Çok merak ediyom verceğiniz cevapları:)
BEN FAZLA TEPKİ VERMEZDİM SANIRM...
BEN FAZLA TEPKİ VERMEZDİM SANIRM...
Konuya bağlı yani durup durmakdık yere vuruyorsa mesela içki içip gelip bana vurursa o başka bişey ama benim yaptığım bir hata yüzünden vuruyorsa hak verir şekilirim kırılırım yine canım yanar fiziksel anlamda değil ruhsal anlamda duygusal anlamda yakar canımı ama seviyorsam katlanırdım sanırım
): güzeldi teşekkürler bende böyle düşünüyorum
Pes yani pes
ikinizde yanılıyorsunuz bir hatanız varsa saygı efendi şekilde anlatır konuşursunuz el kaldırmak vurmak bagırmak kızmak insanlara yakışmayan şeyler
Ne demek fazla tepki vermezdim? Dayak arsızı olurdun sonra da.. Tepki vermeyince tekrarlardı bu durum. El kaldirmasi demek sayginin bitişi demek zaten. Saygi olmayan bir ilişki sürdürülemez. Öyle bir durum olsa, düşünmem bile çeker giderim.
İyi hoş da durduk yere de yenmez dayak suçum vardır demekki
Her işlenilen suçun çözümü dayak olmamalı. Genelde bir kizin bir erkege gücü yetmez ve bunu bile bile el kaldiran erkek acizin tekidir zaten. Eşinin bir suçu olsa ve sen çok sinirlensen napardın? Dövemezsin sonuçta. Bağırır çağırırsın. O da bunu yapabilir. Kendini o an tutamamak diye bişey asla kabul etmiyorum. Köle değiliz. Öyle bir normalleştirmişsin ki, haketmişim demek ki diyosun resmen. Ben şok😷
:):):bilmiyorum ya ben erkeklerede hak veriyorum kızlarla basa cıkması zor
El kaldırmadım hiçbir bayana, kaldırmam da. Hatta küfür bile etmedim. Ama çok canımı yakacak bir şey yaparsa sağlam fırçalarım.
:):) tesekkürler yorum için
Rica ederim.
eşine el kaldırana adam denmez..
eger adamım diye dolaşıyorsa
bilemem
Her adam bir olmuyo işte:)
Cevap
23Cevap
Ben de el kaldırırım, vurdukça vururum, ağzım yüzüm dağılmaya başladı bir şey fırlatıp gülmeye başlarım, sinirimi boşaltıncaya kadar ağlar derdini sorarım geçer biter. Sonra saçını çeker "bir daha bana vurma" der öperim. İkinci seferde de hem ayrılır hem arkadaşlarıma söylerim ^^
ben eşime el kaldırmazdım ama eşim bana elini kaldırabilir..
yok gaaa :D
Şiddet son caredir bana gore. İnancim geregi 1. De uyaririm 2. De yatagimi ayiririm 3 . de gozunun yasina bakmam.
Bu iyiydi sağol gercekten
Ben durumu çok icerlerdim. .
Allah öyle bişeyi umarım göstermez. . Bu konularda çok hassasim soğukluk bile girer.
Öyle tabikii teşekkürler görüş için:)
peygamber efendımız dedıkı eğer eşlerıne el kaldırısalar veya döverlerse mahşer gününde direk olur hesap sorcakmış ona göre :) ve ne olursa olsun el kalıramaz kaldırırsa pişman ettirirdim !
Evden kovardım. Gitmezse ben çekip giderdim. Çünkü elini kaldırdığı anda o ilişkideki saygımız bitmiş demektir
Sevdiğine, sevmediğine, hele ki bir kadına el kaldıran erkek adam değildir. allah o günleri yaşatmasın inş.
böyle diyip el kaldırmak zorunda olan çok oluyo
Ben onlardan biri değilim. Ahtım olsun; Eğer bir gün karıma veya başka bir kadına elim kalkarsa, Allah o elimi taş etsin.
Ona adammi denir ben kaldirsam hani elimde olmasa ole bisi karimi kareteye yazdirirrim tam tersi olsun dovsun beni durmadan
yok artık :D:D:D
kafasını duvara duvara vururum kolay mı bana vurmak?
Allah her erkeğe senin gibi (Bu düşüncede) eş nasip etsin.
amin :)
:):) gzeldi
Valla bu yasıma kadar bana babam el kaldırmamıs, sen kim oluyosun el adamı derim :D
Evliliğimi gözden geçiririm herhalde.. Çünkü bugün el kaldıran yarın onu indirebilir...
Hatasını anlayana dek ve ben birdaha yapmayacagına emın olana dek yüzüne bakmazdım belki evden giderdim
beni soğutur. bana bağırması bile uzaklaştırır beni.
Bana el kaldıracak kişilikte biriyle zaten evlenmem.
https://i.hizliresim.com/pgJrya.jpg
bu olur :D
Erkekler sinirlendiğinde karsisinda konusursan kaybeden bayan olur onun için o dereceye gelmez sanirim
Doğru tespit, sinirlenince bir tarafın alttan alıp konuyu tatlıya bağlaması lazım. Yapısı gereğide bu rol çoğunlukla hatuna düşüyor. Kaybet konusuna gelince şiddet'e maruz kalınca olay kapanacaksa kaybeden hatun olur ama şiddetten sonra hatun hâla hakkını savunabiliyorsa o zaman erkek belki daha fazla kaybeder.
Şu cantamıca tutu birazda para ver kıyafet falan alacagım. Oradan markete gidelim evde bişey kalmadı.
:)
El kaldıran adam adam değildir.
yatağa almam
çok pis trip atarım süründürürüm onu
Benim eşim olacak adam bana el kaldıramaz... Kaldırtmam inşallah doğru biri çıkar karşımıza..
bir adam bulursam evlenmeyi düşünüyorum adam da bunu yapmaz
Sanmıyorum yani yapmicaklarına ben garanti vermem
şiddeti sevmem ama yaparsam öyle bir eşeklik; hatalıydım der gönlünü alırım...
Belli olmuyo ya insan kendini tutamıyo bazen
Aglarsınız kesin 😃 sonra yatağada almazsınız trip trip trip
Olabilir ama ben öyle yapmam:D
Ne yaparsın?
Özür dilerim hatalıyım çünkü
Evi terk ederdim. Hep mi yoksa kısa süreli mi olacağını o davranışlarıyla belirlerdi.
haklı olan bensem evi terk ederdim yok o haklıysa kuyruğumu kıstırır odama çekilirim
Bende ona vururum, benim ondan neyim eksik, hem o bana bağlı en hassas noktasına giderim
o an bir tepki vereceğimi sanmıyorum, sonrası belli
Kırarım o eli kimse bana el kaldıramaz süreli ya da süresiz evi terk ederim.
Konuşmam çok kalbim kırılır ve el eğer bana değerse bir daha yüzümü göremez.
Dizumi kirar otururum. d saka tabiki cezasini yatakda alir. d
Senin buna hakkın yok derim yapamazsın yaparsan bir daha yüzümü göremezsin asla
Eline halay mendili tutuşturmak.
:D:DD:D:
Eşim bayana el kaldırmaz onu öyle seçerim 😉
aglarım heral mal gibi
:)):hahaah
Elini kırar cebine koyarım :)
vursun hevesini alsın :))
:D:D:D
elime ilk aldığımı kafasında kırarım.
Büyük konuşmayayım ama evden çıkar giderim
Tek kelime. "Yapamaz".
babam bile el kaldırmamıs ne cür'et?
:):):haklısın
İlerde hatunlar bizi dövecek ki :D
Müstahaktır bizim topluma. (:
*Müstehak
:) aynen
kaldıramaz yapmaaz artık
:DD::DD
O eli tutarım. Öperim.
:)::):D
Benim aşkım bana el kaldırmaz
Elini kırarım, bir daha kaldıramaz.
Adam tutar komalık ettirirdim sonrada boşardım 😊
Dayağı seviyon herhalde
Fiziksel Şiddete karşıyım ama kötü bir şey yaparsa sözlü olarak kötü OLDUĞUNU hissettiririm
Severimmm
Belli git tedavi Gör
eğer eşime el kaldırırsam keserim o eli :)
vayy:D
birşey yapmam üzülürdüm ağlardım herhalde :)
Seni seker sey sana vurulur mu :)
Kalkan ele arkamı dönerdim 😄
Ben karima asla vurmam.
Teşekkürler görüş için:)
Onu mahvederim of başına büyük bela almış olur
Eşim bana el kaldırırsa ondan ayrılırım.
Bugün elini kaldıran yarın. .:-D
ağır oldu :)
Bende ona el kaldırırm karşılıklı bu işler :D
Halay mendilini veririm başlarız halaya
El kaldırmıcak bir eş seçerim. Şiddete karşıyım.
bende bir tane ona geçirirdim. Kolaydı o kadar.
Şiddeti sevmiyorum.
kim sever ki
kalkmasın lütfen eller
):):):
neden tepki vermezdin
İnsan durduk yere dayak yemez heralde ben öyle düşünüyom demekki suç işlemişim
Çoçuk sen hayvan mısın ki suç işledin diye dayak atacak sana bu durumu kabullenmene cahillikten baska birsey diyemem
Cahillikmi? saçma bence alaksı yok cahilikkle
blacbirddd kadınlar neden dayak yiyor şimdi anlıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar