Sevdiğim kız bana benden uzak dur hiçbir şeyi hissetmem hiçkimsenin bir şey hissettiğinide inanmam ve fazlasını isterim dedi?

Bakışıyorduk ve bana bunu dedi Sevdiğim kız bana benden uzak dur hiçbir şeyi hissetmem hiçkimsenin bir şey hissettiğinide inanmam ve fazlasını isterim dedi bu sadece sevgi aşk vs. değil acı öfke hepsi için geçerli dedi. Benim kafa almadı tabi bunu ne demek istedi
Sevdiğim kız bana benden uzak dur hiçbir şeyi hissetmem hiçkimsenin bir şey hissettiğinide inanmam ve fazlasını isterim dedi?
Cevapla