Eşim neden bana hep çocuksun sen daha diyor?

Aramızda cok yas farkı yok 3-4 yas farki var. Yasima göre olgunum herkes böyle söyler bende farkındayım. Ama arada cocuklasmak hosuma gidiyo mesela evdeyken durduk yere su savaşı başlatıyorum ortalık batiyo ama umrmda degil ama egleniyoruz. Esim su savasi yaptik bana sonra "sen daha cocuksun ya" dedi gene güldü . Senin yanında cocuklasmicaksam nerde cocuklascam dedim bende. Aslinda Ben cocuksam sende sübyancısın zorlami evlendin benle diyesim geliyo ama susuyorum. SÜREKLİ SÖYLÜYOr ama Napiyim yani evdede hep kös kös otrymmi? nie böle diyo bana :(
Güncellemeler
+1 yıl
Ben 20 o 24
Eşim neden bana hep çocuksun sen daha diyor?
Cevapla