Sevgilim bilgisayar oyunu oynayıp beni unutuyor mu?

Sevgilim ve ben 15 aydır beraberiz. Fakat farklı şehirlerdeyiz yaklaşık bir ay sonra ilk defa yüz yüze görüşeceğiz. İlk zamanlar çok romantikti, beni sevdiğini her daim hissettirirdi. Şimdi internet paketi bitti yaklaşık 2-3 haftadır konuşma sıkıntısı çekiyoruz. Sadece internet bulduğu yerlerde iki, üç günde bir yarım saat anca konuşabiliyoruz. Bugün onu aradım neredesin diye sordum internet kafedeyim dedi. İnternet kafede ve bana mesaj atmıyor! Arkadaşlarıyla cs oynuyormuş Ya bıktım onun bu cs oyunundan. Telefonu da oyun oynayacağım, sonra konuşurum deyip kapattı. Bana abartıyorsun demeyin, saatlerce şu cs denen lanet oyunu oynuyor ve ben bundan bıktım. Benden daha mı önemli oyunu. Erkekler neden böyle? Ne var şu oyunlarda bu kadar?
Sevgilim bilgisayar oyunu oynayıp beni unutuyor mu?
Cevapla