AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
affedip bir şans dahami? madem bukadar geniştin ne diye düşüp bayilip acillere gidiyosunki
Geniş değilim eşim i kenan zorlamis yani tecavüz gibi bişey sonra bunu videoya almış sürekli şantaj filan yapiyomus esimde 19 yaşında belki cahillik etti boşluğa düştü önemli olan hatasını bilmesi ve bidaha yapmaması
bana verdiğin cevap farkli işin içine zorla olayi girdi eger buan yürekten inaniyosan eşinin yaninda ol ama o kenanida ben sölemiycem sen anla
Dava ac delil olarakta smsleri göster bir kuruş nafaka vermezsen gitsin kime verdiyse ona bela olsun sende boşandıktan sonra sadaka ver Yeni bir evlilik yap allah yardımcın olsun
Kusura bakma da abicigim gidip ağzını burnunu kırmadan mı o adamn ulan senin karın olduğunu bilmesede sonuçta yatmış için nasıl rahat o adamla konsmsnn km olsa agzna scardi o adamn
Ben kürt olduğum için senin gibi ülkücü olmadığım için medeni biriyim. senin karın seni aldatinca adamın ağzını yüzünü kirarsin hele hele senin yorum yapman hata insanlar için kurulmuş bu site senin gibi 4 ayaklı kurtlar için değil nefret ediyorum sizden.. yol all..
Affetme arkadasim basit bir konusma gecmemis aralarinda yani birlikte olmuslar sakin affetme seni salak yerine koymasina izin verme hic baska sehire kendine yeni ve iyi bir hayat kir
Ama çok seviyorum dün bosanicaz dedim sabaha kadar bana sarılıp ağladı Namazda secdede dua edip ağladı tövbe etti cahillik ettik bidaha tövbe diyor
Baskalariyla birlikte olurken akli nerdeymis
Ben nedenini Sana söyliyim belkide bana sapık diceksin ama asıl sorun penisimin 9 cm olması ve onu bir yıldır tatmin edememem doktora da gittik 9 cm is görür dedi ama eşimin zevk aldığını düşünmüyorum napim kucuklukten beri bu boyda :D
O senin karinin sorunu bu aldatmasina bahane olamaz neyse sen bilirsin
Sen evlendin zevk alamiyosun bir ömür o şekilde nasıl geciricen?
Eger memnun degilsem bosanirim arkadasim bak kendi agzinla soyluyorsun karinda demekki omur boyu aldatacak seni
Senin karım dan farkın ne adam seninle evlenecek zevk alamayınca bosanicaksin hersey o penismi yani onun o deliğe girip cikmasimi yazık sana...
Hee tamam sus
Tabiki affetme bak çok çok iyi niyetli birisin. Kesinlikle affetme allaha havale et ve boşan. Erkeklik gururun var sonuçta
Bnce bir şans daha vermelisin. Belki bir boşlukta hissederek yaptı
Bende öyle düşünüyorum haklisin
1 Xp yim mesaj atamiyorum
Ekle beni
direk boşan, o evlilik artık yürümez kendini aldatma. eşine ve o arkadaşına da dava aç.
Eşim yemin etti bidaha olmayacağına bir şans daha vericem
sen bilirsin hayat senin
Penisin küçük mü? Genc yeni evli bir kadin neden kocasini aldatsin ihtiyaclarini karsilayamiyormuydun
Dürüst olmak gerekirse 9 cm :( ama bunu benmi istedim napim
Tahmin etmiştim kadinlar sekse aç kalnca her seyi yapar
Abi çokmu kucuk ki :(
Karina küçük gelmiş anlaşilan
Kacarak evlendiyseniz ailesi nikahi bilmiyo. allah katinda evli degilsinizdir. Zaten zina yaptiniz
:/ napalım peki
Gunaha girdiniz coktan aldatsa ne farki var :)
şans verme allah yardımcın olsun boşan güzel kardeşim insanların taa ben neyse...
Bosanayim diyorum ama aşığım be kardes çocukluk aşkım kendiside ağladı tövbe etti napicam ben :(
boşan kardeşim şunu sor hatta neden yaptın
Bir anlık bosluguma geldi dedi
öyle boşluk mu olur boşverr
Allahım kimseye bunu yaşatmasın. Hayat senin tercih senin. Umarım doğru bir karar verirsin
Allah razi olsun
Canim kardesim bir kez aldatan bir daha aldatir. Cocuk yoksa hic dusunme asla akilli ol duygularinla hareket etme
Ya saçmalama direk boşa gitsin. Aynı şeyi başka yerde de yapar
Abi şimdi ayrılSam kızın ailesi bir neden soracak ayriyeten eşim babasına ayrilicaz demiş babası bu evden gelin olarak çıkan bidaha giremez demis başka akrabası yok belki bir cahillik etti sonuçta 19 yaşında daha evimi alıp başka bir şehire gitsem?
O onun problemi. O pisligi yaptıysa sonucuna katlanacak. Yarın çocuğun olunca da aynı şeyi yaparda daha kötü olur. O berber picini de öldürürdum ben olsam.
Bunun 2 yolu var. Ya kenanı traşlayacaksın ya da çekip gideceksin.
KenaN şu an kayıplara karıştı hicbiyerde yok
aman ayrıl ver yolu koy * gitsin yav o*
bu hikayeyi seks hikayelerinde okumuştum ama hayırlısı
Allahi Kurani katiyorum ya nasıl insansiniz siz
bana kalırsa boşa o kadını netıcede senı aldatmış affetsende yıne aynı olacak dıyorlarya can çıkar ama huy çıkmaz bence boşa yenıden evlen
Abi şimdi ayrılSam kızın ailesi bir neden soracak ayriyeten eşim babasına ayrilicaz demiş babası bu evden gelin olarak çıkan bidaha giremez demis başka akrabası yok belki bir cahillik etti sonuçta 19 yaşında daha evimi alıp başka bir şehire gitsem?
en guzel neden beni aldattı dıyecen sen eşinle konuştun mu peki benı neden aldattın dıye
Ya aldatmak değil aslında olay şu kenan dükkanda durmuyor dukkanlarinin karşısındaki markette duruyor esimde ordan alışveriş yapıyor marketci eşime abla istersen arkadaş yardım etsin diyor eşim yok demiş kenan yinede yardım etmiş evin önüne gelincede eşim teşekkür etmeden kenan içeri girip saldirmis eşimin çıplak halde görüntüsünü almış ondan sonra da şantaj yapıp beraber olmuş eşimle
Ayrılma zamanın gelmiş geniş deggilsen eger genissen birak gencler sevissin
Reis ya kendini vur ya o kaşari ya da kenani hada ucu birden böyle onursuzca yaşama
Ben olsam ikisini öldürur sonrada ölene kadar hapishane de yatardım.
Affetme bir daha aldatır
Bir erkek icin cok gurur kırıcı kabullenilemez bisey ayrıl hemen 5 dk durma.
Nedense hiç inanasım gelmedi, o kadınla devam edeceksen Acun'a söyle sizi survivor adasına götürsün. O zaman kimse sizi görmez ve eşin de seni kimse ile boynuzlayamaz.
Sende bakire değilsin ona bakarsan oranı buranin millete aç ver hatta. sonrada enayinin biriyle evlen benimki en azından inkar etmiyor şimdiki kizlar anal oral yapıp bakireyim diye evleniyor büyük ihtimalle sende sevişme falan yaşadın
salak hala onu savunuyorsun, al tepe tepe kulan. daha kaç kere aldatılacaksın, devam et.
Sevgili olsaydınız anlardim ama evlisiniz bunun affedilir yanı yok kardeşim
la oğlum ne geniş adamlarsınız bırak ne boku varsa yesin kadın mı yok memlekette
La ben o adamın kafasını cama geçirir traş makinasını g. tune sokar çalıştırırım ne gevşeksin sen la
Dostum sen bilirsin ama bu iş yürümez ben olsam gotune tekmeyi vururum birdaha da omrum billah yüzünü görmem
haddi affettin diyelim sonra ona karsı guven olucak mı sende mesela bir yere falan gittiginde
Onu bilmiyorum :(
karekterce yumsak birimisin
Sabırlı ve merhametli biriyim
senin yorumlarini okudum cok iyi niyyetli birine benziyorsun. Seni gibi birine nasıl kıyor boyle bişey yapıyor.. Gercekten cok kotu oldum ( Bana istersin ozele yazarsin konusup paylasiriz sadece yardim icin kotu bir niyyetim yok gercekten
Aslındı guzel bir karekter ama karin buna kiymet vermemis ( seni anlıyorum seviyorsun ama kendinide dusun.. Sana layik degil anlasilan
Oyle karin olacagina hic olmasin daha iyi bu kadini uzayada gotursen seni yine aldatir ayril rezil olsun
Git berberi döv ama çok sağlam döv sakat bile bıraksan yeridir git sonra karıyı boşa.
Dükyanını filan hep yak o çocuğunun
Ren geyiğine dönmüşsün hâlâ şans vereyim mi diyosun ne yaparsan yap mk
Bikere ihanet eden
Defalarca ihanet eder. Affetme bence
Nerden biliyosun her insan bir değil
Inanaraktan cevap veriyorum olay cok basit 3 kez bosol diyeceksin bitti
Esin bir hata yapmış sen ona ikinci şansı verebilirsin ama tekrar yaparsa bu senin hatan olacak kardeşim kabul ettiğin icin
Bence senarist ol, iyi iş yaparsın. 👍🏻
Bence sende biraz insan ol
Pılını pırtını topla hemen başka şehire
Çok uzaklara gitmeyi düşünüyorum ama işyerini satmak lazım önce dukkan burada çünkü
Sat sat hemen uzaklaş ordan
Boşa gitsin allahından bulsun
Nasıl bosarim abi o çocukluk askimdi ailesi vermedi ailesine sırtını dönüp bana kaçtı yapmış bir hata şimdi kapandı kuran okuyup tövbe ediyor ağlıyor komşu çağırıyor oraya bile giderken izin istiyor affedicem abi çok seviyorum
Yahu bırak karaktersizi böyle hayat mı geçer kendine saygında mı yok yazık edersin hayatına bunu affedersen yine yapar yine yapar yine yapar bu iş alışkanlığa döner ara babasını gelin alın kızınızı de kapat telefonu böyle terbiyesizlik olmaz !
Bence bir sans daha ver
Öyle yapıcam :/
Ben olsam keserim onun deligini
Adam ol !
Alışmış kudurmuştan beterdir boşan.
Yazık olmuş boş ver kendini üzme
Hayır şans mans yok.
Yeter da.
Affetme bırak pişman olsun
Bence bu iliskiyi bitir
Beklemen hata si... tir et gitsin
Düzgün konuş !
Neden karını öldürmedin?
Ben caniı miyim?
Seni bilmem ama ben öyleyim galiba 😃
Vicdanın bırakmamanı söylüyorsa bırakma bence.
Çocuk yoksa hemen ayrıl kardeşim.
bir daha afetmemek güvenmemek en iyisi
Boşan...
Birdaha yapar affetme
Vay vay vay geçmiş olsun karşim işin zor
Allah sabır versin kardeş
yol yakinken esinden ayril tekrar yapar.
bırak ayrıl kız mı yok sana
boşa boşa boşa
Ciddimisin
Orucluyum ramazan ayindayiz kurancapsinki doğru diyorum yeminle
Numaraya emin ol tesadüf olabilir Ayrıntılı fatura çıkar bayiiden
türkiyede aynı numara kullanılması imkansız. herkes tek bir hat kullanabiliyor. yani emin olmasını gerektiren birşey yok
Numara benzerliği olabilir kardeşim son 4 hanesi falan farklı olabilir sen çekil aradan ben soruyu soranla konuşuyorum.
Ben ikisini yüzyüze getirdim itiraf ettiler :(
Ya ne saftiriksin biraz döv sonrada boşa hemen onu
bencede
Karini beceriyo ve sen affedeym die soruyosun?
Affettin mi karını
mk okurken güldüm az destekli salla l*n
Bunun neyini affedeceksin ayrıl bence.
Ayrıl karından bırak ortada kalsın sürünsün fahişe
Terbiyeni bozma
Dogru bir fahişe için terbiyemi bozmuyum =)
Sensin o bence ramazan ayindayiz terbiyeni bozma allahtan kork
ateistim bn
Kadın şeytanın diğer adı