Eski sevgilim, Fake hesaptan bana mesaj atan sen misin diye mesaj attı?

Arkadaşlar iyi akşamlar herkese. biz sürekli ayrılan biriydik 7 senedir böyle adam akıllı ciddi birseyler yasayamadık. surekli seviyorum sevemiyorum sebebleri yuzunden iliskiyi bitiren taraf olmustur. en son ben yeminler ederek ayrıldım onun beni istememesi uzerine cunku bu 8 9uncu ayrilmamizdi. ayriliklarin en uzun sureni 6 oluyordu. ya o ya da ben mesaj atip tekrar barisiyoduk ama bu defa 11 ay gecti bu seferde bana fake hesaptan mesaj atan senmisin diye mesaj attı. bende herzamanki hatalarımi yapmayıp gayet sakin bir sekilde yok hayir ben degilim filan dedim. neden boyle seylerde aklima sen geliyosun yazdi ve arkasi geldi 2 3 saat faceden konustuk. ama ben eski defterleri hic acmadim bu defa.. ailemi filan sordu evlendin mi dedi hayat nasil gidiyor filan bende hic sazan gibi atlamadan normal bir arkadas gibi cevaplar verdim ve en sonunda muhabbetin icin tsk ederim guzel oldu kendine iyi bak bu konu yuzunden seni rahatsiz ettim tekrar kusura bakma yazdi bende sorun degil bende tsk ederim yazdim ve bitti :) simdi bu kiz ne yapmaya calisiyor yardimci olun lutfen bu arada ilk defa seni seviyorum filan yeniden denesek olurmu diye sormadim. cunku daha once hep bole yaptim hep tekrardan gitmisti.
Güncellemeler
+1 yıl
peki su anda ne yapmam gerekli, 3gun once konusmustuk. mesajmi atayim ondanmi bisiler bekliyim
Eski sevgilim, Fake hesaptan bana mesaj atan sen misin diye mesaj attı?
Cevapla