Karşı cins (sevgiliniz / eşiniz) size el kaldırırsa, ilk tepkiniz ne olur?



Ufak bir tokat diye başlayan herşeyin devamı gelir o el kalkma hareketi bile bir kadının kadınlık gururunu yerle bir eder eşim ya da sevgilim seviyorum dövse de dememeli kimse ve ne acı ki ülkemizde şiddete maruz kalan kadınların %70 ı üniversite mezunu okumuş etmiş aydın kişiler aynı şekilde şiddet uygulayan erkekler de öyle. Bende affı yok değil vurması elini kaldırması ile herseyi silerim.
ayrilirim.. birkere el kadiran ikinci ücüncü dördüncü kez de kaldirir. Cok sinirlenirsin, duvara vur, kapiyi carp bir sey yap ama insan sevdigi insana nasil vurabilir
o el kaldırdıysa kesin azalan saçlarımı okşamak için kaldırmıştır. kesin bana şaka filan yapacaktır. kesin sinek kovalamak içindir. canım benim. sevdiğim kadın öyle şey yapmaz.
önce bir kendine gel geri çekil derim
sonra derin nefes al
hele bir anlat derdin nedir
Cevap
14Cevap
Ağlarım muhtemelen şiddetin acısından çok kalbim kırıldığı için üzülür hayal kırıklığı yaşarım..
Sinirini benden çıkartmasına izin veririm. Fiziksel yaralarım iyileşebilir ama o anlık duygusal öfke orada bir ömür kalabilir..
Hani bir bakış.
Tarifi yok, acı acı.
Bunu mu yapacaktın der cinsinden.
Ayrilirim ama soguk bir intikam alirim sonrasinda
erkek arkadaşım kolumu morartmıstı sokağın odasında sadece ağlayabilmiştim😂
Hiçbir şey yapmıyorum o an. Bütün hıncını çıkar içinde ne kaldıysa diyorum.
Kesinlikle tokadı yapıştırırım ! Yanına bırakmam, zehrimi kusar noktayı koyarım..
Bende ona kaldırırım. Vursun diye bekleyecek halimiz yok ya
kaldirtmamaya çalışırım illede kalkacaksa o benimki olmalı el degil
Vursun canim mi yancak vuruyosa bir sebebi vardir. yoksa kolay kolay bir kadin erkege el kaldiramaz
hiçbirşey yapmam hırsını alsın ne yapabilir en fazla
Eşim bir kere bile olsun şiddet uygulamadı ama bitirirdim galiba
Hakaret etti diye arkadaşlığıma gerçek bir mesafe koyduklarım var kaldı ki elini kaldıracak
Ben de hiçbir kadına el kaldırmam
tepkim : tepki yok, hiçbirşey yok artık hatta ben bile. Herkes kendi yoluna der kapiyi çarpar giiiddeeeerrimm 🎶
Çeker giderim, biter.
hiç birşey olmamış gibi yapar susarım o benimle konuşana kadar
Sevgilimse direk ayrilirim da evliysem bilmiyorum bir seferligine affedebilirim
ilk tepkim gülmek olur sanırım sonunu getirmem için can atıyor diye düşünerek
İlişki biterdi ve bir tane agzına saplatip giderdim icimde kalmasn.
sevgili filan sa biter kocam sa anlayis gosteriirm belki
bir kadın ne kadar acıtabilirki her hangi bir yerini bişi yapmam
Allah yarattı demem dalarim. sdfsdf
tepki vermem onun vurmasından ne olacak :p
Elini tutarım. Vurmam fakat vurdurtmamda.
hiç iyi olmaz heralde tepkim..
Bende ona el kaldırırım🤗🤗
Bıçaklamıştım 3 sene önce
boşanma tebligatı göndermek olur.
Ben gülerim
İnsan kafasına sıkar mı nan
Yatakta degilsek yapamaz.
Orda bırakır giderim. Geri dönüşü olmaz.
Erkek sıvınma evine😊😊😊
İlişkimiz orada son bulur maalesef.
Böyle şeylere tolerans gösterilmez. Ayrılırım
O konuma gelmem getirmem ben.
Hayatının hatasını yapmış olur pişman ederim.
Elini tutip bir yuzune bakarim;/
Yüzüne bir tane cakarim sonra evi terk ederim
esimse sans veririm sevgili nisanli ise yol.
aynı şekilde karşılık alır
O ilişki sürmez.
Ben de onu döverdim herhalde.
Kavga ederiz iliskide biter yani
Ben de ona el kaldırırım
ayrılırım boşanırım bu konuda taviz vermem
vurmam da tutarım elini
Biter
sessiz kalıırm sevgilime eşime
Kaldırsın sorun yok.
Çok üzülürüm
Terk etmek olurdu
döverim
ayrılırım
Kafayi korum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar