Kıza sevdiğimi söyledim, biraz zaman istiyor Ama çok karışık bir durum yorum bekliyorum?

Bu kızla 10 gündür filan konuşuyoruz, geçenlerde ona değer verdiğimi söyledim, biraz zaman istedi. Sonra sabahlara kadar konuşmaya devam ettik. Kız bana değer verdiğini filan ima etti. Dün kıza seni seviyorum dedim. Hiçbir cevap vermedi, sonra açıkça konuştum. Benim bazı durumları aşmam için zamana ihtiyacım var dedi, bende tüm zamanlar senin olsun dedim. Halen o bana mesaj atıyor, konuşuyoruz ama ne yapmaya çalıştığını anlamadım. Sizce ne yapmalıyım? Çünkü ilk kez böyle bir şey yaşıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an halen nasılsın ne yapiyorsun diye mesaj atiyor. Bana karsi net olmadığı halde, kafamı katıştırmasından da konuşmamak sizcede mantıklımı? Şu an böyle bir şey yapmayı düşünüyorum, bunuda açıkça ifade etsem doğru olurmu
Kıza sevdiğimi söyledim, biraz zaman istiyor Ama çok karışık bir durum yorum bekliyorum?
Cevapla