bir kız arkadşım var fazla ilgi gösterdıgım zaman soguk davranıyor anlamış değilim benı sevdıgını söyluyor ama duygusuz davranıyor bu da benim canımı yakıyor. 1 aydır kavga gürültü oldu şimdi konuşuyoruz ama eskisi kadar heycan duymuyorum.. ne yapmalıyım şaşırdım...
Sizce Fazla ilgi mi göstermek lazım ilgisiz mi olmak lazım?
Dengede götür sürekli ilgi gösterme bu seferde şımarıp değerini bilmiyorlar yeri gelince ilgisiz de davran çevrende başka kızlarda olsun kıskansın daha da üstüne düşer
benim iki ilişkimden örnek veriyim , birinde çok ilgisizdim sohbet açmazdım hep o açmaya çalışırdı geç yazardım önemsemezdim iyice üstüme düşerdi kıskanırdı, diğerinde ise tam tersi davrandım o bana diğer ilişkimde yaptıklarımın tersini yaşattırdı kesinlikle ilgi göstermek istesende frenle kendini, dediğim gibi çevrende başka kızlarda olsun kıskanınca değerleniyorsun
En İyi Cevaplar