bu doğal bir istek sonuçta
sevgilim kabul ederse olacaktır
Allah senin gibilerden uzak etsin bizi.
İğrenç ya midem bulandı.
Ben öyle duruma izin vermem boşanırım ben eşimin tek gülüyüm. Daima öyle kalacağım inşAllah. Bu gibi bir durum olursa terkederim. Dinimizi nefsi için alet edinenler var. Çok eşlilik azimet değildir. Kadın itiraz edebilir. Nisa-3'te açıklandığı üzere çok eşlilik Farz vacip mustehab değildir. Ayette tek eşlilik övülümektedir. Bir kadın dini nikahında "kocamın üzerime başka kadınla nikahina razı değilim o da bu şartla benimle nikahlandı ve imzaladı." Yazıp şahitlere ve kocasına imzalatabilir. Bunun sebebi dinimizde çok eşlilik bir azimet değil ruhsat olduğu için bu ruhsatı kullanmak isteyen erkekler bunu kabul eden kadın ile evlenir, tek eşli olmak isteyen erkekler de kocasını paylaşmak istemeyen kadınla evlenir. Böylece huzursuzluk çıkmaz
kizmasi anormal olurdu zaten bu gayet dogal bisey
evet doğal bir şey ya
teşekkürler
Günümüz koşulları ile eskinin koşullarını kıyasla sonra de ki günümüzde kuma dine uygundur... Değildir...
Cevap
3Cevap
Bence senden sonra sevgilin sana kuma getirsin dordunuz takilin
grup yapmak haramdır çok günahtır tamam mı
dördünüz takılın dedin de !
Haram diyor kumadan bahsediyor allahım akıl fikir ver
Kuma yani 2 . eş
1. eşin izin verirse helaldir
okuyun ondan sonra gelin
sevap demedim
1. eşin izin verirse olur dedim
İzin vermiyor napacan
Senin kafan mi guzel? Ne demek. bir kiza sana kuma getirecegim demek? Cok mu normal? O sana senin uzerine yeni erkek getirecegim diyor mu?
hangi çağda yaşıyoruz tokat az kalmış ayrılırsada şaşırma böyle normak bişeymiş gibi yazıyosunda
normal tabi ki
Arap Şeyhi misin sen kardes? dul kadınları mı toplucan üstüne getiricen yoksa sevgilin kısır diye kırım hanlığından gelin mi getirtiyon?
hayır ben cinsel isteğimin yoğun olduğunu belli etmek istedim sevgilime
Aklindan zorun var galiba ya da bunu marifet olarak goruyosun. Hangisi?
sakin ol süpergirl :)
sevgilin sana kuma getirmek istese tepkin?
kızlarda olmaz öyle şey
neden olmaz olsun
bir düşün bakalım?
Sana yapilmasini istemedigin seyi baskasina yapma
Moronluk var mı sen de?
İQ değerim 135
Belli belli. 150 dir bence Yanlışlık var orda
Evlenince deseydin bari
lütfen şaka olsun bu, bu kadar kezbanlar var mı ya
Kızmıştır odun musun?
yani ona bahsetmiştim 2 eşim olsun isterim diye
evlenince bakarız demişti ya
Ya he he
canım ya
teşekkürler bana hak verdiğin için
iyi yapmış diye bir Seçenek daha yazsaydın keşke
Grup sevmiyomuş
grup haramdır ya
Kaç kromozom?
x ve y kormozomundan oluşur insanlar
sayısını hatırlamadım şimdi
neden sordun
ho ho ho
Çüş.
Herkes kıskanır yanı
teşekkürler
Kıskanmıştır
şakacı seni :D
O da sana getirsin
Ben de dedim :D
Cahil herif
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar