
Cevap sahibi+1 yılAmin, sağ ol. Aileye sinirlenip, yoldan geçen kıza evlilik teklifi edersen böyle olur işte. O' na da acıyorum, üzülüyorum belli etmemeye çalışıyorum ama mutlu değilim. Daha yaşım 22 onunki de 21 yani çok yaşayacağımız şeyler varken benim yüzümden ikimizde bu hayatta zindan yaşıyoruz. :(
Soran+1 yılMutlu değil mi o
Cevap sahibi+1 yılSadece bunu belli etmek istemiyor, ama ben anlıyorum o mutsuz. Her isteğimi anında yerine getiriyor, gözümün içine bakıyor her dakika.
Soran+1 yılKendini suçlu hissediyo msn
Cevap sahibi+1 yılElbette hissediyorum, hep ben anlatıyorum sen de anlatsana. :/
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılNeden peki?
Soran+1 yılİstemiyorum
Cevap sahibi+1 yılPeki, nasıl istersen.
+1 yılBelkide sen odunun biri ile evlendiğin için olabilir mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir
+1 yılKendi evliligini genelleme... sen sevmedigin icin sana zindan geliyor...
06 Yorumla
Soran+1 yılSadece kendi evliliğim değil bütün evlilikler böyle
- +1 yıl
Nerden biliyorsun... memlekette her evlinin evinimi gezdin...
Soran+1 yılSaçma bir yorum herkesi gezmediğimi biliyosun ben gezdiklerimden bahsediyorum sen anlamaya çalışmak yerine beni bozma çabasındasın
- +1 yıl
ya herkesin evliliği diyorsun seni bozmak gibi bir çabam yok... merak etme herkesin evliliği kötü olsa ülkede kan gövdeyi götürür... sadece genelleme yapmanı yadırgadım... Allah sana kolaylık versin... ve inan senide anlıyorum... çok zor.. çok zor... peki kocanla muhabbetini artıramıyormusun...
Soran+1 yılNeyse ya
- +1 yıl
:) ...
hepsi ne alaka anasını satiyim tamm senin hayatında zor ama ne genelleme yapıyon allahalla
11 Yorumla
Soran+1 yılHepsi öyle emin ol
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılNe yazık ki öyle. Anlık davranışlar, büyük hatalar yaratabiliyor.
Eşinle konuşmayı denedin mi?118 Yorumla
Soran+1 yılPek konuşulmuyo
- +1 yıl
İşin zor. Boşanma imkanın varsa, boşan. Bir ömür geçmez.
Soran+1 yılHiç düşünmedim sanki
- +1 yıl
Senin gibilere yardımcı olmaya çalışanda kabahat.
Soran+1 yılPfffffff
- +1 yıl
Böyle oluyor işte.
- +1 yıl
TİPİK KEZBAN BU BABACAN BOŞVEEER
- +1 yıl
Bence seninle pek konuşulmuyo.
burada sana herkes tabikide ayrıl diyecek sen mutsuzum falan yazarsan. Aşağıdaki yorumlarda "öyle bir düşüncem yok" yazmisin ayrıl veya boşan diyenlere.
Kocan şiddet göstermiyomus. Ne mutlu sana. Buraya böyle bişey yazarak ne bekliyosun anlamadım.
Yorum yazanlari terslemisin, evliliği kötülemisin vs.
Bence hata sende. Yani ne istediğini bilmiyorsun bence, biri bişey diyince savunmaya geçiyorsun.
Neden mutsuz olduğunu bile yazmamisin.
Sen Koçani seviyormusun? Yoksa başkasını mi seviyorsun?
Kocan sana bakıyormu, harçlık falan gibi şeylerde?
Ve ilk önce öyle damar saçma sapan şarkıları dinlemeyi bırak. Sadece durduk yere dertlenirsin. bir namaz falan kıl allah Belki yardimci olur - +1 yıl
Sanırım tam olarak bu. Arkadaş ne istediğini bilmiyor. Ya da kocasından nasıl tepkiler aldıysa, psikolojisi alt-üst olmuş. @incredibly
- +1 yıl
Asagidaki yorumlarda şiddet alkol sigara gibi kötü alışkanlıkların olmadığını yazmış. Yani o kadarda kötü bir tepki olamaz. (Olduysa bu lafım için özür diliyorum)
- +1 yıl
Hiç bir detay vermemiş. Belki haklı olabilir. Ama bu şekilde davrandığı sürece , haksızdır! @incredibly
Soran+1 yılHayırdır buraya yazmanızda ki amaç ne size cevap bile vermicem kızlar amacınız görüş sahibiyle konuşma çabası sanki malın biride tipik kezban yazmış kendim için üzülmeyi bıraktım Size açımaya başladım
- +1 yıl
En son ki tepkine kadar sana yardımcı olmaya çalışıyordum. Ama yanlış bir şey yaptığımın farkına vardım.
Soran+1 yılKeyfin bilir
- +1 yıl
Senin yardıma muhtaç olduğunu da düşünmüyorum.
Soran+1 yılDeğilim tabi ki
- +1 yıl
Daha fazla sinirlenmeden, gitmek en iyisi.
Gayet mutlu insanlar var evlilik guzeldir temizliktir. Bir insanin kotu yonkeri varsa guzel yonleride vardir. Sevmeye calistiginida hic sanmiyorum
15 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef çalıştım bu dediklerin sadece hayal
- +1 yıl
Bazı seyler pat diye olmaz sabır ve olgunca hareket gerektirir. Esinin nasil biri oldugunu bilmiyorum ama cok caba harcaman lazim heleki cocuk varsa yani baslarda problemli olupta sonradan cok mutlu olan insanlarda var yeterki dogru yontemi bul hemen bosanmak kolayina kacmaktir
Soran+1 yılYoruldummmm artık
Soran+1 yılAmin
+1 yılYanınızda öküz mü uyuyor hemen arayın sizin için kurban pazarında satalım :@
01 Yorumla
Soran+1 yılKurtulurum
Kismet nasip kardeşim... İnşallah mutlu huzurlu olursun...
02 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
Evlenmek için bana haklı bir neden söle
yarın evleneyim.08 Yorumla
Soran+1 yılEvlenme diyorum
Soran+1 yılHayat senin boşver onları
Soran+1 yılO zaman evlende gör ne deyim
Soran+1 yılYok kalsın
+1 yılBeklentileri olan insanlar, hiç bir zaman mutlu olamazlar. Hayal Kırıklıkları...
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Mutsuz bir evliligi neden surduruyorsun kendine yeni bir sayfa acmalisin
03 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef kolay değil
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılEvlilik iyi giden bir ilişkiyi bitirmenin en kısa yoludur. Murphy abiden selamlar :D
03 Yorumla
Soran+1 yılMal yolu
- +1 yıl
Evlilik mantık evliliği şeklinde yapılmadıkça saçmalık... İki insanın gelirleri paylaşma konusunda ortaklığı gibi olmalı evlilik :D Çünkü aşk karın doyurmuyo ve insanlar değişiyo. Değişmiyo da tanıdıkça gerçek yüzlerini görüyosun :/
Soran+1 yılMaalesef
+1 yılNeden okumadınki ekonomik özgürlüğünü almaya çalışsana
07 Yorumla
Soran+1 yılAklıma s. çıyım
- +1 yıl
ne mezunusun
Soran+1 yılLise
- +1 yıl
Tamam işte açıktan, uzaktan bir şekilde okumaya devam et elverdiğince ayrıca seneye lise kpss var bak ona sağlam hazırlan atanırsan sktr olur gidersin boşanırsın yeni yaşam kurmaya çalışırsın
Soran+1 yılOkuyorum zaten
- +1 yıl
Mesleğe atılmaya bak
Soran+1 yılİki yılım daha var
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin adina gercekten uzuldum ancak Sorunlardan biraz daha bahsetmen mumkunku aydinlat bizi biraz evlilik konusunda bnmde kafam cok karisik
03 Yorumla
Soran+1 yılSadece evlenme diyorum
Cevap sahibi+1 yılOnu herkez diyo da ben nedenini merak ediyorum
Soran+1 yılMutlu olamcaksın çünkü
+1 yıl2 insan birbirini seviyorsa gerçekten mutlu ola bilir ama sevmiyorsa olamaz
16 Yorumla
Soran+1 yılSevgi diye bişey varsada 1 yıl içinde biter
- +1 yıl
bitmeyenleride var
Soran+1 yılÖyle gözükeni var
- +1 yıl
sen yaşayamadığın bişeyi pek bilemezsin mutlu olanlarda var olmayanlarda
Soran+1 yılHahah hadi öyle olsun bakalım
- +1 yıl
öyle zaten :)
Neden sevmediğin adamla evlendin zorla mı evlendirdiler?
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle gerekti
Gizli Üye(36-45)+1 yılZorlamı evlendirildin gün İçinde vaktin nasıl geçiyor.
021 Yorumla
Soran+1 yılZorla değil ama oldu bir şekeilde
Cevap sahibi+1 yılMutsuz olmak için çok ugrasmışın
Soran+1 yılOlabilir
Cevap sahibi+1 yılSizi anlamak istiyorum, evlilik önemli bir kurum, hergün huzursuz hayat geçmez
Sohbet etmek istiyorum sizle
Soran+1 yılMaalesef bu konuda konuşmak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılPeki bu konuyu unutalım.
Hayatımızda istediklerimiz olmuyor malesef
Nasıl bir hayatın olmasını isterdin.
Soran+1 yılMutlu
Cevap sahibi+1 yılYalnızlığa alıştınmı, bir erkek seninle çok ilgilense sıkışırmısın.
Cevap sahibi+1 yılSıkılırmısın.
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılİlginç neden?
Çok ilgidemi sıkar?
Soran+1 yılSıktı zaten
Cevap sahibi+1 yılNe istediğini biliyormusun?
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılKaramsar olduğunu düşünüyorum veya çok boşluktamısın?
Soran+1 yılHııı
Cevap sahibi+1 yılSevmediğin bir adamla yatmak nasıl diyorum?
Mesaj atarmısınız?
Soran+1 yılTahammül edilmez deyim anlatılmaz yaşanır
Cevap sahibi+1 yılAnlat Özelden eşin nspıyor şimdi mesaj at ok
Soran+1 yılHayır.
Cevap sahibi+1 yılİyi geceler peki anladım.
Gizli Üye(30-35)+1 yılRomantik mi o adam ve seni seviyor mu ve sen onu seviyormusun?
06 Yorumla
Soran+1 yılSevmediğimi başta söylemiştim
Cevap sahibi+1 yılOda mı sevmiyor? Seni el üstünde tutuyor mu?
Soran+1 yılSevdiğini söyler bazen
Cevap sahibi+1 yılCinsel hayatınız nasıl gidiyor oda mı yok?
Soran+1 yılYok gibi bişey
Cevap sahibi+1 yılAyda 1 felan mı?
Boşanamama sebebin ne peki?
13 Yorumla
Soran+1 yılKolay değil maalesef
Soran+1 yılSebebi kolay olmaması zaten Eyvallah
+1 yılAllah yardımcın olsun, diyecek bir şey yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılEyvallah
Allah mesut etsin isallah anlar
11 Yorumla
Soran+1 yılAmiiin
niye evlendin peki sevmediğin biriyle?
03 Yorumla
Soran+1 yılÖyle gerekti
Soran+1 yılDökmem gerekeni döktüm merak etme
+1 yılYa iki tarafda severse :/
03 Yorumla
Soran+1 yılUzın sürmüyo o sevgi
- Devamını Gör (45)
Devamını Gör(90)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 18 yaşında sevmediğim bir adamla evlendim. Beni anlamanız mümkün mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar