Sevdiğim kızın beni görmesi, beni sevmesi için dua etmek istiyorum ama büyümüdür bunlar diye korkuyorum?

6 sene sevdiğim kız beni hiç sevmemişti ve ben cesaret edip sevdiğimi söyliyememiştim biz 4 sene kadar görüşmedik falan geçenlerde bir olay üzerinden tekrar konuşmaya başladık ama kıza mesaj atınca falan güzel konuşuyoruz pek niyetli değil yani hiç mesaj atmıyo ben atarsam konuşuyoruz ama Bu sabah kızı rüyamda gördüm çok güzeldi sevgiliydik falan bu ne biliyim çok hoşuma gitti dualar falan ediyorum namaz kılarken ama internette dualara bakıyorum büyü falanmıdır bunlar o yüzden korkuyorum yapmakta istemiyorum eğer olursa içimde hep bişi olur yani ben büyü yaptımda ondanmı seviyo diye kafam çok karışık boşversemmi ne yapsam diye bana yardımcı olursanız sevinirim ve bu sitedeki ilk sorum bir kusurum olduysa affola teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Edit; ben 2 kızla çıktım bu zamana kadar ilkiyle 9 ay sonra terketti beni çok koymuştu ondan sonra başkasıyla çıktım oda biraz değişikti herkese mavi boncuktu yani benim 1-2 senedir sevgilim yok bunların üzerinede çok karmaşadayım bendemi sorun var bilemiyorum
Sevdiğim kızın beni görmesi, beni sevmesi için dua etmek istiyorum ama büyümüdür bunlar diye korkuyorum?
Cevapla