Arkadaşlar iyi akşamlar herkese. biz sürekli ayrılan biriydik 7 senedir böyle adam akıllı ciddi birseyler yasayamadık. surekli seviyorum sevemiyorum sebebleri yuzunden iliskiyi bitiren taraf olmustur. en son ben yeminler ederek ayrıldım onun beni istememesi uzerine cunku bu 8 9uncu ayrilmamizdi. ayriliklarin en uzun sureni 6 oluyordu. ya o ya da ben mesaj atip tekrar barisiyoduk ama bu defa 11 ay gecti bu seferde bana fake hesaptan mesaj atan senmisin diye mesaj attı. bende herzamanki hatalarımi yapmayıp gayet sakin bir sekilde yok hayir ben degilim filan dedim. neden boyle seylerde aklima sen geliyosun yazdi ve arkasi geldi 2 3 saat faceden konustuk. ama ben eski defterleri hic acmadim bu defa.. ailemi filan sordu evlendin mi dedi hayat nasil gidiyor filan bende hic sazan gibi atlamadan normal bir arkadas gibi cevaplar verdim ve en sonunda muhabbetin icin tsk ederim guzel oldu kendine iyi bak bu konu yuzunden seni rahatsiz ettim tekrar kusura bakma yazdi bende sorun degil bende tsk ederim yazdim ve bitti :) simdi bu kiz ne yapmaya calisiyor yardimci olun lutfen bu arada ilk defa seni seviyorum filan yeniden denesek olurmu diye sormadim. cunku daha once hep bole yaptim hep tekrardan gitmisti.
Güncellemeler
+1 yıl
peki su anda ne yapmam gerekli, 3gun once konusmustuk. mesajmi atayim ondanmi bisiler bekliyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Seni geri istiyor
peki su anda ne yapmam gerekli, 3gun once konusmustuk. mesajmi atayim ondanmi bisiler bekliyim
Ondan bekle sen
ya atmassa yakında dogum gunu var bu arada. bide bu bahsettigim konuşmamızda yaşlarımızla ilgili bir soru sormustu bende sen 24sun dedim yoo unutmussun ben daha bu ay 24 olcam dedi. aslında bende unutmus gibi yapmıştım dogum gununu :) dogum gununde mesaj bekler benden şimdi bide