Erkeğe sevgimizi göstermeli miyiz yoksa saklamalı mıyız?

Çok sevdiğini belli edersen kaybediyorsun söyle bir bakıyorum etrafıma ne kadar ilgisiz olursan soguk davranırsan o kadar koşuyor pesinden ben hep sevgimi gösterdigim icin kaybettim siz nasıl düsünüyorsunuz?
Erkeğe sevgimizi göstermeli miyiz yoksa saklamalı mıyız?
Cevapla